Stel je persoonlijke vraag #26

Hmm ik kom sowieso naar huis, maar misschien niet de allersnelste route die er mogelijk is. :stuck_out_tongue:

17 likes

Misschien niet de snelste routes, maar als ik weer op een van de buitenwegen kom moet het wel lukken

3 likes

Ik ben echt een imbeciel wat oriëntatie betreft. Durf nu zonder Maps naar mijn werk te rijden maar dat heeft een jaar geduurd en zodra er ook maar één weg is afgesloten… Als iemand denkt: maar dáár kun je toch niet verdwalen ?! TRY ME

9 likes

Haha, ieder zijn talent he! Maar jij hebt dus maps aan gezet elke keer dat je naar werk ging?

1 like

Ja, maar nu kan ik dus zonder 🥲 !!

2 likes

Haha <3 dit beeld van Liverpool :joy:

1 like

Ik wou een paar jaar terug naar Genova rijden maar glad vergeten dat die brug ingestort was. Dus ja was echt een top daguitstap, samen met gans Italië muurvast in het plaatselijk verkeer daar :+1::+1::+1: ik associeer het nu ook enkel met file, vloeken en uitlaatgassen

5 likes

Nav het nieuws dat de politieman die George Floyd heeft vermoord schuldig is bevonden en hoe het hem zal vergaan in de gevangenis in het nieuws en actualiteitentopic:

Wat zou jij een grotere straf voor jezelf vinden?

• Eenzame opsluiting, buiten luchten in je eentje, eten in je eentje, jaren alleen doorbrengen
  • Op een slaapzaal met veel anderen (ongure types), nooit privacy, gangs etc

0 stemmers

3 likes

Deze uitslag verbaast me, volgens mij houdt niemand eenzame opsluiting vol omdat je daar mentaal aan onderdoor gaat. Na een maand al, laat staan jaren.

21 likes

Maar dit is toch ook een nachtmerrie

12 likes

Maar hij is een politieagent, denk niet dat hij geliefd gaat zijn. Er zijn 2 dingen die niet geaccepteerd worden in de gevangenis: pedofielen en agenten.

9 likes

@Memphis ja het blijft kiezen tussen twee kwaden maar dan kies ik toch voor m’n verstand en mn leven
@Echo het is toch een theoretische vraag over jezelf?

1 like

Ik ben hier steeds zo verbaasd over bij mijn vriend. Hij kent alleen Scheveningen, Benoordenhout en Centrum en bij alles daarbuiten kent hij to-taal niet de weg. Heeft letterlijk altijd in een bubbel geleefd.

1 like

Ohhh haha, ik zie het ja, dacht dat het nog over Derek ging.

Maar dan nog, na Vis a Vis te hebben gekeken heb ik denk ik nog liever eenzame opsluiting.

2 likes

Nee niet letterlijk :grinning: haha

2 likes

Ik ben echt een pussy dus ik draai liever na een paar dagen al door dan dat ik moet dealen met gangs etc. Met de stemmen in je hoofd ben je ook nooit helemaal alleen toch 🥲

11 likes

De drank houd ze warm, damn man ze kunnen drinken.

Ik mis het wel hoor, 1 uur s’nachts op Chippy Lane in Cardiff. Iedereen helemaal naar de klote maar toch netjes in de rij staan voor een kebab, die ze dan half rollend over straat opeten en de politie die langs loopt en het geen enkele fuck kan schelen dat de helft van de mensen op straat niet eens meer kan lopen.

En we zouden alleen maar ff naar de pub voor een pint.

21 likes

Maar kennen en de weg weten zijn bij mij echt 2 totaal verschillende dingen. In mijn minibubbel hier kom ik prima rond (al ken ik bijna geen straatnamen, geef me gewoon restaurantnamen en ik vertel waar je heen moet). Soms als ik niet op let heb ik hier ook een brainfart, als ineens een toerist uit het niets de weg wil weten. Dan zeg ik standaard: sorry I am not from here.

Ik ben gelukkig getrouwd met mijn tegenpool. Die kan 1x een schuine blik werpen op een kaart in een land waar we nog nooit geweest zijn en hij loopt als volleerd gids met vlaggetje vooruit. Meermaals ook gewoon mensen de weg wijzen daar, terwijl we er zelf pas 2 dagen zijn. Hij is mijn real life google maps.

Ik heb gewoon geen geografisch inzicht denk ik.

12 likes

Haha ja heel herkenbaar. Hoe vaak ik niet voor 1 biertje mee naar de pub ging en dan was het opeens 4 uur’s nachts en stond ik op straat chips met salt en vinegar te eten :joy:

4 likes

Idd, plus op zo’n zaal heb je nog kans om matties te maken en er gebeurt nog eens wat, prikkels om je heen enz. De rest van je leven alleen met je gedachten zijn, dát is pas eng :worried:

5 likes