Ja ik dus ook, haha! Daarom was ik benieuwd, ik doe het alleen bij kleine restaurantjes / thuisbezorgd.
Door het woord petje had ik ineens de zin doe je petje omlaag en je capuchon op in mijn hoofd
Maar goed. Dit bericht mag je verder negeren
Gaat dit je lukken?
- Lukt
- Lukt niet
0 stemmers
Ik laat eigenlijk nooit een review achter, tenzij ik met een kapot product zit en de verkoper niet thuisgeeft. Soms kan er na een negatieve review wel ineens van alles.
Ik schreef voorheen echt nooit reviews, maar sinds vorig jaar doe ik het bijna altijd. Dat geldt dan vooral voor grotere aankopen trouwens. Op mijn werk ben ik echt blij met fijne reviews, dus ik vond het tijd om het zelf ook vaker te doen. Bij een slechte ervaring stuur ik gewoon een mailtje, dan kunnen ze er nog wat mee in plaats van dat het gelijk openbaar is.
Waar in Engeland ben jij ooit geweest?
- Londen
- Leeds
- Sheffield
- Birmingham
- York
- Bristol
- Coventry
- Manchester
- Liverpool
- Newcastle
- Southampton
- Leicester
- Nottingham
0 stemmers
Ik doe het als ik een melding krijg
Ach ja dat zijn automatisch aangemaakte groepen, zie daar zelf nou niet echt meerwaarde in.
Alleen Londen uit dit rijtje
Wel in andere steden zoals Brighton, Bournemouth, Bath, Cotswold, Oxford, Dorset…
Haha ik was in december 2019 nog in Newcastle en bij die brug kon ik alleen maar dat stukje denken
Toen mocht het nog
Heel misschien kunnen we deze kerst weer
Welke is juist?
- Bagatelliseren
- Bagatalliseren
- Bagateliseren
- Bagataliseren
- Weet ik veel
0 stemmers
Ik dacht dus dat je het heel anders schreef dan je het schrijft.
Nice!
Ik alleen Londen en kleine steden als Bath, Oxford enzo maar te onboeiend voor een poll.
@LaPetiteRobeNoire jij toevallig in Engeland gewoond? En @anon95331300 ?
Ik vond Newcastle echt zo leuk, op vrijdag en zaterdagavond kijk je echt je ogen uit. En je kunt er heel goed winkelen.
Dit is echt zo’n woord wat ik zou googlen haha
Heb dat nu niet gedaan en gestemd op hoe ik het vind klinken maar dat is bij dit soort woorden zelden goed
Oooh, ik heb echt dom geklikt. Denk nu pas aan het zelfstandig naamwoord erbij
En in Frankrijk?
- Parijs
- Nice
- Nantes
- Marseille
- Lille
- Lyon
- Saint Etienne
- Bordeaux
- Toulouse
- Montpellier
- Strasbourg
- Rennes
- Reims
0 stemmers
Ik heb ooit griep gehad toen ik dat nog nooit gehad had en was echt zwaar ongerust. We zijn toen zelfs naar de eerste hulp geweest 🥲 waar een zwaar geïrriteerde arts me (terecht) weer naar huis gestuurd heeft.
Ik realiseer me nu dat ik gewoon nog nooit in Londen ben geweest terwijl ik onderhand half Engeland al heb gezien. Zou eigenlijk ooit met school gaan maar dat ging toen niet door en sindsdien denk ik de hele tijd ‘muah Londen komt ooit wel’. Zul je zien dat ik me op mijn sterfbed realiseer dat ik het alsnog vergeten ben.
Ahh maar als je echt griep hebt kan dat ook best gevaarlijk en heftig zijn toch? Ik moet altijd denken aan die parks & recht aflevering dat iedereen in het ziekenhuis terecht komt en waanbeelden heeft enz. Maar nu ik dit typ bedenk ik me dat dat waarschijnlijk niet echt zo gaat 🥲
Hashtag ik verveel me dood
Italië?
- Rome
- Milaan
- Napels
- Turijn
- Palermo
- Genoa
- Bologna
- Florence
- Bari
- Verona