Ik wil @anon28710462 graag zijn telt dat ook?
Ik heb in Leicester gewoond (en twee maanden in Londen, haha)
Ik zou er niet heen gaan voor een stedentrip, haha. Maar wel een gezellig centrum en sowieso was het in die tijd nog volop feesten a la Geordie Shore stijl met middenin de winter korte jurkjes zonder panty/jas en om 20.00 al helemaal naar de klote. Dus perfect studentenleven.
Van dit lijstje enkel London, maar wel al talloze keren met de boot vanuit Calais naar Dover en dan doorgereden naar Canterbury. Ik mis dit.
Nee, er woont familie. Beetje door heel UK heen. Dus buiten Covid tijden ga ik meestal 1x per jaar. Overigens zijn de kleine dorpjes mijn favoriet
Dat is echt zo Engels he, blote benen en geen jas in de winter. Ik snap niet hoe ze het doen
@Crusti_Croc special: Ben jij wel eens geweest in;
- Amsterdam
- Amstelveen
- Edam
- Volendam
- Purmerend
- Abcoude
- Hilversum
- Haarlem
- IJmuiden
0 stemmers
Hmm ik kom sowieso naar huis, maar misschien niet de allersnelste route die er mogelijk is.
Misschien niet de snelste routes, maar als ik weer op een van de buitenwegen kom moet het wel lukken
Ik ben echt een imbeciel wat oriëntatie betreft. Durf nu zonder Maps naar mijn werk te rijden maar dat heeft een jaar geduurd en zodra er ook maar één weg is afgesloten… Als iemand denkt: maar dáár kun je toch niet verdwalen ?! TRY ME
Haha, ieder zijn talent he! Maar jij hebt dus maps aan gezet elke keer dat je naar werk ging?
Ja, maar nu kan ik dus zonder 🥲 !!
Haha <3 dit beeld van Liverpool
Ik wou een paar jaar terug naar Genova rijden maar glad vergeten dat die brug ingestort was. Dus ja was echt een top daguitstap, samen met gans Italië muurvast in het plaatselijk verkeer daar ik associeer het nu ook enkel met file, vloeken en uitlaatgassen
Nav het nieuws dat de politieman die George Floyd heeft vermoord schuldig is bevonden en hoe het hem zal vergaan in de gevangenis in het nieuws en actualiteitentopic:
Wat zou jij een grotere straf voor jezelf vinden?
- Eenzame opsluiting, buiten luchten in je eentje, eten in je eentje, jaren alleen doorbrengen
- Op een slaapzaal met veel anderen (ongure types), nooit privacy, gangs etc
0 stemmers
Deze uitslag verbaast me, volgens mij houdt niemand eenzame opsluiting vol omdat je daar mentaal aan onderdoor gaat. Na een maand al, laat staan jaren.
Maar hij is een politieagent, denk niet dat hij geliefd gaat zijn. Er zijn 2 dingen die niet geaccepteerd worden in de gevangenis: pedofielen en agenten.