Door jouw nieuwe avatar heb ik steeds het idee dat je een PVV/Forum troll op Twitter bent
Wat laat jij aan jezelf doen (meer dan 1x per jaar)?
- Massage
- Pedicure
- Manicure
- Gezichtsbehandeling
- Wenkbrauwen
- Lichaamsdelen ontharen
- Botox
- Kapper
0 stemmers
Ik vind dit zo’n intrigerende case. Werd die docu uitgezonden op tv of is het ook online te kijken?
Ik vind dit echt een heel moeilijke situatie. Na deel 1 van de docu (the prosecution) zou ik echt volmondig “ja” geantwoord hebben, maar na deel 2 vind ik het heel wat minder zwart-wit. Het is duidelijk dat ze allebei veel problemen hadden. Er is geen bewijs om aan te tonen dat Conrad zelfmoord gepleegd zou hebben zonder Michelle, maar eerlijk gezegd denk ik het wel. Michelle is trouwens ondertussen vrijgelaten.
Thanks, ff kijken of ik daar een account aan kan maken of zo!
Wie nog meer?
- Niks
0 stemmers
Althans je bedoelt ergens laten doen versus zelf ontharen oid toch?
Voor de mensen die een wo bachelor hebben, heb je ook een master gedaan?
- Ja
- Nee
- Ik ben nog aan het studeren
- Verkeerd gestemd
0 stemmers
Was een master nodig voor je huidige baan?
- Ja
- Nee
- Verkeerd gestemd
- Anders
0 stemmers
Hema Tompoucebier!
Als je geen alcohol drinkt mag je doen alsof het alcoholvrij is, gaat om de smaak/het idee!
- Heb ik geprobeerd, was lekker
- Heb ik geprobeerd, was niet lekker
- Heb ik niet geprobeerd, wil ik wel
- Heb ik niet geprobeerd, wil ik ook niet
0 stemmers
Ik vind bier zo goor. Tompouche cocktail prima.
Doordat ik dit op yt ging opzoeken kwam ik bij een andere zaak uit, Jodi Arias. Heb ik daar eerst naar zitten kijken. Interessant geval wel, zij veranderde haar verhaal twee keer: eerst had ze het niet gedaan, toen waren het twee als ninja’s geklede mensen (?) en toen had ze het wel gedaan maar was het uit zelfverdediging.
Dit heeft haar niet van een gevangenisstraf gered
Nou op die eerste foto kan het nog best gezellig worden, ligt er maar net aan natuurlijk
Love bier, haat tompouce. Al zou ik het op zich proberen als iemand het aanbiedt.
Tompouce?
- Lekker
- Mwah
- Vies
- Nooit gehad
0 stemmers
Lekker maar dan wel een echte van de bakker en niet die gore slagroomzooi van de Hema.
Of die uit de diepvries van de Aldi
Jaaa, vind met banketbakkersroom duizend keer lekkerder dan met Zwitserse room.
Whaha oh ja! Altijd halfbevroren, eigenlijk niet lekker maar alsnog gimme gimme gimme
moet nu denken aan een keer dat Rudolph maar bezig bleef met een taart versieren en ik echt boos werd toen hij een hele ananasboom erop construeerde.
Hahahaaaa dit vind ik leuk
Ik dacht dat dit monsieur Jean was, begreep al niet hoe hij tompouces zou regelen
Maar is Jean Mineur