Stel je persoonlijke vraag #26

Ik heb heel vaak dat ik drink terwijl er niks meer inzit, dus nee dit doe ik niet.

5 likes

Naar aanleiding van een foto van mij in wat wil je kwijt foto-editie en verhalen van een vriendin over een andere Chinees: Hebben ze bij jullie Chinees ook vissen in een te zielig bakje staan?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee, kom nooit bij de Chinees
  • Geen zielig bakje maar ze hebben wel vissen

0 stemmers

Heb sowieso het idee dat het best wel standaard is dat ze vissen hebben. Andere Chinees waar ik vroeger vaak kwam met mijn ouders hebben een soort vijvertje bij de wc’s waar karpers zwemmen, die hebben het nog best goed voor een vis die niet vrij kan rondzwemmen in een echte vijver. Ziet er ook best mooi uit. Maar Chinees hier in mijn woonwijk heeft echt een een zielig bakje met vissen die te groot zijn voor dat bakje en 0 planten ofzo erbij in.

EN TERECHT!

@Evenveel Jaa same haha, lichtelijk ongemakkelijk soms.

1 like

Binnenkort is een vriend van me jarig en vorig jaar had ik brownies gestuurd omdat we toen geloof ik niet langs mochten
Nu zou dat eventueel wel kunnen maar als ik ga vragen van wat doe je met je verjaardag voelt miss weer verplichtend voor hem om me uit te nodigen

Wat zouden jullie doen

• Vragen (met de insteek om langs te gaan)
  • Iets sturen
  • Anders

0 stemmers

Coronatijd app ik meestal of ik wat langs kan brengen en dan sta ik met feesthoedje op om op afstand een cadeautje buiten af te geven.

Andere keer stuur ik wat. Ben eigenlijk nog niet op verjaardagsbezoek geweest bij vrienden, want snel teveel bezoek.

Eigenlijk zou ik qua bezoek ook eerder wachten op een uitnodiging van die vriend zelf?

13 likes

Ik zou het vragen, vraag dan zelf zoiets: ‘joe, vind je het gezellig als ik langs kom op je verjaardag? Als je andere plannen hebt of geen zin hebt in mijn gezelschap is dat natuurlijk ook prima!’

3 likes

Aaw :partying_face::partying_face::partying_face: zo lief!

1 like

Ahh super leuk!!
Ja als ik hem een beetje inschat gaat ie dat niet uit zichzelf doen

Denk dat ik toch maar gewoon wat stuur, afspreken kan later ook nog

vinden jullie hazelnoten ook zo vies?

• ja
  • nee
  • ik eet geen noten
  • ik ben een eekhoorn en dol op alle nootjes

0 stemmers

Ik heb net een zak gemengde nootjes gekocht omdat de cashewnoten op waren, maar in zo’n zak zitten altijd veel te veel droge hazelnoten i.p.v. lekkere cashewnoten.

2 likes

ja het zijn ongebrande noten, maar anders zijn ze meestal te zout.

Ik heb een rare angst ontwikkeld waardoor ik het laatste beetje altijd laat staan. Mijn hoofd heeft verzonnen dat in het laatste slokje al het vuil van het drinken verzameld is. Een beetje zoals bij thee vaak het geval is. Kan het niet opdrinken, vind het zo vies. Weet dat het nergens op slaat en dat mensen het irritant vinden, sorry.

5 likes

Ik ga nooit naar een Chinees restaurant maar wel bij mijn plaatselijke boba tentje (Taiwanees/Chinees), echt precies zo’n troosteloos aquarium.

1 like

Mijn Chinees is 100% vegetarisch (en 80% vegan denk ik) dus die hebben gelukkig ook geen vissen :blush:

11 likes

Heel soms met alcohol als ik het echt niet meer wegkrijg.
Verder drink ik alles gewoon leeg niet zo moeilijk doen

Ik vind cashewnoten juist de minst lekkere

2 likes

Met welke familieleden ben jij bevriend op social media?

• Ouder(s)
  • Broer(s)/zus(sen)
  • Grootouder(s)
  • Nicht(en)/neven
  • Tante(s)/nonkel(s)
  • Eigen kind(eren)
  • Verdere familie
  • Schoonfamilie
  • Geen enkele

0 stemmers

Kende jij het woord nonkel al voor het lezen van deze poll?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wel door het forum overigens!

4 likes

Haha kijk, toch leerzaam zo’n forum!

1 like

Heb het wel gebruikt zien worden maar weet niet wat het betekent :grimacing:

edit: oom dus? nah ik vind het maar een gek woord dat NLers niet over hoeven te nemen

2 likes