Stel je persoonlijke vraag #26

maitre-paul-hazelnootschuimtaart

Dit was mijn lievelings van monsieur Jean :drooling_face:

5 likes

Wow, dit ziet er zowaar best lekker uit :sweat_smile: Ken het alleen van die onsmakelijke mokka en slagroomschnitts

1 like

Ik voel me al bijna in de bioscoop zitten.

7 likes

Tudu tududu tudu tudu tuduuuu

8 likes

Ja dit is met hazelnoot schuim en caramel echt heeeeerlijk

Dit doet me denken aan die Jean Baton mayo die je in de supermarkt kunt kopen. Klinkt super fancy, maar dat er dan op de achterkant staat dat die maker gewoon Jan Stok heet :unamused:

29 likes
Ga jij volgende week meteen op een terras zitten?
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

En winkelen zonder afspraak?
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Ik vind ze niet lekker, maar ik ga ze wel dit weekend bakken haha. Mijn schoonvader houdt ervan en hij komt bij ons langs, dus dat leek me wel leuk. Bak er gelijk een paar extra om de buren te paaien denk ik.

3 likes

Veel plezier allemaal!
afbeelding

46 likes

:joy: :joy:

1 like

Ik denk dat ik wel ff wijn en chips haal bij de :heart:Hema maar op een rustig moment

13 likes

Oh HEMA is niet eens een gek idee eigenlijk. - past haar stem aan -

1 like

Ik denk dat ik alleen even naar de kaarsenwinkel in mijn woonplaats ga, voor de rest wacht ik nog even met shoppen

Ik had op twijfel gestemd omdat het wel knap weer moet zijn natuurlijk.
Heb nu mijn stem dus maar aangepast naar nee

2 likes

Huh haha eet je altijd taart in de bioscoop? Oneh laatmaar hahaha

2 likes

Ik vind het wel prettig dat ik gewoon weer even langs de HEMA of IKEA kan, had wat dingen daarvan nodig maar het lukt niet altijd om een afspraak te maken. Ben niet van plan om uitgebreid te gaan winkelen verder.

6 likes

Ze hebben nou zo’n 3 liter wijnbox met een schenktuit.

3 likes

Wat een mooi resultaat zo.

29 likes

Whaha, hier 2 weken geleden nog toen m’n moeder jarig was.

M’n broer en ik allebei (los van elkaar): mam, zullen we nog iets lekkers meenemen voor bij de koffie als we langskomen voor je verjaardag?

M’n moeder: oh nee hoor, ik haal zelf wel wat in huis!

Also m’n moeder:
image
image

26 likes

Ik ga wel gebruik maken van het “vrij winkelen” denk ik. ik wou namelijk een bestelling plaatsen bij the body shop maar die site werkt niet mee, pakt m’n kortingscode niet. Dus dit komt wel goed uit want m’n shampoo is bijna op! En als ik er toch ben loop ik waarschijnlijk ook binnen bij de HEMA want HEMA :two_hearts:

5 likes