Ja klopt.
Spoiler want ik vind het wel erg dat ik dat heb gegeten, maar was echt heeerlijk zeg, walvis zo enorm mals. Maar die puffin ook zoo lekker. In reykjavik gegeten allebei, echt in een top restaurant ook; seafood grill in reykjavik. Niet goedkoop, maar heb daar zo goed gegeten, we zijn er gewoon 2 avonden achter elkaar geweest en ik ben het restaurant sindsdien nooit vergeten. Echt niet normaal lekker.

Ben wel een lastige eter en hou niet zo van nieuwe/vreemde dingen eten. At wel vlees maar geen vis bijvoorbeeld, en ook echt geen vlees aan het bot, zo vies. Maar vond het zo stom dat als ik uiteten ging of bij anderen at ik dan allemaal dat soort eetwensen moest doorgeven, schaamde me er een beetje voor, dus vega worden leek me dan makkelijker. Later ook wel andere redenen hoor haha, maar dit was de eerste.

Maar mijn familie aan beide kanten is sowieso heel erg op vlees gesteld ik ben de enige in 2 hele grote families die geen vlees eet. Dus ik denk dat ze het oprecht een goed idee vond aangezien het geen koe of kip was.
(behalve soms als we bestellen)