Ik ben Nederlands en gebruikt het al m’n hele leven (nee grapje ik ben Limburgs dus dat telt vast niet he)
Ik eet m’n bord leeg en drink m’n glas leeg en vind vla gooor
Ik eet (tenzij echt smerig) wel helemaal mn bordje leeg, maar vla op een bord vind ik toch wel wat ingewikkeld.
hahaha m’n vader is echt zo dat ie dan dessert neemt met z’n net gebruikte bord en bestek
Boodschappenvlogs
- Ja
- Nee ga weg
- Geen mening
0 stemmers
Draag jij witte kleding als je ongesteld bent?
- Zeker
- Nah soms
- Nooit
0 stemmers
Met wie zou je eerder zoenen?
- Jeroen Pauw
- Jort Kelder
- Arnon Grunberg
0 stemmers
Hoe blij ben jij met de versoepelingen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Pak jij nu minder snel een vliegtuig dan 5 jaar geleden?
- Ja, minder snel
- Nee, even makkelijk
- Ik vlieg juist meer
0 stemmers
Ik heb het gevoel dat ik in vergelijking met gemiddelde mensen van mijn leeftijd… (je mag zelf bepalen hoe je dat interpreteert)
- Voorloop
- Achterloop
- Gelijk loop
- Boeit me helemaal niks
0 stemmers
Heb je ooit de pil geslikt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je door een stad loopt en iets moois ziet, ga je dan weleens een poos stil staan om er naar te kijken? Bijvoorbeeld leuke diertjes, mooi licht, een mooie boom of gebouw ofzo
- Ja
- Nee
- Waar heb je het over ik zie nooit iets moois
0 stemmers
Verplaats jij in je slaap naar boven of naar beneden?
- Naar boven
- Naar beneden
- Ik verplaats niet
0 stemmers
Van boven naar beneden naar links naar rechts. Horizontaal en verticaal en diagonaal.
Ja snap ik haha, maar ik doel vooral op ehm consistente verticale beweging gedurende de nacht. Ik word altijd hoger in mijn bed wakker en ben benieuwd of meer mensen dat hebben.
Naar boven in bed, dan word ik wakker en lig ik helemaal dubbel met mijn nek en hoofd tegen de muur
Is lam exotisch? Wist ik niet eens. Volgens mij kan je overal lamskoteletjes kopen.
Ja dit heb ik ook, ik vind het heel irritant. Ik ga altijd wat “lager” slapen om alvast te anticiperen…
waarom geen dolfijn?
Ja, ik ook inderdaad. Helpt alleen vrij weinig bij mij
En wat heb je al eens geprobeerd?
- Lama
- Puffin
- Walvis
- Python
- Rat
- Dolfijn
- Hond
- Haai
- Eland
- Geit
- Hert
- Kangoeroe
- Struisvogel
- Insecten
- Paard
- Konijn
- Krokodil
- Zebra
0 stemmers
Of iets anders bijzonders misschien?
Jaa per ongeluk eerste poll sinds die nieuwe manier, vergeten!
Done!
Ik vind dit helemaal geen leuke polls
In Maleisië wordt echt een groot deel gewoon tante/ oom, neef/ nicht whatever genoemd zonder dat ze dat hier officieel zouden zijn.
Mijn favo feitje wat ik wil delen waar ik nog steeds de slappe lach van krijg. Mijn vader wordt in mijn familie daar ook gezien als een soort opa voor de dochter van zijn nichtje (ipv achteroom zoals hier). Mijn vader is 100% een witte Nederlander en laten we hem Bob noemen. Dus mijn nichtje moet hem opa Bob noemen, maar dan dus in de taal van mijn familie (Tamil) wat dus…: Tat(t)a Bob wordt I can’t op zulke momenten.
Toen ik nog vlees at heb ik 1x leguaan gegeten. Maar dat was ook meer dat ik het kreeg en vroeg wat voor soep is het en mijn familie zei kippensoep.
Het smaakte inderdaad naar kip maar sindsdien eet ik nooit meer zomaar iets zonder het 100% zeker te weten wat er in zit. Helemaal toen ik net vega was en mijn tante zei oh maakt niks uit dat je geen vlees eet ik heb geit gemaakt
ik eet nu geen vlees meer! Maar vind het wel interessant.
Krokodil, maar dat wist ik niet smaakte naar taaie kip.