Een koeltas?
En het kaartspel Stapel!!
Nou echt hoorâŠ
Wij Nederlanders zijn zo lekker praktisch en nuchter en dit is zĂł overdreven, DUS Amerikaans want @Echo woont in Amerika. 
Ik hoorde gister zoân politieke verslaggever dit zeggen (van EenVandaag) en had helemaal een error. Ik toen dat ik dit altijd fout zei, maar deze poll stelt me gerust.
Blijkbaar Joost vullings
Ook @monkeyslut dat ligt aan de manier waarop eieren bewerkt worden voor ze in de schappen komen. Verschilt in de VS van hoe de EU dat doet. Zie ook Why Europeans Don't Refrigerate Their Eggs
Misschien is het zoân ânormaliterâ dat vaker verkeerd wordt uitgesproken 
Overigens vind ik âafgelastenâ ook maar raar, niet dat dat hier iets mee te maken heeft haha.
Hoe oud was jij toen je erachter kwam dat oesters nog leven wanneer je ze opeet?
- Nu?
- <12
- 13-18
- 19-25
- 26-34
- 35+
0 stemmers
Ik kwam hier dus vorig jaar pas achter. Als ik dat eerder had geweten đ„Č
Niet helemaal hetzelfde, want normaliter heeft maar 1 juiste uitspraak en noTUlen en NOtulen zijn in principe allebei correct. Al is NOtulen wel nogal ouderwets en vooral lelijk en hoor ik eigenlijk alleen maar elitaire snobs het zo uitspreken. Beetje categorie mensen die ook vaGIna zeggen, zeg maar.
Haha dit is dus zoân normaliter van mân post een paar hierboven. Normaliter, catalogus, parameter.
Zijn er woorden welke jij stelselmatig verkeerd uitspreekt, ook al ben je 100 keer verbeterd?
Bij mij is dat bv label (ik zeg laaabel ipv leebel)
- Ja, namelijk;
- Niet dat ik weet
0 stemmers
Acetylsalicylzuur
Striae zeg ik altijd als strai-je
Haha ben nu wel benieuwd hoe jij het uitspreekt dan! Ik heb altijd wel moeite met het schrijven trouwens, weet nooit zo goed waar de y en waar de i zitten 
Bavarois. Dat woord kan ik echt niet uitspreken en word vaak iets van bavwawarows ofzo⊠
Thanks voor de uitleg!
Ik hoor het sowieso niet vaak, en als ik het hoor dan zijn het meestal mensen van mijn leeftijd (soms wel elitaire snobs, maar wel gewoon notĂșlen). Dus de afgelopen dagen dacht ik ???
Ook als je notuleren zegt, dan is notĂșlen ook veel logischer denk ik?
Oeps die moest @Lemongrab
Hahaha het woord met 5 wâs: woowowewwal
Ik zeg laidel ipv lidl ooit begonnen als een soort grapje volgens mij
Oh en spam ipv spem, daar moesten mensen wel eens om lachen
Nee maar ik heb wel veel moeite met het uit elkaar houden van bepaalde woorden soms. Vooral met âondanksâ en âonlangsâ moet ik altijd ff nadenken welke van de twee ik moet gebruiken.
- Ik heb dit ook
- Ik heb dit niet
- Ik heb dit met andere woorden, namelijkâŠ
0 stemmers
Met basiliek en basilisk alleen haha
Opportuun en opportunistisch