De bobo!
Ik ben een heel onpraktisch persoon en heb geen tv vooral omdat ik het sowieso vreselijk vind staan in mijn huis.
Wij hadden in groep 8 ook nog de Hello You! Dat was wel stoer want Engels
Ik had daar zelf een abonnement op volgens mij? Eerst de bobo, dan okki, taptoe en dan de Yes maar die vond ik niet zo leuk. Kan me niet herinneren dat we dat (alleen) op school hadden, zat wel op een katholieke school.
Die was voor jongere kinderen!
Ooh gaat dit over de bovenbouw? Dan niks denk ik.
Wij hadden in de basisschool de Yeti, maar die kreeg iedereen gewoon gratis volgens mij
Maar dat is dan juist toch heel praktisch? Haha. Dan heb je er geen last van.
Ik had een kleine lage maar die vond ik niet mooi bij mijn grote tv. Maar damn wat zijn die dingen duur! Lang op marktplaats gezocht naar een nieuwe en heb écht geluk gehad want er werd er een gratis aangeboden die bij mijn meubels paste en ook nog van en duur merk is. Was de eerste en dus op mogen halen.
Die hadden wij ook idd. Dat is de eerste. Volgens mij is bobo voor de kleuters, dan okki middenbouw en taptoe bovenbouw. Ik heb ze iig alle3 gehad en ook nog de Hello You idd. Die volgens mij alleen in groep 8
Ik had het toevallig gisteravond nog met mijn vriend over de Taptoe omdat ik er een spelletje bij kreeg (Spy Fox operatie melkweg) en ik vond dat zooo leuk. Heb daar echt uren aan gespendeerd.
HAhaha ja true, maar het comfort van een tv ipv mijn laptop zou wel praktischer zijn.
ik herinner me nu dat wij de samsam hadden, maar die kreeg je gratis volgens mij, was wel een leuk tijdschrift ook een beetje gericht op de rest van de wereld.
Ohhhh memories en hadden jullie ook het taptoe vakantieboek?
Koop jij je brood bij de bakker Bart?
- Altijd
- Meestal
- Soms
- Heel af en toe
- Alleen als ik in de buurt ben
- Ik kom nooit bij bakker bart
- Ik koop er alleen belegde of andere kleine broodjes
0 stemmers
Dit is echt aanstellerij denk ik maar ben echt panisch om ziek te worden van etenswaren die niet meer goed zijn
Had vandaag broodjes mee naar werk met een bakje Heksnkaas. Ben vergeten die in de koelkast te doen. We besloten toen ineens om eten te bestellen. Dus die Heksnkaas heeft de hele dag in mn tas gelegen (ongeopend). Dit is nog gewoon te eten toch?
- Ja Joh! Gewoon eten
- Nee! Gooi het weg
- Geen idee
0 stemmers
Is dat brood inmiddels niet helemaal zompig?
Nee hoor! Had de Heksnkaas er niet opgesmeerd. Was van plan te dippen
Oh goedemorgen, lezen!
Het is ongekoelde zuivel. Als die een paar uur rond kamertemperatuur (21 graden) is geweest kan je daar ziek van worden. Hoeft niet maar kan wel.
Ik zou het zelf weggooien. Ben wel verbaasd dat zoveel mensen het gewoon zouden eten. Ik gooi niet zo snel eten weg wat bijv over de datum is maar bij dit soort dingen liever het zekere voor het onzekere nemen. Je kan dat soort bacteriën niet zien of ruiken.