Stel je persoonlijke vraag #26

Werken en ik hoop ergens een tompouce te kunnen scoren

5 likes

Oooooeh, maar die kun je dan zeker alleen dinsdag ophalen? Ik moet de hele dag werken haha. Kan misschien wel vragen of mijn ouders het willen halen :smirk:

Nee, ik haal de mijne maandag op.

1 like

Maar ik denk dat dat mss het verschil is met België en Nederland? Ik vind McDonalds etc gewoon een fastfood tent, geen snackbar. Een snackbar is een plek waar je patat/ friet haalt en snacks als kroketten, kaassouflé etc.

En geen nadruk op een plek met meer snacks of juist meer friet/ patat?

Nu moet ik zeggen dat ik hier vaak gewoon de naam vd plek noem (even naar de Bram/ Tante Nel/ Frietboutique) maar in het algemeen zou ik zeggen ik ben naar de snackbar geweest.

17 likes

Nee hoor, wij hebben ze besteld om maandag op te halen.

3 likes

M’n lievelingsrestaurant organiseert een wandeling in een mooi gebied met oranje wijnen en amuses dus dat ga ik 's middags doen :ok_hand:t2: En ik hoop ook oranje tompouce eten maar het is altijd spannend of de bakker ze nog heeft tegen de tijd dat ik daar ben

12 likes

Ik zei vroeger altijd snackbar met een korte a zegmaar (snakbar ipv snekbar) maar dat heb ik inmiddels gelukkig afgeleerd :sweat_smile:

Oh dat klinkt echt leuk!
Ik ga een prins pils wandeling doen, hoewel ik een beetje klaar was met de wandelingen heb ik hier toch wel zin in. Beetje dwalen door de stad, beetje biertjes drinken en misschien zelfs nog een beetje koningsdagsfeer!

3 likes

Ik heb me ook nog een keer ziek gemeld op de middelbare school zodat ik ‘s ochtends heel vroeg bij de Ziggo Dome voor de deur kon gaan zitten waardoor ik vooraan kon staan.

Was wel oprecht gezellig trouwens. Zaten daar met een hele groep meiden die ik helemaal niet kende, onder een kleedje de hele dag.

8 likes

Chippy (is wel meer zo’n fish and chip shop maar komt in gebruik op hetzelfde neer)

4 likes

Oh dat klinkt ook top! Ben inderdaad wel benieuwd hoe het gaat zijn in de binnensteden overal

2 likes

Ik noem meestal gewoon de naam van de snackbar. “Ik ga naar de Bram Ladage, wil je ook wat?”

1 like

Ooooh ik was er net vanaf maar nu heb ik weer dit geweldige lied in mijn hoofd 2:06 thank me later

5 likes

Ik ook! :cry: Was altijd te jong om naar de concerten te mogen en toen ineens zou het noooit meeeeeer kunnen :cry: :cry:
Een paar jaar geleden heb ik dan eindelijk mijn tienerdroom kunnen vervullen en ze gezien op een 90’s feestje. Wel zonder Abs en J, maar ik stond vooraan, kreeg een lach van Sean, en was even volmaakt gelukkig. Hahahha

13 likes

Gewoon day drinken :tada:

4 likes

Ik zeg zullen we friet halen

8 likes

Best male haircut hahaha zo leuk.

4 likes

Echt zoveel zin in nu

2 likes

Stel je hebt een week geleden met een vriendin afgesproken om op zaterdag (vandaag) te gaan wandelen in de middag. Wanneer zou je dan willen dat de afspraak concreet wordt (dus tijdstip en plek)?

• Een dag van te voren of langer
  • Op de dag zelf voor 10 uur sochtends
  • Op de dag zelfs voor 12 uur
  • Op de dag zelf maar tijd maakt niet uit, ik zie het wel

0 stemmers

1 like

Omg ik heb dus een afspraak bij de kapper gemaakt want het moest echt van mn moeder en ja het raakt weer bijna mn kont. Ik vind de kapper van af kinds af aan al zooooo eng. Mn moeder zei, of wil je dat ik het knip? Nou dat al helemaal niet! Ik vond het als kind al eng en nu nog. Het is een soort hele domme angst. Ga ik vandaag naar de kapper?

• Ja, en het is niet eng!!!
  • Nee beter kun je dit niet doen

0 stemmers

1 like