Ik heb wel eens een soort coachingstraject gedaan waarbij de coach dit graag deed bij de groepssessies om je zo “los en open te maken” zeg maar, whaha. Awkward as fuck omdat werkelijk niemand dat leuk vond
Als het kan en mag wil ik naar Italië, is niet perse ver maar ook geen buurland
Ik dacht dat dit het enige thema met dark mode was haha dus vandaar? Of misschien was er een andere die ik om een of andere reden niet chill vind en gebruik ik daarom deze?
Ja!!! Ik vond dit echt hilarisch en keek dit, Charlie bit my finger en Potter Puppet Pals altijd achter elkaar, viel in mijn hoofd in dezelfde categorie blijkbaar
maar vraag me nu echt af waarom ik dit in godsnaam zo grappig vond ja
Dit is echt heel Nederland na Corona
Haha ja na de biodanza camping van ik vertrek wil ik dat ook wel eens aanschouwen of meemaken maar dan vanuit antropologische interesse haha
Ik voel me gemeen want ik moet hier zo hard om lachen. Hahahaha wat isssss dit.
Ik vond ‘iets gaan drinken’ altijd stom omdat dat thuis ook gewoon kan voor minder geld maar nu door corona ben ik van gedacht veranderd hahaha
Toch vond ik dat wel de hoogtijdagen van Het Internet eigenlijk, kan niet zo goed uitleggen waarom maar alles is nu zo gericht op een groot publiek ofzo?
En alles moet perfect zijn?
Social media was toen nog niet echt een ding, je kon gewoon gek doen haha
Oh dat is dus inbel??? Internet? Volgens mij hebben wij dat nooit gehad. Vind het eerder als een blackbox klinken uit een vliegtuigcrash.
Ik ken het omdat ik dit soort filmpjes vaker gezien heb, maar niet uit mijn eigen herinnering
Cosmetische chirurgie
- Heel fijn dat het bestaat
- Prima dat het bestaat, maar NMSVPE
- Jammer dat het bestaat
- Het is fijn als mensen door hierdoor meer zelfvertrouwen kunnen krijgen
- Ik zie het als een verlengde van een beugel, waxen, make-up, kleding, sieraden etc om jezelf mooier te maken. Waarom dat allemaal wel maar CC niet
- Zonde als mensen in een gezond lichaam laten snijden, injecteren etc
- Het draagt bij aan een wereld waarin iedereen (vooral de vrouw) maar perfect moet zijn
- Alleen een kleine ingreep zoals een ooglidcorrectie of een beetje fillers voor een rimpel vind ik vaak een verbetering, maar meer dan dat vind ik niet mooi
- Bij sommige mensen snap ik het echt heel goed dat zij iets aan zichzelf willen laten doen, maar het is niets voor mij
- Ik vind de meeste ingrepen tot en met Kardashian wel mooi
- Ik maak er zelf gebruik van of ik weet zeker dat er ik gebruik van ga maken in de toekomst
- Ik weet nog niet of ik iets aan mezelf wil laten doen in de toekomst, maar ik vermoed eerder van wel
- Ik weet nog niet of ik iets aan mezelf wil laten doen in de toekomst, maar ik vermoed eerder van niet
- Ik weet zeker dat ik nooit iets aan mezelf ga laten doen
- Ik heb totaal geen mening over cosmetische chirurgie
0 stemmers
Lol ik gebruik cc altijd als afkorting van creditcard dus kreeg echt een error toen ik CC las.
Op m’n werk heb ik voor Koningsdag een spelletjesdag georganiseerd.
Ik kan nu al gniffelen bij het beeld van grote stoere mannen die aan het spijkerpoepen en koekhappen zijn.
Wow die lui die dit gemaakt hebben moeten sowieso erg onder invloed zijn geweest van iets. :’)
Ik zou alleen het hoognodige laten fixen. Een neus na een breuk, hangende oogleden etc.
Dat is niet per se hoognodig toch? Je kunt prima leven met een scheve neus of hangende oogleden, even oogleden die echt in je zicht hangen daargelaten want dat lijkt me enorm vermoeiend.
Haha ik heb nog nooit iets van Chateau Meiland gezien - zegt hij evolueren of pa-GI-na?