Stel je persoonlijke vraag #26

@LaPetiteRobeNoire hahaha oeps dit maakt de keuze voor mijn volgende filmavond niet makkelijker.

1 like

Haha ik vind ze alledrie wel goed hoor, zeker het kijken waard in ieder geval.

1 like

Wij hebben toen een briefje bij de aangrenzende woningen in de brievenbus gedaan (appartementencomplex) en gezegd wie we zijn, wanneer we er komen wonen en dat we de komende tijd misschien af en toe voor wat overlast zorgen door klussen. De dag dat we gingen verhuizen vonden we van 1 van die huisnummers een kaartje in onze brievenbus met een “gefeliciteerd met jullie nieuwe woning” wens. Echt leuk! Verder hebben we ons niet expliciet face to face aan mensen voorgesteld.

13 likes

Motblik en veger!

4 likes

Ik zou ook pulp fiction zeggen!

4 likes

Veruit The Godfather!

2 likes

Heb jij dit jaar de barbecue al opgezet?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen barbecue

0 stemmers

1 like

Eternal Sunshine is mijn lievelingsfilm :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik ben heel benieuwd wat je bedoelt met ‘mensen die zich vrijwillig in een soort truman show plaatsen’ 
 zou je dat uit willen leggen? :relaxed:

3 likes

O zo, ja ik snap m :relaxed: Maar das wel anders dan niet weten dat jouw leven een ‘show’ is toch?

Ff spuit 11 maar ik heb nog steeds een ingescand en uitgeprint recept voor ‘grootmoeders kerstkoekjes’ uit de taptoe die ik al 20 jaar lang minimaal 1 keer per jaar maak omdat ik ze zo lekker vind :blush:

12 likes

Nja grote verschil is natuurlijk wel dat Truman niet wist dat z’n hele leven gestaged was en uitgezonden werd. Of bedoel je de kinderen van die vloggers? Want daar ben ik het wel met je eens, vind ik eigenlijk ook wel steeds zorgelijker.

1 like

Het staat toch eigenlijk wel vast dat de aarde onleefbaar wordt doordat de zon alleen maar groter wordt? En dat de aarde uiteindelijk opgeslokt wordt door de zon. Ik kijk de laatste tijd heel veel filmpjes over het universum, en mijn perspectief verandert daar heel erg door. Het leek voor mij als een soort veilig idee altijd om de mens te draaien, maar wij hebben onszelf zo hoog zitten geloof ik. We zijn zo klein en kwetsbaar in iets zoooo groots en bizars.
Ikzelf ga er eigenlijk wel vanuit dat er binnen 200 jaar geen mensen meer zullen zijn. Erg pessimistisch misschien.

5 likes

image

9 likes

Bedantkt voor jullie stemmen. Het is fijn dat een groot gedeelte van de mensen die dit theme gebruiken hebben gereageerd (dat is maar een heel klein groepje namelijk), dan geeft het een representatief beeld.

Nu heb ik een vervolgvraag: de uitslag verbaast me een beetje omdat ik er vanuit ging dat de meerwaarde van dit theme de mogelijkheid om te switchen van donker naar licht is, en dat dat dus de reden is dat sommige mensen dit kiezen.
Maar nu zie ik dat bijna niemand dit doet.
Mijn vraag is: wat is voor jullie de reden om dit theme te gebruiken?

Edit: oh wacht ik ben een sukkel ik heb een heel verhaal over een heel ander thema en had dus ook verkeerd gestemd

Volgens mij is dit nu het enige thema waar je de reacties meteen na het bericht kan zien op m’n telefoon. Bij de andere is dat sinds kort weg bij mij.

Ik gebruik hem overigens maar sporadisch en meestal als ik donker wil dan gebruik ik dark uit gewoonte. Ik moet vaak opnieuw inloggen op m’n telefoon dus dan laat ik het standaard thema gewoon staan uit luiheid haha

1 like

Ik heb per ongeluk gestemd sorry haha ik gebruik dat thema helemaal niet. Lekker kneuzig van mij weer

1 like

image

Hotel toasters

• handig
  • irritant
  • neutraal
  • ik ken dit niet/heb dit nog nooit gebruikt

0 stemmers

Ik vind ze dus echt megairritant, je toast blijft 9 vd 10 keer te zacht, er is geen ruimte om hem erop te leggen waardoor je moet wachten, het duurt te lang om er naast te blijven wachten terwijl hij er in zit en je weet nooit wanneer je toast precies klaar is en voor je het weet gaat iemand anders er met jouw toast vandoor of pak jij per ongeluk die van iemand anders die daar verontwaardigd op reageert. Mensen halen hun toast niet op tijd op waardoor een soort toastfile onstaat. Echt ondingen.

6 likes

Meestal moet ik mijn boterham erin werpen zodat die niet bruin getoast word, want dat vind ik niet lekker.

1 like

Bedoel je ‘niet bruin’ en dat je hem daarom verderop erin werpt? Ik snap het niet haha

2 likes