Stel je persoonlijke vraag #26

Haha hij zegt noujuist ovuleren als hij evalueren bedoelt :rofl:

2 likes

Oh god jaaa en dat we dan van mā€™n moeder maar een uurtje per avond op internet mochten ofzo want duur en ā€œdan waren we niet telefonisch bereikbaarā€. Niet dat iemand ooit probeerde te bellen maar toch.

En @anon12348926 ik heb ook wat laten doen deels cosmetisch deels medisch en het heeft voor mij ook zeker bijgedragen in mijn zelfvertrouwen. Had gewild dat ik het jaren eerder had laten doen.

2 likes

Ik ben toen een keer wel op internet gegaan terwijl mijn moeder met oma aan het bellen was, ze zei natuurlijk dat het niet mocht maar ik dacht boeien ik probeer het gewoon, kijken wat er gebeurt. Zodra ik dat deed hoorde ik het telefoongesprek tussen mijn moeder en oma op de computer afgespeeld worden, ik kon alles meeluisteren. Verder deed het internet het helaas niet inderdaad maar het was dus niet zo dat de telefoon niet meer werkte zodra je probeerde op internet te gaan!

Ooh nooit geweten! Wel kwamen we (mijn broertje en ik) er na een tijdje achter dat als je het geluid van de computer uit deed je die verbindingsgeluiden ook niet meer hoorde dus toen konden we stiekem internetten hahaha

2 likes

Heb je wel eens iets van straat meegenomen? Zo ja ben ik benieuwd naar je leukste vondst.

  • Ja iets gejat
  • Ja iets wat bij het vuilnis/grofvuil stond
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ging met een vriend naar een feest en we liepen langs een leuk verkeersbord (weet al niet meer wat) en hij zei: als het bord los had gezeten, had ik hem meegenomen.
En op de dronken terugweg lag dat bord dus ineens los op de grond? Nou, toen moest ie mee.

7 likes

Hahahaha ik vond alles van mastermovies grappig. Vooral arie en bastiaan. Ik denk ook dat die jongens zoveel lol hebben gehad tijdens dat maken van die videoā€™s.

2 likes

Haha ja ik vraag me alleen wel af als het nu zou uitkomen of ik het nog steeds zo grappig zou vinden. Het is echt heel puberaal. Ik zat toen in de brugklas geloof ik en kende bijna elke zin.

2 likes

Een panterprint paraplu die bij het afval stond, nog jaren gebruikt totdat ik hem kwijtraakte.

1 like

Oja ik heb ooit een BMW wieldop van de straat geplukt met mn dronken kop. Samen met een vriendin en we gingen daarmee frisbeeen. Daarna hebben we het bij mn ouders in de tuin gegooid. Sloeg echt nergens op en we zaten helemaal onder dat zwarte vet? Echt van top tot teen.

1 like

tien over twaalf, was net uit :heart::heart::heart:

1 like

Geven/gaven jouw collegaā€™s wel eens opmerkingen over wat je at bijv. Tijdens de lunch?

  • Ja regelmatig
  • Zelden
  • Af en toe
  • Nooit
  • N.v.t.

0 stemmers

Eigenlijk alleen positieve opmerkingen, zoals ā€˜ruikt lekkerā€™ of ā€˜ziet er lekker uitā€™

5 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #26 (Deel 7).