Nee joh, het zijn verder ook redelijk veel voorkomende namen. Ik ken ze ook allemaal op Laetitia en Sterre na en ik werk niet eens in het onderwijs.
Ik eet wel regelmatig lokale chips uit plastic zakken, dus het kan wel. Het vergt denk ik wel een andere aanpak dan dat het geproduceerd wordt en 3 jaar later nog steeds lekker is.
Ja precies! Als je zelf zakjes chips maakt en verkoopt kan het wel maar voor massaproductie is het weer minder geschikt
Lastig te beantwoorden, haat is zeker belangrijk, maar als je alleen maar samen kan haten op dingen vind ik dat soms juist een tekortkoming. Zoals van die mensen op de middelbare school die alleen konden bonden door de hele tijd negatief over bepaalde leraren en vakken te praten, dat vond ik vaak getuigen van onzekerheid
Ik heb met mijn vaders familie eigenlijk vrijwel geen contact, helemaal sinds oma is overleden is het eigenlijk wel voorbij. Ik weet helaas ook niet de bloedgroepen van mijn ouders (en mijn moeder kom ik sowieso nooit meer te weten). Ik begrijp mijn vader ergens wel hoor, hij is natuurlijk bang om mij kwijt te raken als ik weet dat hij niet mijn biologische vader is maar dat is natuurlijk onzin want hij is en blijft altijd mijn vader.
Wow bijna allemaal gewoon en ook veel (behalve Laetitia daar maar twee van), zit nu diep na te denken of ik echt geen vlinder ken haha.
Ik ken mensen die hun baby Japie hebben genoemd. Ik maak me zorgen over het feit dat hij ooit een volwassen man wordt en dan zo heet
Ik kan alleen maar denken aan vlugge Japie van Bassie en Adriaan. Niet bepaald schattig
Ik ken wel een klein hondje dat Jaapie heette. Was echt te schattig.
Als mijn moeder het niet had gezegd hadden we echt iets totaaaaaal anders gedaan, kon bijna niet verder uit elkaar liggen
Heb je dit laatste ooit eens uitgesproken naar je vader? Ik denk dat dat misschien al heel veel verschil kan maken.
Ja maar hij wil er niks meer over horen.
Ff adhv @Soy.peor over authentiek Grieks.
Kan jij een recept authentiek maken? Dus niet omdat je een goed receptje hebt gevonden maar omdat het in de familie zit?
Belgen van Belgische komaf zijn ook tata btw
- Nee en ben 100% tata (or close)
- Ja en ben 100% tata
- Nee en ben geen 100% tata
- Ja en ben geen 100% tata
- Nee en ben 0% tata
- Ja en ben 0% tata
0 stemmers
Ja en nee. Ik heb hier in nederland niet de juiste koffie voor ijskoffie en geen echte feta en dat soort dingen. Dus het smaakt dan wel hetzelfde maar griekenland heeft wss zoiets van wat is dat voor een nep frape.
Wij eten in Frankrijk, op vakantie, altijd deze:
Dus zo nieuw is het niet toch haha? Heb je daar ook ban huismerk
Hè hè niet mijn naam belachelijk maken hè
Maar deze kan je niet als bloempotje hergebruiken!! Niet hun USP vergeten hè
Haha nee maar is wel recyclebaar en goedkoop !
Maar idd⌠is geen bloempot
Als een oerhollandse AVG ook onder authentiek valt zeer zeker. Niet gezegend met goddelijke Midden-Oosterse familie recepten helaas. Alleen maar oerhollandse