Stel je persoonlijke vraag #26

Ik voel me heel slecht vandaag maar jouw post deed me toch even lachen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja dat zou zonde zijn inderdaad, elke streek heeft wel iets leuks! Maar in mijn ervaring inderdaad vaak iets van gebak ofzo, iets wat je eerder koopt dan zelf maakt. En mijn dorp heeft ook een brouwerij met vet lekker bier trouwens, maar bier an sich is natuurlijk geen streek-ding.
Dat kookboek klinkt wel leuk, denk dat veel mensen dat soort gerechten vaak over het hoofd zien ja!

1 like

Want Gertje staat al bij @Spaarlamp voor de deur

3 likes

Ik denk dat venkel misschien wel mijn lievelingsgroente is :heart:

5 likes

Uiteindelijk heeft mijn moeders vriend zich in de schulden gewerkt om het te kunnen betalen (want tja helemaal gratis kan het natuurlijk niet en meest simpele uitvaart is al paar duizend euro). Hij is er nu wel weer vanaf gelukkig maar ja dat was wel even een stressmoment ja want je moet een uitvaart regelen en er is geen geld wat nu.

Ik vind het ook heel erg dat ik haar niet de uitvaart heb kunnen geven die ik eigenlijk had willen geven. Daar heb ik het meeste mee gezeten eigenlijk. Konden bijna niemand uitnodigen enz want ja iedere persoon extra die komt kost al best veel geld (vooral als je geen geld hebt).

4 likes

Ja zedenzaken kan ik niks mee, met de rest valt voor mij wel te praten (of schrobben)

2 likes

Ik ben verpest door een restaurantje in de hoofdstad van Kreta waar ik pasta bestelde waar echt een bizarre hoeveelheid venkel doorheen zat. Het overheerste enorm, ik proefde alleen maar venkel (zo’n zoetige, anijsachtige smaak vind ik het) en sindsdien vind ik het maar meh.

1 like

Dit pakket werd bij me in de buurt aangeboden als paasontbijtje (iemand stelt die pakketten samen)
en ik vraag me af, hoeveel zou jij betalen voor dit pakket? Hij is voor 2 personen
image

• €10
  • €15
  • €20
  • €25
  • €30
  • €35
  • €40
  • €45
  • €50

0 stemmers

ff leuk voor het gemiddelde

• 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50

0 stemmers

oké en de echte prijs is dus

Summary

€40 … €19,95 pp
vind het zelf echt bizar duur voor aldi snackies.

4 likes

Wacht is het van een horecaonderneming of niet? Want in het eerste geval zou ik deze dagen uiteraard meer willen betalen dan het waard is, maar anders is het wel overpriced ja.

1 like

Nee is volgens mij gewoon iemand wie dat leuk vindt om te doen, op zo’n weggeefhoek werd dit aangeboden.

1 like

Oei nee beetje genant dan, even stem aangepast :sweat_smile:

Owh hahaa, ik dacht ook horeca… dan ga ik het ook even aanpassen!

Wat vind jij van de inhoud van je kledingkast

• Leuk, zou er niets aan veranderen
  • Leuk, maar heb nog wat items nodig
  • Leuk, maar zou eens moeten uitmesten
  • Niet zo leuk, met veel is iets mis (te groot of klein, kapot, versleten)
  • Niet zo leuk, het past niet bij me
  • Ik heb er geen verstand van, ik weet het niet, het maakt me niet uit

0 stemmers

Ik heb nooit genoeg, maar altijd teveel lijkt het wel.

11 likes

Ik heb dingen in mijn kast hangen die ik leuk vind, die ik niet draag of zelfs nooit heb gedragen. Moet echt weer eens gaan uitmesten maar echt geen zin in. Ik wil ook een andere stijl uitproberen maar ik voel mij niet zeker over mijn lichaam dus dan stel ik het steeds uit

1 like

Hoeveel dagen van de week heb je outfitstress

• Nooit, geen last van
  • Enkel met gelegenheden zoals begrafenis, trouwen, sollicitatie, vakanties bijv
  • Vaak als iets ga doen zoals uit eten, een date of een dagje weg
  • Vaak voor dagelijkse dingen zoals werk of school
  • Alleen in een specifiek seizoen
  • Ik heb meerdere keren per week outfitstress
  • Ik heb elke ochtend outfitstress

0 stemmers

Wat doe je bij outfitstress?

• Nooit last van
  • Een van mijn vaste outfits aandoen
  • Iets minder leuks en makkelijks zoals een legging en een sweater aan
  • Ik zeg de gelegenheid af
  • Ik bel snel mensen op om wat te kunnen lenen

0 stemmers

2 likes

Bij de term “long covid” is het eerste waar jij aan denkt/dacht:

• Covid in de longen
  • Langdurige covid

0 stemmers

1 like

Advies vragen aan vriend/familie/vriendinnen

1 like

Ik moet ook altijd aan jou denken als ik dat lees! Jij bent ook “iemand die ik ken” die ik als voorbeeld gebruik als jonge mensen zeggen dat ze niet bang zijn voor Corona omdat het alleen oude mensen zou raken.

Ik heb trouwens heel lang “long covid” gelezen als “covid in de longen”, ik dacht nou het zal wel longschade veroorzaken bij de mensen die er lang last van hebben en dat ze het daarom zo noemen? Duurde beschamend lang voor ik de link legde dat long op langdurig slaat :redface:

4 likes

Today I learned… Ik voel me nu echt dom :sweat_smile:

7 likes