Wacht is het van een horecaonderneming of niet? Want in het eerste geval zou ik deze dagen uiteraard meer willen betalen dan het waard is, maar anders is het wel overpriced ja.
Nee is volgens mij gewoon iemand wie dat leuk vindt om te doen, op zoān weggeefhoek werd dit aangeboden.
Oei nee beetje genant dan, even stem aangepast
Owh hahaa, ik dacht ook horeca⦠dan ga ik het ook even aanpassen!
Wat vind jij van de inhoud van je kledingkast
- Leuk, zou er niets aan veranderen
- Leuk, maar heb nog wat items nodig
- Leuk, maar zou eens moeten uitmesten
- Niet zo leuk, met veel is iets mis (te groot of klein, kapot, versleten)
- Niet zo leuk, het past niet bij me
- Ik heb er geen verstand van, ik weet het niet, het maakt me niet uit
0 stemmers
Ik heb nooit genoeg, maar altijd teveel lijkt het wel.
Ik heb dingen in mijn kast hangen die ik leuk vind, die ik niet draag of zelfs nooit heb gedragen. Moet echt weer eens gaan uitmesten maar echt geen zin in. Ik wil ook een andere stijl uitproberen maar ik voel mij niet zeker over mijn lichaam dus dan stel ik het steeds uit
Hoeveel dagen van de week heb je outfitstress
- Nooit, geen last van
- Enkel met gelegenheden zoals begrafenis, trouwen, sollicitatie, vakanties bijv
- Vaak als iets ga doen zoals uit eten, een date of een dagje weg
- Vaak voor dagelijkse dingen zoals werk of school
- Alleen in een specifiek seizoen
- Ik heb meerdere keren per week outfitstress
- Ik heb elke ochtend outfitstress
0 stemmers
Wat doe je bij outfitstress?
- Nooit last van
- Een van mijn vaste outfits aandoen
- Iets minder leuks en makkelijks zoals een legging en een sweater aan
- Ik zeg de gelegenheid af
- Ik bel snel mensen op om wat te kunnen lenen
0 stemmers
Bij de term ālong covidā is het eerste waar jij aan denkt/dacht:
- Covid in de longen
- Langdurige covid
0 stemmers
Advies vragen aan vriend/familie/vriendinnen
Ik moet ook altijd aan jou denken als ik dat lees! Jij bent ook āiemand die ik kenā die ik als voorbeeld gebruik als jonge mensen zeggen dat ze niet bang zijn voor Corona omdat het alleen oude mensen zou raken.
Ik heb trouwens heel lang ālong covidā gelezen als ācovid in de longenā, ik dacht nou het zal wel longschade veroorzaken bij de mensen die er lang last van hebben en dat ze het daarom zo noemen? Duurde beschamend lang voor ik de link legde dat long op langdurig slaat
Today I learned⦠Ik voel me nu echt dom
Ja dit! Hoevaak ik wel niet een mooi jurkje waar ik alleen nog een goede strapless bh voor nodig had, of een wit shirt dat gruwelijk doorschijnt en waar ik eigenlijk ook geen oplossing voor had gekocht heb. Zo zonde. Nu is mijn regel, kan of wil ik dit morgen aan, en zo niet dan koop ik het niet. Dus ook geen shirt meer dat vast mooi staat als ik ben afgevallen, of een broek waar bij ik niets heb om erboven te dragen.
Ik heb gewoon een paar huidskleurige naadloze strings en een goed passende t-shirt bh die ook strapless kan in de kast liggen. Dat kan overal onder zonder dat je het ziet, is ook geen heel speciaal spul ofzo. Als je daar geen zin in hebt vooral niet doen hoor, maar ik ervaar dat voor mezelf niet als extra gedoe. Oh en ik maak me verder niet echt druk om vetrolletjes enzo, als je dat ziet dan zie je dat maar, hoort er nou eenmaal bij! Als je daar wel moeite mee hebt wordt het wat lastiger ja.
Ja exact! Hoe idioot dat ik het vroeger normaal vond om shapewear te dragen als ik een strak jurkje aan wilde. Wat een zelfkastijding. Nu ben ik veel zwaarder dan in de tijd dat ik die krengen droeg, maar de rest van de wereld doet het maar met mijn zichtbare pensje hoor.
Ik ben verpest door een keer veel te veel sambucca te drinken waardoor ik echt heb gekotst voor het leven, terwijl dit al meer dan 10 jaar geleden is
Als dat niet gebeurd was zou ik het wel lekker vinden denk ik
Wel een babykonijntje, telt dat ook? Voel me vijftien jaar later nog steeds schuldigā¦
NIET MEER
Wat een verademing zeg. Kan ineens ook mān hele kast aan ipv 25%
Ik wil dit voorkomen dus ik houd ze liever niet vast. Niet dat het ooit is gebeurd, maar waarschijnlijk juist daarom!
Stiekem zou ik dit eens willen doen, maar doe maar niet he