Stel je persoonlijke vraag #26

Vier jij Pasen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien ja, hoe vier jij Pasen?
  • Ik ga de hele dag vreten want daar is het een vrije dag voor
  • Ik ga paaseieren verstoppen die ik waarschijnlijk over twee jaar weer terugvind
  • Ik ga eitje tikken met familie/vrienden
  • Anders

0 stemmers

Gebruiken jouw ouders wel eens omg of amai op whatsapp?

• Ja omg
  • Ja amai
  • Nee
  • Ja allebei

0 stemmers

Ik vind het zo grappig als mn moeder omg gebruikt. Ze wilde laatst vloerdoeken typen maar het werd telkens vloerdelen. Ze verbeterde het steeds fout. En toen , "Omg! Ik bedoel VLOERDOEKEN "

3 likes

Het enige dat mijn vader gebruikt op whatsapp is ā€œok.ā€ :joy:

22 likes

Kut nou ben ik heel benieuwd naar je geboortekaartje

4 likes

En :+1:

5 likes

Ik ben ook jarig met Pasen dus twee redenen om te zuipen en te vreten

2 likes

Haha ja doe!!

2 likes

Ken of ben je iemand die hoogbegaafd is?

• Ik ben hoogbegaafd
  • Ik ken iemand
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je ervan als iemand zichzelf hoogbegaafd verklaard?

• Dan lijkt het me dat het zo is
  • Dan lijkt het me dat het niet zo is
  • Ik vind hier niks van
  • Belachelijk, laat dat over aan een professional
  • Prima, je kent jezelf het beste

0 stemmers

O ik lieg, jaren terug was mijn vriendin aan het herstellen van een borstvergroting. Ik kon geen passende kaart vinden, dus toen heb ik zelf 2 enorme tieten geknutseld met een cadeaubon van een lingeriezaak aan de binnenkant geplakt, onder het mom van 2 tieten in een envelop.

57 likes

Bij krols kan ik alleen maar denken aan Henk Krol en dat brengt nou niet echt in de stemming :sweat_smile:

4 likes

Ik kijk zo’n youtubekanaal, Supercontent (van het ā€˜marc van ranst lied’, voor de kenners :rofl:) en zij gebruiken extreem vaak dit clipje als een soort inside joke & I love it

5 likes

Sorry, nog 1 menstruatiepoll. Ik probeer namelijk iets meer op mn klachten etc. Te letten, dat werd me aangeraden.

Borrelt jouw buik meer als je ongesteld bent?

• Ja veel meer
  • Nee
  • N.v.t.
  • Misschien een beetje

0 stemmers

Ik wil nog even inhaken op het gesprek over pijnstilling (bij bv menstruatie). Houd er rekening mee dat het belangrijk is om ook een maagbeschermer te gebruiken als je NSAID’s gebruikt. Je kunt dit los kopen bij de drogist, bv Nexium, maar je kunt dit ook op recept bij je huisarts vragen (bv omeprazol of pantoprazol), is een stuk voordeliger.

Sorry als iemand dit al genoemd heeft en ik dat niet geregistreerd heb.

5 likes

Sorry, ik reageer heel laat, maar ik ben ook christen en ik stoorde me er wel degelijk aan. Voor een dag kan ik me daar best overheen zetten, hoor, ik ben ook niet degene die het hier met @Vaiana over heeft gehad, maar ik vond het niet zo’n geslaagde keuze. Ik vind het wel opvallend dat sommige forummers dingen zeggen als ā€˜dan lees je er maar overheen’. Zou je dat ook zeggen als het woorden waren die mogelijk vervelend zijn om te lezen door bijvoorbeeld mensen van kleur, moslims, mensen met een andere geaardheid of andere groepen?

Ik wil de discussie niet per se opnieuw starten, maar ik kon het niet laten om hier toch nog even op te reageren.

18 likes
  • Kerst
  • Pasen

0 stemmers

Ik vind echt Pasen > kerst

1 like

Ik vind dit toch een beetje een kromme vergelijking. Christenen zijn namelijk echt geen gemarginaliseerde groep (hier in Nederland/Belgiƫ) en de groepen mensen die jij nu noemt zijn dat wel.

13 likes

Ja, daar heb je gelijk in!

Nee, dat is zo, hoor, misschien dat het daarom wat meer geaccepteerd is? Nou ja, het ging meer om mijn gevoel erbij.

Allebei niet.

Sorry, niet mee eens. Als je last hebt van je maag/darmen bij het gebruik van NSAIDs: zeker doen. Zo niet en je gebruikt het niet voor langere tijd dan zou ik de nexium/omepraz/esomeprazol achterwege laten.

Hier staat een schema over wanneer maagbescherming wel/niet geĆÆndiceerd is:

7 likes