Voor scheikunde, was niet via de school zelf trouwens. Was echt mega fijn en had uiteindelijk een 7.2 gehaald terwijl ik al twee jaar ofzo geen voldoende had gehaald Het waren wel echt mega lange zware dagen, maargoed uiteindelijk had ik een 7 op mijn eindlijst dus het was de tijd en het geld helemaal waard.
Als je op “stem tonen” klikt nadat je hebt gestemd springt hij weer terug naar de originele volgorde
Ben er iig over uit dat ik voor mn 3.5 jarige nichtje, die mij altijd haar vriendin noemt en grote meid ipv tante, een zelfgemaakt kaartje ga sturen. Pleur ik er wel veel snoep bij. Wordt sowieso gewaardeerd.
Oh hier heb ik juist weer een ander verhaal over gehoord! Dat de Amerikanen in groene outfits het spaanstalige land binnenvielen (weet even niet om welke het ging), en de inwoners vervolgens in het engels probeerden te zeggen: green go! Wat dan weer gringo werd. Het is ook een super beledigend woord voor buitenlander toch?
Ben ik zo oud? Kunst heet toch kunstgeschiedenis? Ik had geschiedenis het hoogste, was iedereen verbaasd over. Kunstgeschiedenis en Engels boven de 8. De rest was allemaal een zesje ofzo.
Ha wat was de truc?
Dit boden ze bij ons niet aan.
Ik kan nog steeds niet tennissen. Raak amper een bal, ook niet als ik zelf op gooi.
(Softbal en gewoon balletje omhoog gooien gaat dan weer wel :p)
Ik wist wel dat ik Latijn en wiskunde onvoldoendes voor had gehaald (4.9 en 4.3), maar ik zie nu dat ik zelfs voor het examen van kunst (beeldende vorming) een 4.9 had gehaald.
Godzijdank was ik beter in schoolexamens dan centraal examens en had ik uiteindelijk alleen voor wiskunde een 5 op m’n cijferslijst dus ben ik gewoon geslaagd.
Bij mij heette het kunst(drama), maar examen ging idd over kunstgeschiedenis voor 90% ofzo en 10% was je cijfer over hoe goed je in het eindtoneelstuk was
Bij mij is het een beetje omgekeerd, oud-leerkrachten en vrienden van m’n ouders en m’n oma enzo zijn teleurgesteld als ik zeg dat ik nu aan de hogeschool studeer en niet aan de unief omdat ik dat “ook wel echt had aangekund” of “je hebt een talenknobbel, waarom doe je daar niks mee” of iets in die trant. OMDAT IK GEWOON WIL DOEN WAT IK LEUK VIND
Voor de mensen die examen hebben gedaan in kunstgeschiedenis, had jij ook het gevoel hoe meer langdradig je lulde over een gebouw, whatever welke architectuur dan ook, het een beter antwoord werd?
- Ja zeker, ik lulde maar wat
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Bij ons had je kunst voor beeldende vorming of drama, met volgens mij als gedeeld vak dan kunst algemeen en dat was dan de inhoudelijke kunstgeschiedenis. Ik koos dus kunst beeldende vorming voor het tekenen en creatief bezig zijn en kreeg als kutcadeau daar ook kunstgeschiedenis bij.
Ja ik koos tekenen, vond ik geweldig. Kreeg hetzelfde kutcadeau, kunstgeschiedenis.
Ik had bij CKV2 het gevoel dat wat ik ook als antwoord gaf, ik blijkbaar de compleet verkeerde vraag aan het beantwoorden was. Snapte echt niks van wat die vent nou eigenlijk wilde horen.
Maar daar kon je geen examen in doen toch? Ik weetniet eens meer zeker of ik ckv heb gehad of dat ik dat ken van mn zus.
Nou bij ons was kunstgeschiedenis een digitale (echt fancy voor toen hoor) toets met voornamelijk meerkeuze dus dat was heel simpel. Een deel ging over Jesus Chris Superstar, beste examen ooit.
@Nysmn Ik ben echt helemaal blanco als het aankomt op m’n cijfers voor m’n examens, ik weet gewoon helemaal niks meer eigenlijk. Alleen dat ik voor economie hoger had gehaald dan verwacht.
Haha bij mij is het nog niet ontzettend lang geleden, maar was het ook vergeten hoor. Moest ff op mn DUO diplomaregister kijken.
hoezo weten mensen nog zoveel van de middelbare school
Haha ja same. Ik dacht ook dat ik Engels het hoogste cijfer had, maar 't bleek toch biologie te zijn. Wist ik veel joh.
Ik blijk te oud te zijn voor dat register, jammer, was nu wel nieuwsgierig geworden.
Wow ik wist ook niet dat dit bestond
Ging gelijk kijken maar ik weet ook echt niet meer in welk jaar ik m’n diploma heb gehaald, zo’n zeef ben ik.