Stel je persoonlijke vraag #26

Ligt er maar net aan hoelang het geleden is :sweat_smile:

Ooh ja kunstgeschiedenis was toen een digitale toets, was inderdaad heel makkelijk. Weet niet meer of er bij mij Jesus Christ Superstar in voorkwam, wel iets over Michael Jackson geloof ik.

2 likes

Ahh wat jammer! Ik lees idd op google dat diploma’s na 2007 er alleen op staan.

2 likes

Huuuh ik had tekenen en dat was praktijk en schriftelijk, maar dat was echt het vaagste ooit. Dan kreeg je plaatjes als voorbereiding om te bestuderen en dan waren er van die onderwerpen zoals emancipatie, utopie, politiek enz. en dan moest je zelf verzinnen hoe het daarbij kon horen maar er was verder helemaal geen tekst gemaakt ofzo (dat moest je docent doen of jijzelf).

En het examen kreeg je andere plaatjes die daar misschien iets mee te maken konden hebben maar niet per se?? En gewone vragen. Heb echt vage shit opgeschreven en iedereen dacht daarna dat ze sowieso waren gezakt :sob:

En alle geschiedenis dingen met alle stromingen was centraal examen dus tussendoor.

Edit: haha ik heb die syllabus gevonden.

@Jumpsuit had jij ook zoiets?

1 like

Hahaha volgens mij heb ik dit examen als oefenexamen gedaan (of als echt examen). Kan me in elk geval ook Jesus Christ Superstar herinneren. En My Fair Lady en Op een mooie pinksterdag zaten ook in mijn examen. Heb daar eigenlijk best wel van genoten.

1 like
    • Echt 0,0
    • Knippen/vijlen
    • Lakken, en dit bijhouden
    • Lakken, maar het niet bijhouden en laten afbladderen
    • Ik heb nepnagels
    • Full on manicure, nagelriemcreme, vijlen, schuren, knippen, lakken, masseren

0 stemmers

Wat doe jij met je nagels?

Vroeger full on manicure en ik had echt een hele uitgebreide collectie aan nagellak. Echt 1335 verschillende soorten tinten rood, roze, nude, bruin etc maar dan nét een tikkeltje anders dan de vorige die ik gekocht had. Was echt niet normaal, was wel een lichte verslaving. Maarja, toen ging ik in de zorg werken en nu is het enige wat ik nog doe: knippen :cry:

1 like

Hahaha ja dat klinkt echt anders! Snap dat dat wel heel vaag was haha. De toetsen die ik door het jaar heen had van Kunstgeschiedenis waren bij mij heel anders dan het examen. Vond die toetsen altijd wel leuk, ging veel over stromingen en vooral veel lulverhalen schrijven haha. Maar dat examen was dus multiple choice en erg makkelijk.

2 likes

Mijn eindlijst was een 7 voor Nederlands, 4x een 6 en een 5 voor wiskunde. Precies genoeg. Uiteindelijk voor wiskunde een her gedaan, die was opeens heel makkelijk (ik stond het hele jaar een 5), haalde een 7 voor die her en eindigde zo voor wiskunde ook met een 6 :thumbsup:

1 like

Indien jij ooit eindexamen hebt gedaan, hoeveel jaar is dit geleden?

• Ik moet nog eindexamen doen
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • Langer dan 20 jaar geleden

0 stemmers

Ik had altijd nepnagels maar nu met mn nieuwe baan mag het niet meer dus nu heb ik stompjes :-1:

2 likes

15 jaar geleden :fearful:

1 like

De grap is dat ik bijles had voor wiskunde (zelf geregeld want school wilde niet helpen maar was er vrij slecht in) en ik uiteindelijk voor wiskunde het hoogste cijfer op m’n examens had :joy:

1 like

Over ongeveer 1,5 maand is het 20 jaar geleden. verplaatst zich naar topic ik voel me oud

8 likes

Ik had kunstgeschiedenis op mijn vervolgopleiding en was echt m’n favo vak ever :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja het lijkt er wel op, wij kregen idd ook plaatjes en daar moest je maar een verhaal aan breien. Wat diegene er mee wilde bedoelen, en welke stroming kunst vanuit wel jaar. Echt ik heb zulke lulverhalen opgehangen. Maar als je bijv welke stroming kunst ofzo al goed had kreeg je al een punt leek het. Met meer gelul erom heen nog meer punten. Dat idee kreeg ik. Toen ik een cijfer boven de 8 terug kreeg dacht ik echt hahahaha?

1 like

Je hebt toch teennagels!!

Was jouw profielwerkstuk (geïntegreerde proef voor de belgen) gerelateerd aan je vervolgstudie?
Bijvoorbeeld, mijn pws ging over de geschiedenis van de psychiatrie en ik ben later social work gaan studeren, dus op zich gerelateerd.

• Ik heb dit nooit gemaakt
  • Ja, was wel gerelateerd
  • Nee, was iets heel anders
  • Mwah, niet iets heel anders maar ook niet gerelateerd

0 stemmers

1 like

Ik vergeet altijd dat ik die heb :frowning_face:

Wij mochten zelf geen onderwerp kiezen??? Kreeg je gewoon van de docent. Mijn profielwerkstuk ging over automatisering van een plantjesfabriek.

Misschien moet ik nu een wietplantage opzetten :thinking:

7 likes