15 jaar geleden
De grap is dat ik bijles had voor wiskunde (zelf geregeld want school wilde niet helpen maar was er vrij slecht in) en ik uiteindelijk voor wiskunde het hoogste cijfer op m’n examens had
Over ongeveer 1,5 maand is het 20 jaar geleden. verplaatst zich naar topic ik voel me oud
Ik had kunstgeschiedenis op mijn vervolgopleiding en was echt m’n favo vak ever
Ja het lijkt er wel op, wij kregen idd ook plaatjes en daar moest je maar een verhaal aan breien. Wat diegene er mee wilde bedoelen, en welke stroming kunst vanuit wel jaar. Echt ik heb zulke lulverhalen opgehangen. Maar als je bijv welke stroming kunst ofzo al goed had kreeg je al een punt leek het. Met meer gelul erom heen nog meer punten. Dat idee kreeg ik. Toen ik een cijfer boven de 8 terug kreeg dacht ik echt hahahaha?
Je hebt toch teennagels!!
Was jouw profielwerkstuk (geïntegreerde proef voor de belgen) gerelateerd aan je vervolgstudie?
Bijvoorbeeld, mijn pws ging over de geschiedenis van de psychiatrie en ik ben later social work gaan studeren, dus op zich gerelateerd.
- Ik heb dit nooit gemaakt
- Ja, was wel gerelateerd
- Nee, was iets heel anders
- Mwah, niet iets heel anders maar ook niet gerelateerd
0 stemmers
Ik vergeet altijd dat ik die heb
Wij mochten zelf geen onderwerp kiezen??? Kreeg je gewoon van de docent. Mijn profielwerkstuk ging over automatisering van een plantjesfabriek.
Misschien moet ik nu een wietplantage opzetten
Echt niet? Wat stom.
Wij mochten zelf bepalen wat we wilden doen, zolang het maar aansloot op een van je vakken.
Ja collega’s
Hahaha ik dacht ook dat ik het niet gehaald had maar ik had een 7 ofzo??
Ik kan me ook iets herinneren over een vraag over een random pot waar je iets over moest zeggen, maar nu zie ik dat examen maar niks over een pot hahaha
Je kan ze dus allemaal vinden nog
Ik kan me zelfs herinneren dat ik nog over die pot heb gepraat met een moeder van een vriendinnetje omdat ik dacht wow hoe dan dat is toch idioot duur (maar blijkbaar had die kunstenares een lijn bij de Ikea).
Bijten Echt een vieze gewoonte
Heb periodes dat ik ze echt goed verzorg en periodes dat ik er niets mee doe. Had ook echt 285 nagellakjes (geen grap, laatst geteld) maar heb dat aantal zien terug te brengen naar 215. Maar sommigen kunnen zo al 10 jaar oud zijn.
En als ik tentamens had beet ik soms nagels. Echt een kutgewoonte, normaal deed ik dat niet. Maar had dan dus ook gelijk geen zin om die afgekloven nagels te verzorgen/te lakken.
heb jij naar aanleiding van de posts over de middelbare school ook je diploma opgevraagd bij duo?
- ja
- nee
0 stemmers
en klopten je cijferlijst met hoe het in je hoofd was?
- ja, alle cijfers klopten precies
- ja, de cijfers klopten tot het getal voor de komma
- nee, ik zat er helemaal naast
0 stemmers
Ik had geen idee meer, dus daarom had ik het opgezocht
Ik kan me niet eens herrinneren wat ik gister heb gegeten. Laat staan welke cijfets in 10 jaar geleden heb gehaald.
ik doe nu vaak m’n wenkies optrekken haha, kan het niet uitleggen maar het ziet er wel grappig uit vind ik
Ik kwam er wel heel toevallig van de week pas achter dat mijn diploma van de uni (gehaald in August) er helemaal niet in staat
Echt idioot weer maar ergens ook te verwachten.
Dit is slim! Nu lach ik vaak maar dat ziet niemand en dat is vet awkward want die mensen denken vast wat kijk je nou???