Ik heb een tijdje geëxperimenteerd met mn relatievorm (en dat zal vast nog wel eens gebeuren), maar zit ‘gewoon’ in een gesloten relatie
Als ik in een open relatie zou zitten zou ik het denk ik nog wel een grens vinden als mijn partner betaalde seks heeft. Dat heb ik dan wel graag in overleg, nu in ieder geval. Een stripclub is dan wel weer anders inderdaad, wat dat argument betreft.
Hangt van de situatie af. Als mijn partner op een huisfeestje met een vriend(in) zoent onder invloed van drank/drugs/sfeer, en er zijn geen gevoelens in het spel (bij beide kanten!), kan ik daar echt niet wakker van liggen. Andersom zou ik ook prima een keer dronken met een vriendin kunnen zoenen. Ik kan zoenen afhankelijk van de context soms wel zien als een soort… extended hug ofzo haha. Ik zou het erger vinden als hij met iemand appt achter mijn rug om dan als hij een keer een vriendin dronken zoent voor de lol. Maar ik kan me ook genoeg situaties bedenken waar ik het wel als vreemdgaan zou zien, dus het hangt er echt vanaf wat er allemaal nog meer meespeelt. Lijkt me vooral belangrijk om daar gewoon over te communiceren en goede afspraken te maken.
Vind ik alleen erg in deze situatie omdat ie niet even appt dat ie nog gaat borrelen en zijn telefoon vervolgens niet opneemt. Ik zou me zorgen maken. Alleen eten terwijl ik er niet op had gerekend vind ik geen probleem, ik zou lekker pizza bestellen en netflixen. Onverwachts een avondje alleen klinkt mega chill na een jaar corona haha
Ik denk nu dat ik zoenen niet erg ga vinden maarja ik heb nog nooit een rela gehad dus weet ik t
Ja dit, stuur gewoon een berichtje dat je daar bent en wanneer naar huis denkt te komen.
en @ alle andere mensen die dit interessant vinden: luister de Polyam Podcast van Isabeau Jensen! Is een Nederlandstalige podcastserie waar ze praten over alles wat met polyamorie te maken heeft.
Omg dit is geen 1 april grap haha. Lizzie Mcguire make up. Enerzijds wil ik het hebben en aan de andere kant draag ik al een jaar geen make up meer.
Zouden jullie dit kopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik twijfelde even of dit wel het juiste topic was haha.
Het is echte volwassen make up haha.
ik heb maar gekozen wat het dichtst bij lag, is wel minder dan 10% nl 
Ik ben al geprikt ken nh moeilijk gaan kiezen.
Heb nog 7 dagen te leven. Was gezellig meiden.
Twijfel of ik het hier of in het modetopic vraag, maar doe het maar hier:
Kun je een zwart spijkerjasje dragen op een blauwe spijkerbroek?
- Ja
- Nee
- Dat hangt af van…
0 stemmers
Wat mij betreft wel, maar ik vind zwart en bruin ook kunnen wat ook een no-go schijnt te zijn.
Nou ik mag hopen dat die van de moord niet waar is maar aab het percentage te zien wel? 
Ja of je laat gewoon weten dat je die dag niet mee-eet. Ik denk dat je best die vrijheid in een relatie kan hebben maar snap ook dat mensen willen weten waar ze aan toe zijn (met eten). Maar goed, samenwonen lijkt me ook echt horror hoor
ben veel te graag alleen
Nou ja, alles kan natuurlijk. Het is ook zeker niet lelijk denk ik, maar om te zeggen dat ik het echt mooi vind, nee. Maar mss zijn er zat voorbeelden waar het prachtig staat.
Doe maar Spoetnik
Stel je zou nu met alle kennis en wijsheid en levensjaren die je nu hebt weer opnieuw gaan studeren, hoe zou dat dan gaan?
- Ik zou alle colleges/werkgroepen bijwonen
- Ik zou minder vaak colleges/wg bijwonen
- Ik zou beter plannen/eerder beginnen met opdrachten/studeren
- Ik zou minder streng zijn en meer lol maken
- Ik zou meer lol maken
- Ik zou minder geld lenen
- Ik zou meer vrienden maken
- Ik zou iets anders anders aanpakken
- Ik zou alles hetzelfde aanpakken
- Oeps per ongeluk gestemd ik studeer nog
0 stemmers
Bij ons zou 1,5 uur later 7 uur zijn… en als het maar zo regelmatig is dat ik er aan kan wennen vind ik het echt prima, dan reken ik er gewoon niet meer op of hou voor hem een bordje achter/gooi wat snacks in de oven
Doet hij ook voor mij. Juist handig toch
En @Nysmn binnen een relatie kan je niet moeilijk of makkelijk zijn. Het ligt aan elkaar want het is een wisselwerking. Als ik met een vleesetende piratenfestivalliefhebber die in de achtertuin een vikingbar wil maken man zou zijn zouden we elkaar vermoedelijk heel moeilijk vinden.
Als je gewoon een goede relatie hebt ben je als het goed is comfortabel met elkaar en vind je elkaar niet moeilijk maar juist makkelijk en vertrouwd
Ik denk dat voor de meeste mensen het probleem niet zit in het later thuiskomen, maar in het niks laten weten. Prima als je tot 9 uur gaat borrelen met je collega’s, maar het is zo’n kleine moeite om even een appje te sturen dat je later thuis bent zodat degene die thuis is dat in ieder geval weet, en niet zit te wachten omdat je eigenlijk samen zou eten. Vind dat ook geen vrijheidsbeperking maar gewoon rekening met elkaar houden.
Waarom zou je Johnson of Astra kiezen? Moderna en Pfizer zijn toch effectiever met 95%?