Stel je persoonlijke vraag #26

Ik weet niet of dat bestaat haha! Maar het zou wel heel goed zijn, ladies nights ofzo.

Dat vind ik dus ook. Om die reden zou ik het ook echt een ontzettende afknapper vinden als ik zou daten met iemand en diegene dan vertelt ooit naar de wallen te zijn geweest ofzo.

1 like

Je partner komt zonder enig contact 1,5 uur later thuis dan normaal van diens werk, want ze waren nog aan het bieren. Diegene is niet te bereiken. Dit gebeurt regelmatig en betekent dat je alleen moet eten, of om half 9 moet eten.

• Dat vind ik vervelend
  • Dat vind ik niet erg
  • Dat vind ik prima
  • Dat doe ik zelf ook

0 stemmers

1 like

Vind jij dat je een makkelijke relatiepartner bent? In de zin van, veel is oké met jou en je maakt je niet zo snel ergens druk om?

• Ik ben wel vrij gemakkelijk ja
  • Neutraal/gemiddeld
  • Nee, ben best lastig

0 stemmers

Wat zou jij ervan vinden als een man die je date je verteld naar de wallen te zijn geweest?

• Ontzettende afknapper
  • Helemaal niet erg, daarvoor hebben we de wallen, zodat er mensen heen gaan
  • Ligt eraan wanneer dat was en hoe die er nu over denkt en het achteraf gezien nog eens zou doen

0 stemmers

Voor diegene die op die laatste optie gestemd hebben. Stel je voor diegene ziet niet in wat er problematisch is aan naar de wallen gaan?

• Oke, ieder zijn mening, zou het niet afkappen
  • Ja, dikke afknapper dan

0 stemmers

Ik heb een tijdje geĂ«xperimenteerd met mn relatievorm (en dat zal vast nog wel eens gebeuren), maar zit ‘gewoon’ in een gesloten relatie :slight_smile: Als ik in een open relatie zou zitten zou ik het denk ik nog wel een grens vinden als mijn partner betaalde seks heeft. Dat heb ik dan wel graag in overleg, nu in ieder geval. Een stripclub is dan wel weer anders inderdaad, wat dat argument betreft.

2 likes

Hangt van de situatie af. Als mijn partner op een huisfeestje met een vriend(in) zoent onder invloed van drank/drugs/sfeer, en er zijn geen gevoelens in het spel (bij beide kanten!), kan ik daar echt niet wakker van liggen. Andersom zou ik ook prima een keer dronken met een vriendin kunnen zoenen. Ik kan zoenen afhankelijk van de context soms wel zien als een soort
 extended hug ofzo haha. Ik zou het erger vinden als hij met iemand appt achter mijn rug om dan als hij een keer een vriendin dronken zoent voor de lol. Maar ik kan me ook genoeg situaties bedenken waar ik het wel als vreemdgaan zou zien, dus het hangt er echt vanaf wat er allemaal nog meer meespeelt. Lijkt me vooral belangrijk om daar gewoon over te communiceren en goede afspraken te maken.

4 likes

Vind ik alleen erg in deze situatie omdat ie niet even appt dat ie nog gaat borrelen en zijn telefoon vervolgens niet opneemt. Ik zou me zorgen maken. Alleen eten terwijl ik er niet op had gerekend vind ik geen probleem, ik zou lekker pizza bestellen en netflixen. Onverwachts een avondje alleen klinkt mega chill na een jaar corona haha

27 likes

Ik denk nu dat ik zoenen niet erg ga vinden maarja ik heb nog nooit een rela gehad dus weet ik t

3 likes

Ja dit, stuur gewoon een berichtje dat je daar bent en wanneer naar huis denkt te komen.

12 likes

en @ alle andere mensen die dit interessant vinden: luister de Polyam Podcast van Isabeau Jensen! Is een Nederlandstalige podcastserie waar ze praten over alles wat met polyamorie te maken heeft.

8 likes

Omg dit is geen 1 april grap haha. Lizzie Mcguire make up. Enerzijds wil ik het hebben en aan de andere kant draag ik al een jaar geen make up meer.

Zouden jullie dit kopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik twijfelde even of dit wel het juiste topic was haha.

2 likes

Het is echte volwassen make up haha.

1 like

ik heb maar gekozen wat het dichtst bij lag, is wel minder dan 10% nl :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben al geprikt ken nh moeilijk gaan kiezen.
Heb nog 7 dagen te leven. Was gezellig meiden.

25 likes

Twijfel of ik het hier of in het modetopic vraag, maar doe het maar hier:

Kun je een zwart spijkerjasje dragen op een blauwe spijkerbroek?

• Ja
  • Nee
  • Dat hangt af van

0 stemmers

Wat mij betreft wel, maar ik vind zwart en bruin ook kunnen wat ook een no-go schijnt te zijn.

1 like

Nou ik mag hopen dat die van de moord niet waar is maar aab het percentage te zien wel? :grimacing:

Ja of je laat gewoon weten dat je die dag niet mee-eet. Ik denk dat je best die vrijheid in een relatie kan hebben maar snap ook dat mensen willen weten waar ze aan toe zijn (met eten). Maar goed, samenwonen lijkt me ook echt horror hoor :flushed: ben veel te graag alleen

8 likes

Nou ja, alles kan natuurlijk. Het is ook zeker niet lelijk denk ik, maar om te zeggen dat ik het echt mooi vind, nee. Maar mss zijn er zat voorbeelden waar het prachtig staat.

3 likes

Doe maar Spoetnik

4 likes

Stel je zou nu met alle kennis en wijsheid en levensjaren die je nu hebt weer opnieuw gaan studeren, hoe zou dat dan gaan?

• Ik zou alle colleges/werkgroepen bijwonen
  • Ik zou minder vaak colleges/wg bijwonen
  • Ik zou beter plannen/eerder beginnen met opdrachten/studeren
  • Ik zou minder streng zijn en meer lol maken
  • Ik zou meer lol maken
  • Ik zou minder geld lenen
  • Ik zou meer vrienden maken
  • Ik zou iets anders anders aanpakken
  • Ik zou alles hetzelfde aanpakken
  • Oeps per ongeluk gestemd ik studeer nog

0 stemmers