Nou ik mag hopen dat die van de moord niet waar is maar aab het percentage te zien wel?
Ja of je laat gewoon weten dat je die dag niet mee-eet. Ik denk dat je best die vrijheid in een relatie kan hebben maar snap ook dat mensen willen weten waar ze aan toe zijn (met eten). Maar goed, samenwonen lijkt me ook echt horror hoor ben veel te graag alleen
Nou ja, alles kan natuurlijk. Het is ook zeker niet lelijk denk ik, maar om te zeggen dat ik het echt mooi vind, nee. Maar mss zijn er zat voorbeelden waar het prachtig staat.
Doe maar Spoetnik
Stel je zou nu met alle kennis en wijsheid en levensjaren die je nu hebt weer opnieuw gaan studeren, hoe zou dat dan gaan?
- Ik zou alle colleges/werkgroepen bijwonen
- Ik zou minder vaak colleges/wg bijwonen
- Ik zou beter plannen/eerder beginnen met opdrachten/studeren
- Ik zou minder streng zijn en meer lol maken
- Ik zou meer lol maken
- Ik zou minder geld lenen
- Ik zou meer vrienden maken
- Ik zou iets anders anders aanpakken
- Ik zou alles hetzelfde aanpakken
- Oeps per ongeluk gestemd ik studeer nog
0 stemmers
Bij ons zou 1,5 uur later 7 uur zijn⦠en als het maar zo regelmatig is dat ik er aan kan wennen vind ik het echt prima, dan reken ik er gewoon niet meer op of hou voor hem een bordje achter/gooi wat snacks in de oven
Doet hij ook voor mij. Juist handig toch
En @Nysmn binnen een relatie kan je niet moeilijk of makkelijk zijn. Het ligt aan elkaar want het is een wisselwerking. Als ik met een vleesetende piratenfestivalliefhebber die in de achtertuin een vikingbar wil maken man zou zijn zouden we elkaar vermoedelijk heel moeilijk vinden.
Als je gewoon een goede relatie hebt ben je als het goed is comfortabel met elkaar en vind je elkaar niet moeilijk maar juist makkelijk en vertrouwd
Ik denk dat voor de meeste mensen het probleem niet zit in het later thuiskomen, maar in het niks laten weten. Prima als je tot 9 uur gaat borrelen met je collegaās, maar het is zoān kleine moeite om even een appje te sturen dat je later thuis bent zodat degene die thuis is dat in ieder geval weet, en niet zit te wachten omdat je eigenlijk samen zou eten. Vind dat ook geen vrijheidsbeperking maar gewoon rekening met elkaar houden.
Waarom zou je Johnson of Astra kiezen? Moderna en Pfizer zijn toch effectiever met 95%?
Ik ben benieuwd waarom het johnsen vaccin zo populair is. Gezien het feit wat er nu met AZ gaande is en daar toch best wat leden van het forum angstig voor zijn.
Ondanks de percentages op deze ernstige bijwerken zeer laag zijn.
Een van mijn beste vrienden en zijn vriendin hadden een open relatie. Zijn gestopt toen zij zwanger werd. Maar toen ze daar mee zijn gaan experimenteren had ik echt spannende verhalen van hem verwacht. Maar viel wel mee, het idee van de open relatie was voor hen āspannenderā dan het daadwerkelijk uitvoeren zeg maar.
Vond het vooral heel leuk hoe excited hij was haha en hoe hij over zijn eerste keer met een andere vrouw vertelde.
Ik wist niet dat Johnson maar 1 prik was! Dat is wel chill ja.
Ja dat is heel vaak mn avonddienst eten
Ik heb hier dus echt 0 verstand van he, welke āgoedā zijn en welke āminder goedā. Behalve dat Astra nu slecht in 't nieuws komt dan. Geef me gewoon een dropsleutel en ik ben tevree
Heb jij wel eens een Brazilian wax gedaan?
- Ja, een keer
- Ja, vaker
- Ja, alleen maar, scheer niet meer
- Nee, wil ik niet ik houd t op scheren
- Nee, ben te pussy om mn pussy te laten zien
0 stemmers
Ja vaker, als in: twee keer hahaha. Vond het de tweede keer al aanzienlijk minder pijn doen. Daarna toch maar mee opgehouden omdat ik het toch te veel geld vond om te onderhouden (had ik van tevoren ook kunnen bedenken maargoed). Als ik rijk zou zijn had ik het wel volgehouden denk ik.
Ben inmiddels voor de eerste keer gevaccineerd met AstraZeneca
Ja lijkt me ook wel duur! Hoe vaak moet je gaan om het bij te houden?
Ik krijg alleen echt erge jeuk en bultjes en rode vlekken van scheren daar en ben dat ook wel weer zat. Maar zie elke 2/3 weken met mn benen wijd bij de waxsalon voor 60(??) euro ook niet echt zitten.
Hier ga je er vanuit dat iedereen hier haar vulva onthaart toch?
Overigens heb ik dat een keer gedaan en was het qua pijn goed te doen, op een plekje na. Voelde me daarna wel een soort geplukte kip.
Jaa iedereen met vergelijkingsmateriaal tussen scheren en waxen ben ik meest benieuwd naar.
Ik vond het top maar duur na drie jaar trouw elke maand gaan , ben drie weken geleden voor mijn eerste laserafspraak geweest