Stel je persoonlijke vraag #26

Volgens mij raadden ze elke 4 weken aan en na een tijdje wellicht iets minder (maar gezien mijn haargroei zou t waarschijnlijk wel elke 4 weken zijn). En om dan zo’n 12x per jaar 45 euro te betalen ofzo, nahh.

Dat haar dat in de tussentijd terug groeide vond ik minder vervelend dan gedacht, omdat het zachte haartjes waren en niet alles tegelijk ofzo, geen stoppels ook natuurlijk.

1 like

Nee, maar wil het wel een keer doen

4 likes

Ahh dat is wel permanent toch, laseren? En hoe was die pijn in vergelijking met waxen?

1 like

Ja, laseren was echt m’n beste beslissing ooit!!!
man, jarenlang elke 4 weken 37,50 aftikken…

1 like

De pijn van het waxen is niet vergelijkbaar met laseren. Je krijgt bij laseren echt gewoon een warm gevoel. Het deed meer pijn op het plekje dat overgaat van je venusheuvel naar je schaamlippen. Was alsof ik verbrand werd, maar met genoeg verkoelende gel ging het goed. Op een halfuurtje stond ik weer buiten.

1 like

Ja, maar als ik achteraf bedenk dat ik hier over de jaren heen €500-800 voor betaald heb, vind ik het echt een slechte beslissing.

Het was alleen wel heel fijn in het zomerseizoen. Echt alles is glad als je in bikini bent.

Maar voor dat geld trim ik het liever zelf op 1mm tegenwoordig.

1 like

Love dit!!! Is colourpop in Nederland te koop? :open_mouth:

1 like

Had je geen last van ingegroeide haartjes?

Nauwelijks eigenlijk!

1 like

Ze verzenden in elk geval wel naar Nederland. :slightly_smiling_face:

Zie net dat dit hele pakket 111 euro moet kosten. Ik draai mijn stem terug haha.

3 likes

Ik vond laseren juist veel pijnlijker dan waxen! Heb menig nagel gebroken terwijl ik daar in die stoel mezelf lag vast te klampen van de pijn. Je ruikt ook echt verbranding

1 like

Aah echt, ik had een diode laser. Was zo super koud waardoor je je uiteindelijk verbrandt maar ik kon gewoon praten met de mevrouw die het deed.

Ja ik ook! Maar misschien andere sterkte? Vond het altijd echt flink afzien terwijl ik het waxen piece of cake vond. Blij dat ik klaar ben met al het gedoe iig :laughing:

1 like

Noooo 111 euro?! :frowning:

Maar is polydating juice voor jullie dan interessanter dan normale dating juice?

1 like

Ik heb een leerling die hoogbegaafd schijnt te zijn? Ik merk er he-le-maal niks van, hij gebruikt het vooral als excuus om niks te doen, want ‘ik ben hoogbegaafd’. Toch staat ie op de meeste vakken onvoldoende :roll_eyes:

1 like

Ken jij iemand in je omgeving met een open relatie/die poly is?

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee, mijn omgeving is niet zo progressief
  • It’s me

0 stemmers

Ja true, m’n post was niet heel duidelijk, ik wil best geloven dat ie die diagnose gekregen heeft. Waar ik me vooral aan stoor is zijn houding van ‘ik ben hoogbegaafd dus ik hoef niks voor school te doen’, want zo werkt het dus niet.

1 like

Een officiële iq test is niet online maar bestaat uit verschillende onderdelen die verschillende soorten intelligentie testen en wordt afgenomen door een professional, bijv een psycholoog.

2 likes

Als een vriendin té eerlijk tegen je is, bijv zegt dat je schoenen echt niet meer kunnen of dat je nodig weer eens naar de kapper moet. Dan vind ik dat:

• Fijn
  • Vervelend
  • Fijn dat ze eerlijk is, vervelend om te horen
  • Neutraal

0 stemmers