En je ouders vonden dat ook goed? Vervelend dat je gepest werd… Kinderen kunnen zo naar zijn. En omg ja die ellenlange schooldagen, vreselijk!
Zijn de Polls van Jumpsuit paasbest?
- Ja ze krijgt een 10+
- Mwoh ze moet maar genoegen nemen met een zakje caramel-zeezoutpaaseitjes
- Nee
0 stemmers
Hypothetisch: Wat zou je doen als een leerling/student een paaseitje naar een klasgenoot gooit?
- Hem/haar met paaseitjes en al uit de klas sturen.
- Hem/haar eruit sturen maar de paaseitjes opeten.
- Dit laten afhangen van de smaak. Caramelzeezout is zo generiek dan verdien je het.
- De persoon mag blijven als ie eerlijk deelt met de rest (Kerstgedachte).
- Student erop aanspreken bij een volgende keer is het eruit,
- Anders.
0 stemmers
Ook een paaseitje tegen zijn kop gooien, niet te hard natuurlijk.
Vaak moeten nablijven deed ik eigenlijk voor mezelf, omdat het nablijflokaal de enige plek was waar ik wel wat deed qua huiswerk Vervolgopleiding meer rebels in de zin van dat ik daar al helemaal niks deed, vaak skipte, spieken etc.
Jij kan dan beter een tomaat kiezen. Maar ik zou de vrede bewaken.
Denk je dat jouw docenten van de middelbare school verbaasd zouden zijn als ze zouden weten wat er van jou terecht is gekomen? In de veronderstelling dat ze je nog herinneren. Positief of negatief verbaasd maakt niet uit.
- Nee, denk dat ze niet verbaasd zouden zijn
- Ja, denk dat ze wel verbaasd zouden zijn
0 stemmers
Niet helemaal antwoord op jouw vraag, maar één docent wilde mij niet aannemen op het HBO want ik zou het niet aankunnen. Toen ik dus halverwege de studie stopte kon ik alleen alleen maar aan die kut vent denken
Nahh wat een klootzak
Ik ben tijdens een stage in het onderwijs teruggekeerd naar een van de scholen waar ik zelf op zat. Iemand was verbaasd dat ik sowieso ben gaan studeren (i.v.m gezondheid) en een ander onderschatte mij altijd extreem. Ik zou nooit de Engelse taal kunnen beheersen en ze probeerde mij te lozen door te pushen of ik vroegtijdig de middelbare school wilde verlaten.
Zo heb na 2 jaar geen koningsdag wel echt nostalgische gevoelens als ik denk aan lekker met een halve liter de hele dag sneupen op de vrijmarkt en dan op een random straathoek een feestje
Ik geef je gelijk. Vind wel vreemd dat je daar zo’n lange straf voor hebt gekregen, is ook gewoon vies om zomaar aan je te zitten.
Kiss therapy was in bij ons en vans, zwart rokje en adidasjasje (misschien ook landelijk hoor, maar het is het enige dat ik kan bedenken)
Kwam trouwens een keer m’n oud geschiedenisleraar tegen, die fietste langs en herkende me kennelijk van achteren want hij riep mn naam al voor ik omgedraaid was.
Impressive, maar ik was ook echt z’n fave. Ik had nooit lager dan een 9.
Leukste dat ik met m’n toenmalige bff was met wie ik samen in de klas zat en die altijd nét een punt lager haalde dan ik en daar altijd boos om was, en hij herkende haar totaal niet.
Dit is echt een sad humblebrag
Zou jij je eigen kinderen (in de situatie dat je kinderen zou willen/hebben) ongeveer hetzelfde opvoeden als jouw ouders jou hebben opgevoed?
- Nee, héééél anders
- Ja, in grote lijnen wel hetzelfde
- Deels anders, ongeveer 50% zou ik wel overnemen en 50% zou ik anders doen
0 stemmers
Ik heb ff gegooglet naar gothic stan funko. Is dat een soort knuffel? Ik wil heeeeeel graag een bepaalde versie van cartman.
Wat ik sowieso anders zou doen, is het meer open bespreken van gevoelens.
Ben jij wel eens naar een uitvoering van de Matthäus-Passion geweest?
- Ja, een officiële
- Ja, maar een niet officiële (bijvoorbeeld de kortere versie voor kinderen, een open repetitie of van een amateurkoor)
- Nee, wel een keer helemaal op tv/radio geluisterd
- Nee, wil ik wel nog een keer
- Nee, wil ik ook niet
- Wat?
0 stemmers
Ik denk dat het helpt dat mijn naam niet (wss nooit eerder) in mijn leraren hun klas is voorgekomen.
En verder zie ik er gewoon echt hetzelfde uit als toen ik 3 was, alleen wat groter en iets oudere kop. 0 glam up hier verder
Ik zou de liefde en warmte en vrijheid die mijn ouders mij gaven ook aan mijn kinderen willen geven, maar toch met meer regels en structuur en gedragscodes dan hoe ik opgevoed ben.
Als ik naar filmpjes van toen ik klein was kijk, vond ik mezelf echt een ondankbaar kutkind. Ik zei nooit dankjewel tegen mijn ouders/volwassenen. Mijn ouders hebben me dat ook niet aangeleerd want ik citeer mijn moeder; “we wilden geen gedresseerd aapje van je maken, we wilden dat dat uit jezelf kwam”. Is later gelukkig ook wel goed gekomen, maar toch. Je kind bepaalde dingen leren heet opvoeden.
In de 1e en 2e was ik echt een kutkind. Ook 2 x bijna geschorst om domme redenen en heeft mijn moeder toen een stokje voor gestoken.