Ik dacht altijd dat ze me niet zouden herkennen, maar toen ik in winkels werkte maakten ze wel vaak een praatje over school
Voor de Belgen hier op het forum, zegt de zin āOmtzigt functie eldersā je iets?
- Ja
- Nee
- Ik ben geen Belg
0 stemmers
Uitleg
Tijdens de formatie van het kabinet in Nederland kreeg ƩƩn van de verkenners corona. Zij is toen direct naar huis gegaan en is hierbij gefotografeerd door de pers met belangrijke aantekeningen over het proces in haar hand. De belangrijkste/opvallendste was de zin āOmtzigt functie eldersā, wat gezegd bleek te zijn door onze premier. Omtzigt is een politicus die het opnam voor slachtoffers van de toeslagenaffaire, waarvoor onze premier medeverantwoordelijk was. Premier heeft in eerste instantie ontkend iets over Omtzigt gezegd te hebben, maar zegt nu het gewoonweg vergeten te zijn. Dus nu is NL in rep en roer want wantrouwen richting premier/grootste partij en mogelijk geen formatie meer mogelijk.
N.a.v. deze poll. Ik bedacht me dat ik gewoon nog steeds moeite heb uit welk jaar mn ouders komen. 1 uit 50, 1 uit 60.
Weet jij direct het jaartal waarin je ouders zijn geboren?
- Geen flauw idee
- Ja allebei
- Ja van 1
0 stemmers
Ik heb altijd heel veel respect voor mijn moeder dat ze voor een groot deel drie kinderen alleen heeft opgevoed met een karig salaris en dat wij allemaal nooit het gevoel hebben gehad dat we ook maar iets tekortkwamen. Iedereen voelt dezelfde onvoorwaardelijke liefde voor haar. In die zin zou ik mijn kinderen die liefde/warmte mee willen geven, maar er werd bij ons thuis nooit over gevoelens gepraat. Daar heb ik nu ik volwassen ben nog steeds af en toe moeite mee, dus dit is de enige ālijnā die ik heel anders zou aanpakken!
Ik kwam een keer mān oud docent Engels tegen in de kroeg om 2 uur, zoān alto metalhead was hij altijd, en toen hebben we tot 7u 's ochtends zitten ouwehoeren en op de vvd zitten haten en tussendoor heb ik nog staan kotsen op de wc lol, heb mijn reputatie weer waargemaakt maar was wel lachen.
Vergeten jouw ouders ook wel eens hoe oud je nou bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn moeder vergeet wel wekelijks ofzo mijn naam, die ze me zelf heeft gegeven.
Ik noem mn ouders de hell van 63 hahah (Ze zijn wel lief hoor. Maar zo onthou ik hun geboorte jaar )
- Niet
- Ik kreeg een boek in mijn hand gedrukt genaamd āāOei ik groei!āā
- Ik kreeg een korte uitleg, dat ik vooral niks tegen mijn zin moest doen + altijd condoom gebruiken
- Ik kreeg uitgebreid uitleg
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik weet dit dus echt niet meer, of ze dat gedaan hebben en zoja hoe.
Hahah nou ik vind dat je groot gelijk had!
Een leraar op de middelbare school skreeuwde een keer trut tegen mij. Iets als je gaat nu de klas uit en je melden trut! De klas ben ik uit gegaan maar ik was mij niet gaan melden. Na de les dat ook heel rustig en normaal gezegd en dat ik respect voor hem had maar hij dat ook voor mij moest hebben door mij geen trut te noemen.
Leraar helemaal over de zeik, conrector er bij, mijn ouders moesten op school komen en toen heeft mijn moeder hem echt zo streng toegesproken De beste man heeft daarna mij nooit meer de klas uitgestuurd
Haha geniaal, volgens mij is het bij mij 57 en 62, maar ik wil gewoon niet eens meer vragen.
Toen ik op mijn 17e voor het eerst naar Lowlands ging vroeg mijn moeder of ik wel condooms had ingepakt want dat zou ik wel nodig gaan hebben dat vat het wel redelijk goed samen, werd in ieder geval nooit spastisch over gedaan.
Haha subtiel
Wat fijn lijkt mij dat!
Ja same!! Toen ik zei dat ik naar het hbo wilde keek hij super neerbuigend en zei hij ādat is niks voor jouā, toen ik moest stoppen met mān studie was het enige wat ik ook kon denken āheeft die kwal toch gelijkā
Aaah arme papa fissa ook! Heb je er niet met je moeder nog over gesproken? Of eindigde de voorlichting hier gewoon bij?
Maar dat is toch teringkoud kan ik alleen maar aan denken haha.
Ik had iemand op school die vaak korte broeken droeg (ook als het kouder was), maar dat is nog best te doen denk ik vergeleken met het bovenlichaam.
Omg Ik zat op zoān kakschool dus de trends waren altijd dure designer tassen, veel juicy couture pakken en uiteraard Vespaās. Die Louis Vuitton tassen waren alleen niet zo groot, daar paste je boeken niet in dus die moesten ze altijd dan op de arm dragen en dan dat tasje om de andere arm.