Dit vind ik ook het belangrijkste. Ook met het idee van als mn kinderen iets vervelends overkomt op dat gebied dat ze dan weten dat ze gewoon bij me terecht kunnen. En ook uberhaubt met vragen en alles op sexueel gebied dat niks een taboe is thuis.
Op welke leeftijd zou je je kind seksuele voorlichting geven?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- Nooit
0 stemmers
Mijn vader ook. Hij haalt ook regelmatig mijn naam en die van zusje door elkaar. Begint ie een heel verhaal tegen mij: ja ons lentex moest weer naar school en heb jij nog iets van ons lentex gehoord? Uh pap, ik ben lentex 
Och ja ik bedoel die andere, die kleine 
Sgoed pap, is ook moeilijk hoor
Het echte āzo werkt sex en je lichaam veranderdā praatje doe ik pas als er echt dingen veranderen. Maar ik zal wel al vanaf jongs af aan gewoon de vragen beantwoorden.
Oooh dat is helemaal erg als dat is omdat een volwassen persoon zo tegen een kind deed 
Ik was wel echt een trut
ik zat altijd te praten en zo. Maar dan alsnog als een leraar wat zei van niet doen foef dan was ik gewoon beleefd. Ook altijd netjes met 2 woorden en meneer en mevrouw aanspreken.
Ja vind ik ook! Ik zag ook al meerdere stemmen voor -5 dus had hem even aangepast.
Vanaf een jaar of 4/5 op gepast niveau en dan ieder jaar een beetje erbij ofzo. Bij seksuele voorlichting hoort ook verschik tussen jongens/meisjes en grenzen aangeven.
Wat @Eddie zegt dus 
Hahaha ja mijn moeder noemt me altijd bij haar zus naam (mijn tante) en haar zus weer mijn naam.
Altijd als mijn tante hier logeert dan is het een week maximum verwarring. Soms gaat ze een heel rijtje af van dr zussen voor ze op mijn naam landt.
Als ze naar me refereert ben ik vaak ādingetjeā of als ik in de buurt ben dan ben ik ādingetje daarā.
Vind het wel aandoenlijk Haha. Jouw vader ook!
Als ik ooit een kind baar mag je in het West-Vlaams voorlichting geven!
Nee nooit. Maar ik heb in een ver verleden weleens de Mattheus uitgevoerd in Staphorst (Of all places⦠Een matige uitvoering ook). Was een eh interessante ervaring.
En de henotsknots
Heslahhemeenshap.
Hahahaha. En als mijn kind dan daarover begint tijdens seks snapt zijn/haar Nederlandse sekspartner er geen hol van natuurlijk en loopt het alsnog uit op een fiasco
Jouw kind tegen zijn haar partner āIk heb hoesting om te poepenā
Openminded:
- Nee, dat ben ik niet
- Ja, dat ben ik
- Nee ik twijfel of ik dat ben
0 stemmers
Hahaha jaa zo gaat dat bij ons ook 
Spap en s(naam zusje) haha
Of ons oma (meer os oma)
Echt geen idee wat je nu zegt
Of je mān vagina opeist of verbaast bent om een vagina aan te treffen of whatās going on.
Tis dat ik geen kind wil, anders had je ook mijne diep mogen verwarren.
Ik vind mezelf openminded maar ik hou niet zo van het woord zelf omdat mensen op tinder heel vaak zeggen dat ze āopenmindedā zijn en het daarbij meestal enkel over seks hebben terwijl het over zoveel meer gaat dan dat, maar uiteindelijk verstaat iedereen er iets anders onder
Je hebt geen vagina (niet), volgens mij
Ik heb wel altijd even die boomer NORMAAL DOEN kneejerk door mān hoofd schieten, voor ik denk oh doe zelf normaal niet jouw lefe laat ze lekker.
Ergens zit dat conservatieve calvinistische geen polonaise aan mijn lijf/doe normaal is al gek genoeg, wel ergens diep in mān genen.
Ben echt getataficeerd door generaties Nederlandse genen ofZo.