Stel je persoonlijke vraag #26

Openminded:

• Nee, dat ben ik niet
  • Ja, dat ben ik
  • Nee ik twijfel of ik dat ben

0 stemmers

Hahaha jaa zo gaat dat bij ons ook :sweat_smile:
Spap en s(naam zusje) haha
Of ons oma (meer os oma)

1 like

Echt geen idee wat je nu zegt

Of je m’n vagina opeist of verbaast bent om een vagina aan te treffen of what’s going on.

Tis dat ik geen kind wil, anders had je ook mijne diep mogen verwarren.

5 likes

Ik vind mezelf openminded maar ik hou niet zo van het woord zelf omdat mensen op tinder heel vaak zeggen dat ze “openminded” zijn en het daarbij meestal enkel over seks hebben terwijl het over zoveel meer gaat dan dat, maar uiteindelijk verstaat iedereen er iets anders onder

6 likes

Je hebt geen vagina (niet), volgens mij

2 likes

Ik heb wel altijd even die boomer NORMAAL DOEN kneejerk door m’n hoofd schieten, voor ik denk oh doe zelf normaal niet jouw lefe laat ze lekker.

Ergens zit dat conservatieve calvinistische geen polonaise aan mijn lijf/doe normaal is al gek genoeg, wel ergens diep in m’n genen.
Ben echt getataficeerd door generaties Nederlandse genen ofZo.

6 likes

Ik vind mezelf redelijk openminded in vergelijking met mijn omgeving, maar in vergelijking met veel hier een stuk minder.

Ja weet ik! Alleen doe ik het op m’n tel dus geen idee hoe groot die plaatjes dan worden in de poll (of past ‘ie grootte dan sowieso aan?)

1 like

Ja, precies! Ik heb een beetje hetzelfde. Ik vind echt heel veel stom en ik zou willen dat mensen daarmee stoppen ipv dat ik denk nmsmvpe. Ik kan daar echt door geĂŻrriteerd raken, maar om eerlijk te zijn denk ik dat heel veel mensen die ergenissen met mij delen.

Maar als mensen het hebben over openminded bedoelen ze waarschijnlijk: vind jij transmensen ook normale mensen of kan jij een relatie aangaan met iemand uit een andere cultuur, hahaha

3 likes

Oh even een zelfde soort vraag;

Vind jij jezelf tolerant? En dan bedoel ik niet hoe dit woord vals in de media wordt gebruikt, maar wat het echt betekend. Opzich kan je rit ook lezen als: irriteer je je snel?

• Ja, ik heb geen moeite hiermee :slight_smile: als iets voor een ander werkt moet diegene dat lekker doen :slight_smile:
  • Ja in mijn gedrag wel, maar ik vreet mezelf helemaal op van binnen om ergens maar niks van te zeggen
  • Nee, echt totaal niet

0 stemmers

Ik en m’n zusje hadden allllltijd ruzie over kleding. dan had m’n moeder weer per ongeluk iets van mij in haar kast gelegd en dan deed zij het aan en beweerde dan met droge ogen dat ze Ă©cht niet wist dat het van mij was ‘oohh is dit van jou?? Het lag in mijn kast!’ :sweat_smile:

Nu ruilen we weleens kleding omdat we inmiddels een heel ander lichaam hebben dus wat mij niet staat kan haar heel goed staan en andersom

2 likes

Ik heb nu echt al 10x mijn stem veranderd en net zelfs met mijn vriend overlegd. Conclusie: ik weet het niet. Heb het idee dat ik naar onbekenden wel tolerant ben, dan boeit het me niet hoe iemand zijn leven invult. Maar als het gaat om vrienden, dan ben ik minder tolerant, maar uit ik het niet.

mijn moeder zegt dat ik politie-agent moet worden omdat ik zo vaak zeg ‘dat kan je beter zo doen, dit is niet/fout gedaan’ etc. en me daar dan aan irriteer :grimacing: ik ben mega praktisch ingesteld dus misschien heeft het daar ook een klein beetje mee te maken

1 like

Stel je hebt een schoenenkast, of iets wat daar op lijkt, gekocht. Vind jij dan dat degene die de meeste ruimte in neemt qua schoenen het meeste ruimte verdient?

• Nee allebei evenveel
  • Nee degene met de grotere schoenmaat mag meer ruimte/vakken/oid.

0 stemmers

maar iemand met een grotere schoenmaat neemt niet direct veel meer ruimte in toch? want qua ruimte gaat het vooral om de breedte hmmmm en niet de lengte

4 likes

Gewoon zoveel ruimte als nodig is I guess, boeien hoe dat verdeeld is. Als er niet genoeg ruimte is om wat voor reden dan ook moet er maar een extra kast komen.

18 likes

Lekker / veel / uitgebreid eten Pasen:

• Deed ik vroeger thuis en nu ook
  • Deed ik vroeger thuis niet, maar nu wel
  • Deed ik vroeger thuis wel, maar nu niet meer
  • Deed ik vroeger thuis niet en nu ook niet

0 stemmers

Wij deden dat thuis niet, alleen eitjes zoeken en iets uitgebreider ontbijten. Heb het idee dat dat hele uitgebreide, met alle luxe producten in de supermarkt, iets van de laatste jaren is, vandaar de poll.

Hebben alle nee-stemmers op de laatste vraag dan ook geen paaseitjes in huis?

Geen foto, maar wij hebben net uitgebreid geluncht en toen hebben mijn dochter en ik van bladerdeeg paashaasjes gemaakt gevuld met kaas en ham. :rabbit2:

3 likes

Over de laatste vraag: nee, al het paaseten was niet meer leverbaar toen mijn boodschappen gisteren thuisbezorgd werden. Normaal heb ik altijd wel een paar van zulke producten in huis rond Pasen!

1 like