Nee
Ja ook geen paaseitjes, vind die dingen overrated haha
Voor mensen in een relatie:
- Ik vind over het algemeen mannen stom/eikels
- Ik vind over het algemeen mannen prima
- Neutraal
- Ik val sowieso niet op mannen
0 stemmers
Voor singles
- Ik vind over het algemeen mannen stom/eikels
- Ik vind over het algemeen mannen prima
- Neutraal
- Ik val sowieso niet op mannen
0 stemmers
Ik vind m’n mannelijke vrienden allemaal heel chill, maar het valt me wel op dat er voor mijn gevoel gewoon significant meer mannen lijken zijn die zich kut gedragen, uit verhalen van vrienden/vriendinnen/het forum.
Ik denk dat je vooral teleurgesteld wordt van mannen zodra je een dating app opent, dus ik kan me goed voorstellen dat mensen in lange relatie met weinig date ervaring daar niet mee geconfronteerd worden
Echt he! M’n ‘hoop’ in mannen in het algemeen was goed, niks mis mee, tot ik op tinder ging en toen is het gekelderd
In een post-coronawereld, hoeveel zou je dan idealiter willen thuiswerken?
- Nooit (of alleen zeer incidenteel als de loodgieter ofzo komt)
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- Ik kan niet thuiswerken
0 stemmers
Naar aanleiding hiervan,
Weet jij wanneer jij ouder(s) jarig zijn?
- Ja precies
- Ja zo ongeveer
- Nee ik zou zo niet weten
0 stemmers
En je broers/zussen?
- Ja precies
- Ja ongeveer
- Nee ik zou zo niet weten
- Ik ben enig kind
0 stemmers
Weet jij houd oud jij ouder(s) zijn?
- Ja precies
- Ja ongeveer
- Nee, ik zou zo niet weten
0 stemmers
Weet jij hoe oud jij broers/zussen zijn?
- Ja precies
- Ja ongeveer
- Nee, ik weet het zo niet
- Ik ben enig kind
0 stemmers
Je komt er thuis achter dat je tros tomaten uit je tas stak en er zijn er 2 af. Ga je de route(5 min) terug fietsen om te kijken of je ze kan vinden?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik voel me nu echt super aso dat er 2 tomaten ergens op de grond liggen, maar heb niet zoveel zin om nog terug te gaan
Haha ja dat inderdaad. Ik heb in een showballet gedanst. En draag zelf nooit make-up. We kregen daarom ook les in stage-make up. En dan nog werd er gezegd nóg meer!
Haha voelde me dan net een clown. Maar op het podium of op foto’s was het dan wel mooi
Ik heb vorig jaar trouwens een kleuranalyse via een facebookgroep laten doen (jaja megaprofi, uitlachen mag, ik had het destijds hier ook opgebiecht - ik heb gewoon écht moeite met begrijpen wat me leuk staat hehe) en daaruit bleek dat mijn natuurlijke kleurenpalette blijkbaar een heel hoog contrast heeft, waardoor de kleuren die me het best staan heel fel zijn. De meest aangeraden lipsticks voor mijn ~seizoen~ zijn ook felle fuchsia’s enzo, iets wat ik nooit had verwacht omdat ik heel erg wit ben, en ik moet zeggen dat die me inderdaad ook helemaal niet bizar opvallend staan.
Ik zat op stijldansen, bij ons in de stad is het normaal dat je dat doet in de 2e of 3e klas
Ik zit nog steeds op dansles (hopelijk mogen we snel weer…)
Ja, heel kort op ballet en daarnaast als buitenschoolse activiteit op school streetdance en volksdansen. Daarna nog stijldansen, salsa/bachata en toen ik heel jong was 5 jaar twirlen! Dat is ook een soort dansen, toch? Nouja daarmee ben ik een keer naar het ek geweest dus dat was voor een 12 jarige wel oke haha.
Ohja en nog een tijdje op paaldansen.
Modern vind ik ook gaaf, maar ik ben niet lenig enzo haha. Ik doe hiphop achtig iets
Ik dans nog steeds op hoog niveau en ben al ver boven de 18 Ballet wil ik er ook nog heel graag naast doen, maar gaat nu natuurlijk ff niet.
Oooh paaldansen heb ik 10 jaar geleden ook een paar jaar gedaan haha
Dansexpressie op een blauwe maandag toen ik 8 was. Het zweverigste wat je maar kan bedenken. “In de hoepels neem je een sterke pose aan en buiten de hoepels beweeg je zo sierlijk als je wil”
Ohja ik dacht dat ik nooit dansles had gehad, maar idd ook stijldansen! Ik denk dat ik ook in de 2e zat? Wat een ellende was dat.