Stel je persoonlijke vraag #26

True.
classic horror trope: de hoer sterft als eerste.

22 likes

Ik kan er voor mijn gevoel tijdens m’n PMS echt niks aan doen? Zo liet een vriendin een keer een armband zien die ze van haar zus gekregen had. Er stond ā€œto the moon and backā€ op wat normaal nmsvpe is, maar op dat moment moest ik echt m’n best doen om tranen weg te slikken. Terwijl ik nu denk, doe normaaaal. Heb er ook geen gedachten bij of zo

14 likes

Ik heb eigenlijk al een aantal keer zoiets meegemaakt en vind het wel fijn van mezelf dat ik zo rustig kan blijven in dat soort situaties en dat ik een oplossing kan bedenken of de juiste reactie heb. Het is een soort van geruststellend en ik voel me er zelfverzekerd door. Ik heb een super stressvolle job waarbij je zeer veel moet kunnen handelen en door die ervaringen (niet job-related) heb ik vertrouwen in mezelf dat ik het aankan. Ergens ben ik dankbaar voor die ervaringen hoewel ze extreem kut waren natuurlijk.

Maar je mag me niet kietelen want dan heb ik geen beheersing.

Ik snap je woede over die paniek wel trouwens. Ik denk dat dat ook een menselijke reactie is.

1 like

Niet zozeer hoer, maar ik ben wel binnen 2 minuten dood vrees ik. :sweat_smile:

2 likes

Veel jankende suffe brunettes hier.

4 likes

Ik zou al helemaal geen zin hebben in de situatie. Dus laat mij maar sterven ipv vechten voor mn leven

1 like

Ik erger me bij deze polls onredelijk aan dat zoveel mensen vinden dat ze een zandloper/pindafiguur hebben.

Sorry heb pms, no shit

13 likes

Ik zit al enige tijd hiernaar te staren. Ik denk dat ik een snijboon ben, maar dan wat dikker. Een dikker snijboontje.

3 likes

Nah niet echt haha, vooral ā€˜jullie zijn zo leuk samen!’ of ā€˜jullie passen zo goed bij elkaar’ dus daar kan je niet zo veel mee verder :woman_shrugging:t2: Wat jij zegt is wel leuk inderdaad!

Ben de helft van m’n leven een jankende suffe brunette, geen horror voor nodig. :tipping_hand_woman:t2:

11 likes

Wat heeft jouw voorkeur?

• Fysiek shoppen (pre corona)
  • Online shoppen
  • Niet shoppen

0 stemmers

image

Waarom niet de moordenaar?

20 likes

Heb jij ooit gesproken met iemand die een moord heeft gepleegd?

• Ja, in privesfeer
  • Ja, vanwege mijn werk
  • Ja, beide
  • Nee, niet voor zover ik weet

0 stemmers

Waarom? Omdat pinda wordt gezien als het ideale figuur of omdat je vind dat het niet klopt?

Wat doen jullie met lage rugpijn bij menstruatie?

• Heb ik geen last van
  • Pijn lijden en verder niks
  • Een warme pittenzak/kruik
  • Een elektrische kruik
  • Rugmassage kussen
  • Zo’n hele lange buigbare kruik
  • Iets anders geniaals;

0 stemmers

Ben nu echt intense (oke ik overdrijf, maar t doet wel echt pijn) pijn aan het lijden en pijnstilling helpt niet. Toch gek hoe dat door de hormonen tijdens je menstruatie die ligamenten in je onderrug zo enorm verslappen. Waarom :slightly_frowning_face:

Weet ik veel, blame it on the hormones!

3 likes

Pijnstillers

25 likes

Buscopan, een warme kruik en zoveel mogelijk in Asian/Slav squat zitten, dat is de positie die het minst pijn doet!

1 like

Oh ja die bestaan ook nog.

Maximale hoeveelheid paracetamol. Sinds ik bevallen
ben is het helemaal ondraaglijk met die menstruaties. Warme kruik helpt ook wel en mijn vriend laten masseren. Of de warme douche erop.

2 likes