Stel je persoonlijke vraag #26

Buscopan heb ik nog nooit geprobeerd. Werkt dat heel goed? Want feminax verlicht mijn buikpijn wel iets, maar lijkt niet te werken voor mijn rugpijn.

2 likes

Het is echt mijn holy grail voor menstruatiepijn! Ik heb wel best veel geluk wat fysieke pijn betreft, meestal heb ik maar één dag veel last van mijn onderrug/buik/benen, en daarvoor helpt Buscopan bij mij het best.

1 like

Jij weet niet welke situaties ik heb meegemaakt of wat mijn job is dus ik vind het raar dat je kan oordelen dat het niet vergelijkbaar is.

3 likes

Ik mis de optie aardappel

10 likes

Ik zat ooit lang geleden in de trein en toen vroeg iemand of hij naast me mocht gaan zitten (sowieso props voor die vraag). Ik vond het prima en ging verder lezen in een studieboek. Hij knoopte nav het boek dat ik las een gesprek aan dat hij net bij zijn advocaat was geweest en vertelde dat zijn advocaat had gezegd dat er binnenkort in het nieuws een grote doorbraak zou komen over een gerechtelijke dwaling, moordzaak waarin iemand onterecht was veroordeeld. Hij vertelde veel details en ik dacht achteraf joh het zal wel allemaal. Het was een beetje vaag, verder wel een leuk gesprek gehad. Dit verhaal vertelde ik aan een vriendin.

Tijdje later appte ze ineens dat ik NU de tv aan moest zetten, want het ging over een zaak die heel erg leek op wat die man in de trein verteld had. Tv aangezet, bleek dat de man uit de trein degene was die onterecht is veroordeeld
 Inmiddels is hij al een tijdje geleden vrijgesproken :grin:

55 likes

Ik reageer ook niet elke keer hetzelfde. De ene keer is voor mij de ‘goede’ reactie vechten, de andere keer vluchten, de andere keer nog iets anders. Hangt af van de situatie, maar wat ik er voor mezelf uit onthoud is dat het altijd wel goedkomt en dat is belangrijk voor m’n zelfvertrouwen daarin. Voor die ervaringen had ik mezelf niet capabel geacht om met bepaalde situaties om te gaan.

Maar bedankt om je reactie wat meer uit te leggen en te nuanceren want ik begrijp wat je bedoelt. Het kwam alleen erg negatief op me over met ‘good for you’ maar dat zal dan wel niet zo bedoeld zijn.

2 likes

Ik ben altijd super chagrijnig als ik ongesteld ben, maar dat komt eerder door de pijn en het ongemak qua bloed en/spul in je onderbroek moeten hebben/doorlekken, bolle buik en vreemde stoelgang dan echt door hormonen.

2 likes

Ik heb dit een keertje moeten doen omdat ik wat miscommunicatie had met degene die me op zou komen halen en toen stopte een man met zijn auto naast me en zei een paar keer dwingend dat ik in moest stappen. Er is verder niks gebeurd omdat hij schrok van een auto die ons tegemoet kwam, maar ik vond het een heel naar idee dat de enige keer dat ik ‘s avonds alleen buiten was dit direct gebeurde

4 likes

Ik begrijp dat het stom voelt, maar ik vind helemaal niet dat je overdrijft of zo. Overdag zou je denk ik wel gewoon met de fiets gaan toch? De afstand is het probleem niet in dit geval. Als het met de auto beter voelt zou ik dat gewoon doen

1 like

Heb jij als kind wel eens een roodharig iemand uitgelachen om zijn haarkleur of iets vervelends erover gezegd zoals vuurtoren of iets anders?

• Nee 100% niet
  • Kan ik me niet herinneren
  • Ja heb ik weleens gedaan

0 stemmers

Ik dus wel, zo stom want nu vind ik natuurlijk rood haar het mooiste dat er is.

Ik ben zelf roodharig en hier werden continu opmerkingen over gemaakt, echt heel kut

Dit doet me eraan denken dat mijn oma mijn roodharige moeder vanaf een paar maanden voor de basisschool rode dakduif/vuurtoren etc ging noemen zodat ze het vast gewend werd als ze geplaagd ging worden :sweat_smile:

Ik heb overigens zelf echt nog nooit een negatieve opmerking gehad over mijn rode haar, juist altijd complimenten. En nu over mijn dochter ook. Ben dol op ons rode haar!

5 likes

Ik sla alles voor mijn gevoel al 5 jaar over, zou me nu bijna nog laten testen voor een amateur blokfluitconcert.

47 likes

Boijmans verkeerd schrijven is een stuk erger dan de Kunsthal een museum noemen wat mij betreft :stuck_out_tongue:

5 likes

Stel dat er een nieuw seizoen komt van Peking Express (Corona bestaat niet meer), zou je dan meedoen? Voor wie het niet kennen

• Ja, dat lijkt me wel wat
  • Ik zou wel willen, maar het zou niet kunnen wegens praktische zaken
  • Nee, dat is niks voor mij

0 stemmers

2 likes

Dat vond ik zon leuk programma. Kan me nog dat vlaamse koppel herrinneren waarbij dir vrouw steeds EEEEEEEGBEEEERRT riep.

16 likes

Ik vond dat ook zooo leuk!

1 like

Sport jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je sporten/bewegen leuk?

• Ja
  • Nee
  • Gemiddeld

0 stemmers

Love dat programma! De Franse versie is nu op tv en zij zijn in maart vorig jaar met de opnames in Oeganda tot Macron de grenzen sloot en ze 48 uur hadden om naar huis te komen. De opnames konden 6 maanden later hernemen met een start in Griekenland en ze zitten nu in Turkije.

Is een programma voor mij maar als ik naar de fysieke proeven zie, laat maar :smiley:

4 likes

Jaaaa Egbert en Josefien!

4 likes