Stel je persoonlijke vraag #26

Haha dit, zou me overal voor laten testen op dit moment.

1 like

Ik ben wel zelf uitgemaakt voor vuurtoren e.d. waardoor ik mijn haar heel lang kut heb gevonden 🥲

2 likes

Wat voor soort combinaties hebben jullie wel eens gehad in een woning?

• Woonkamer + keuken in 1 ruimte
  • Woonkamer + slaapkamer in 1 ruimte
  • Keuken + slaapkamer in 1 ruimte
  • Woonkamer + keuken + slaapkamer in 1 ruimte
  • Een badkamer samen met een andere ruimte

0 stemmers

Ik heb 2 jaar lang in een studio gewoond waar de slaapkamer en woonkamer in 1 was en alles was ook nog eens mini. Nu ik wel een aparte slaapkamer heb snap ik echttt niet hoe dat zo lang heb uitgehouden hahaha. Ik zou keuken en woonkamer als enige niet erg vinden

2 likes

Azijn bij de was

• Ja, altijd
  • Ja, soms
  • Nee, nooit
  • Euh wat?

0 stemmers

Ik werk thuis en regelmatig onder werk tijd…(anoniem)

• Stofzuig ik
  • Doe ik er een was in
  • Doe ik boodschappen
  • Kijk ik een serie
  • Maak ik de badkamer schoon
  • Doe ik een spelletje/game
  • Maak ik een wandelingetje
  • Bel ik (niet werk gerelateerd)

0 stemmers

Die laatste mag wel meerkeuze haha

10 likes

Als je altijd azijn bij de was doet gaat dat niet enorm ruiken?

1 like

Nee ruik je helemaal niet

Anders: ik doe gewoon mijn werk en niets privé (no judgement als je dat wel doet - maar zelf doe ik het gewoon niet, de werkdruk ligt zò hoog dat ik onder werktijd geen extra zaken erbij kan nemen).
Die dingen doe ik uiteraard wel doorheen de dag, maar dat is dan in mijn pauze om even mijn gedachten te verzetten.

3 likes

Haha done!

is dit dan gewoon normale azijn (blauwe hand oid)? En hoeveel ml?

Citroenzuur in plaats van azijn! Heeft totaal geen geur, is milieuvriendelijker en makkelijker te doseren (gewoon 20 g bij 80 g water voor wasverzachter).

3 likes

Nope! Zoals @Santeria zegt werkt het als een wasverzachter en prima tegen kalk in je wasmachine. Ik krijg bultjes van gewone wasverzachter, dus dit is een prima alternatief. En de geur trekt niet in je kleding. Het ruikt gewoon neutraal als de was heeft gedraaid.

1 like

Mijn moeder deed dit vroeger altijd. Ik moet wel zeggen dat ik dat wel rook als mijn truien/T-shirts waren gewassen met azijn.
Ik moet misschien wel zeggen dat ik echt niet tegen de geur van azijn kan.
Als mijn moeder de koffiezet ontkalkt met azijn moet ik overgeven en kom ik het eerste uur niet meer in de keuken. Ik rook dat tot op mijn kamer als ze met azijn bezig was.

1 like

Hoezo is de Kunsthal nou weer geen museum. Het ligt gvrdmm in Museumpark.

7 likes

Hoe maak jij de trommel schoon? Ik zou dat echt eens moeten doen…

Nouja, het is sowieso minder milieubelastend dan de meeste commerciële wasverzachters, dus zeker als je maar een dopje per wasbeurt gebruikt zou ik me niet te veel zorgen maken, maar er bestaan wel degelijk milieuvriendelijkere alternatieven! (:

Even snel gegoogled artikel (daarin vind je linkjes):

Ik heb het zelf overigens om minder nobele redenen gaan gebruiken, namelijk dat ik azijn heel vaak wél ruik wanneer het als wasverzachter wordt gebruikt en dat heel vervelend vond! Citroenzuur is echt :100:.

3 likes

Komkommer schijfjes op je ogen. Wie doet dit echt?

• Ik, regelmatig
  • Ooit een keer gedaan
  • Nooit

0 stemmers

Als ik in de zomer weer eens compleet verbrand ben doe ik wel komkommer op mijn ALLES

3 likes

Ik woon in een flat met 2 slaapkamers en een L-vormige woonkamer + keuken maar omdat we door covid allebei thuiswerken hebben we het bed in het korte stuk van de L gezet zodat we allebei een eigen werkkamer hebben. Omdat er ook geen visite is vind ik het eigenlijk wel heel chill behalve dat we geen herrie in de keuken kunnen maken als de ander nog slaapt.

6 likes

Wat voor stofzuiger(s) heb jij in huis die je ook daadwerkelijk gebruikt.

• Robotstofzuiger
  • Steelstofzuiger draadloos
  • Steelstofzuiger met draad
  • Traditionele stofzuiger zonder zak
  • Traditionele stofzuiger met zak

0 stemmers