Stel je persoonlijke vraag #26

Ik krijg echt anxiety van menukaarten dus ik snap niet hoe mensen het leuk vinden om deze polls in te vullen.

32 likes

Deze poll invullen terwijl ik mijn plastic plebs badje aan het vullen ben. Pijnlijk

50 likes

Mijn broertje heeft een huis gekocht waar al een tweepersoons jacuzzi in zit, met fancy lichtjes en geluidsinstallatie en alles. Hij en zijn vriendin houden alleen niet van in bad gaan
 Echt parels voor de zwijnen dit, zit ik dan als badliefhebber in mijn mini sociale huur badkamertje.

15 likes

Als je een foto liked op Instagram

  • Dubbelklik ik op de foto
  • Klik ik op het hartje

0 stemmers

Volgende keer gewoon een speakertje meenemen naar je hotel of huisje! En series kijken gaat ook prima op mijn telefoon heb ik gemerkt

2 likes

Mensen vinden een bubbelbad, een tv en goede speakers het absolute minimum? In wat voor wereld leven jullie :joy:

11 likes

Komen er binnenkort films uit waar Corona een rol speelt, of in bestaat denk je? En dan niet films die specifiek daarover gaan of ziekenhuisseries, maar gewone speelfilms/romcoms.

  • Ja, ik denk het wel
  • Nee Corona bestaat niet in filmland

0 stemmers

In The Good Doctor en New Amsterdam bijv is het al :see_no_evil:

Ik vind het zo irritant dat het in Grey’s is. Laat me gewoon even verdwijnen in Grey’s land oke.

8 likes

Haha ja maar dat zijn ziekenhuisseries dus dat was te verwachten! Maar ik bedoel gewoon in speelfilms, ben nu Just Say Yes aan het kijken en die is vorig jaar opgenomen, maar Corona bestaat niet in dat universum. Dus ben benieuwd of dat zo blijft, of dat we binnenkort ook figuranten met mondkapjes zien in willekeurige films.

@Kauai ja ik erger me daar ook aan, heb alle seizoen van Grey’s gekeken maar het laatste seizoen vind ik maar niks. Het gaat alleen maar daarover, zo saai.

1 like

Ik wil de wc apart, niet in de badkamer als het even kan.

17 likes

Jaa dat is waar :crazy_face:!
Maar vind t wel mooi hoe ze daar ook PTSS nav Corona hebben verwerkt enz.

Ben benieuwd idd. Het is ook wel lekker in een Corona loze wereld te verdwijnen effe


2 likes

Van Wonderen stroopwafels! :x::x::x:

1 like

Koop je wel eens perkgoed? Viooltjes bijvoorbeeld. Dit soort dingen:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wist je dat dat superslecht is voor het milieu, omdat deze planten in de winter in de kas opgekweekt moeten worden, erg veel gif bevatten (en dus slecht zijn voor bijen etc.) en bovendien vaak maar een jaar mee gaan?

  • Ja wist ik, daarom koop ik het niet
  • Ja wist ik, maar ik koop het toch al niet
  • Nee wist ik niet, ik ga het nu denk ik niet meer of minder kopen
  • Nee wist ik niet maar boeit me geen zak
  • Nee wist ik niet, maar ik koop het toch al niet

0 stemmers

2 likes

Jaa echt wat een gemiste kans! Zoveel huisjes en hotels waar je de speakers boven t bad hebt en je lekker muziek kan luisteren als je dan geen tv hebt. Zelfs als je die niet hebt dan kan je vaak die uit de woonkamer/slaapkamer wel draaien richting het bad ofzo, maar dat kan daar ook niet helaas.

Oke was duidelijk ook heel teleurgesteld hierover haha :joy:

2 likes
  • LĂłckdown
  • LockdĂłwn

0 stemmers

Oh shit :frowning: logisch eigenlijk. Maar ik wil petunia’s :sob: als ik ze zelf zaai kan het wel toch?

2 likes

Ja tuurlijk, zaaien is supergoed :slight_smile: balen he? Ik had er ook nooit over nagedacht. Kan nu ook geen viooltje meer zien zonder hierover na te denken.

2 likes

Gelukkig :heart: M’n vensterbanken staan vol met zaailingen en ik loop ze 5x (ok 15x) per dag te bestuderen :seedling: zo leuk om ze te zien groeien. Hoop zo dat m’n experimenten het redden!

2 likes

Nu knort m’n mage

3 likes