En een kruimeldief!
Ik twijfelde of ik die erbij ging zetten maar toen dacht ik ja het is geen echte stofzuiger haha (ik bedoel niemand gaat zijn hele vloer met een kruimeldief doen).
Maar géén Dyson hoor, eentje voor 1/6 van die prijs
Mijn kruimeldief is diep beledigd
Hij is heus wel een echte stofzuiger
Ik heb o.a. op steelstofzuiger zonder snoer gestemd en dat is dan dus eentje met een kruimeldief erin die je eruit kan klikken. Dus eigenlijk stofzuig ik wel mân hele woonkamer met een kruimeldief
Echt love de was doen tijdens werktijd. Nooit meer een overvolle wasmand nu. Verder zit ik vaak in meetings waarbij ik niet perse een actieve rol heb en daardoor 90% van de tijd op mute sta, waardoor ik lekker kan wandelen of kan schoonmaken thuis
Mijn ultieme grown-up goal is om een kruimeldief te hebben, de beste uitvinding sinds tampons en appelmoes
Prima toch? Ik had tot gisteren een steelstofzuiger van een één of ander goedkoop budgetmerk, ik was er echt onwijs blij mee en deed goed wat hij moest doen. (Helaas laten vallen dus plastic is kapot geknapt)
Ja oke dat had mijn vorige ook maar je zit niet op je knieën je woonkamer te doen haha, dat was meer wat ik bedoel.
Welk model/merk kruimeldief/stofzuiger combo heb jij? En ben je er blij mee?
Same!
@Dombo ik heb zoiets (niet precies deze maar zoân type en iets goedkoper) Rowenta steelstofzuiger RH6545 | BCC.nl
En werkt prima
Als jij loopt door de stad ofzo, op welk tempo is dit?
- Ik loop niet
- Heel traag
- Vrij rustig en op mijn gemakje
- Normaal tempo, als ik om mezelf heen kijk loopt iedereen ongeveer op dit tempo
- Ik loop iets sneller dan gemiddeld
- Ik loop vrij snel, de mensen met wie ik ben kunnen me niet bijbenen
- Ik ren
0 stemmers
Erger je je aan mensen die heel traag voor je lopen?
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Ik word altijd zooo kriegelig & onrustig van slenteren haha âŠ
De markt is echt hel voor mij.
ik ben altijd aan 't joggen als ik naast mijn lange benen vrienden loop
Wat van de onderstaande dingen zou jouw leven het meest optimaliseren, zou jij de meest waardevolle toevoeging vinden?
- Een gratis privé masseur/masseuse die altijd wanneer jij wil je kan masseren
- Een jacuzzi in je huis
- Een sauna in je huis
- Een hele grote fijne tuin
- Iemand die altijd de was voor je doet
- Een stylist die elke outfit zorgvuldig voor je samenstelt
- Iemand die altijd voor je kookt (middelmatige kok, wel lekker maar geen sterrenkwaliteit)
0 stemmers
Een hele grote fijne tuin waarin ik dan zelf een zwembad/jacuzzi in laat maken.
Hoe erg ben jij op de hoogte van BNâers? Bijvoorbeeld als je RTL boulevard op zet of een of ander roddelblad openslaat, hoeveel van de namen herken jij? (of bekende belgiĂ«rs voor de belgen).
- Vrij bekend, ken bijna iedereen
- Ik ken de meerderheid
- 50/50
- Ik ken de meerderheid niet
- Ik ken er maar een paar
0 stemmers
Een grote tuin is zooooveel onderhoud om het er fatsoenlijk uit te laten zien. En vaak maak je er alleen maar in de zomer gebruik van. En ook tijdrovend.
En helemaal al men naast traag lopen (of slenteren, hels) ineens stil gaan staan midden op het pad. Echt, ga weg.
Bij festivals/concerten of motorracen is het trouwens altijd zo dat ik iedereen na afloop voorbij ren zo ongeveer. Echt gelukzalig gevoel als je dan eindelijk weer mag bewegen na een hele dag/avond stil zitten/zelfde plek blijven. En iedereen inhalen is fantastisch.