Stel je persoonlijke vraag #26

Ik heb deze, en ben er erg tevreden over!

2 likes

Wat vind jij van onverwachts bezoek (van over het algemeen leuke mensen)?

• Verschrikkelijk
  • Mwah, soms zin in, soms niet, kan er mee door
  • Ja, leuk & gezellig!
  • Anders, namelijk 

0 stemmers

Ik vind het zo verschrikkelijk en ga als ik over 2 maanden alleen woon ook echt 4ever m’n deur afsluiten. Net wilde ik even lekker een hoognodig dutje gaan doen om vervolgens aan het werk te gaan. Kwam er bezoek. M’n nichtje van 4 dus die rent naar boven. Ben ik er toch maar ‘even’ bij gaan zitten en zo 1,5 uur weg. En nu heb ik nog niet gerelaxed en moet ik eigenlijk aan het werk maar ben ik moe en chaggie. Haha soms komt het toch gewoon echt niet uit??? Maar bij mijn ouders en mijn familie is dit echt de normaalste zaak van de wereld, gewoon bij elkaar binnen lopen, dus wss ben ik gewoon erg ongastvrij.

2 likes

Ik heb hem een half jaar ofzo, misschien iets langer? Ik moet hem wel regelmatig legen en het filter schoonmaken, en dan is hij weer prima qua zuigkracht. Hoop dat dat ook zo blijft want als ie na een jaar al minder is is dat wel kut ja.

Nope nope nope. Je bent niet erg ongastvrij, je hebt gewoon andere behoeftes dan je familieleden. En ongetwijfeld dat er onder je familieleden ook mensen zijn die er niet op zitten te wachten, maar dat niet uiten. Afgezien daarvan, vooral aangeven dat je het vervelend vindt. Een grens kan ook een time window zijn: in het weekend na 11 mag je altijd langskomen, maar doordeweeks of voor 11 uur niet. Deze poll komt elke maand terug met vrouwen die zich schuldig voelen omdat ze niet altijd zin hebben in onverwachts bezoek, dat is echt nergens voor nodig.

8 likes

Het verbaast me ook totaal niet dat het om Teleperformance gaat, dat bedrijf staat bekend om dit soort fratsen. In dit artikel wordt bijvoorbeeld ook genoemd dat ze in Nederland ook wel eens webcamcontroles uitvoeren, zij het op een iets andere manier (‘maar we hebben de werknemer gevraagd of die het goed vond!’)

Ik vind het superchill om relaties te hebben waarin het totaal oké is om onaangekondigd langs te komen, maar dat houdt ook in dat ik me ook vrij voel om te zeggen dat het even niet uitkomt. Heel leuk als mensen langskomen, maar als ik er geen tijd of energie voor heb zeg ik dat gewoon. Ik waardeer het ook wanneer anderen dat doen, ik ga graag onaangekondigd langs bij mijn vriendinnen maar alleen omdat ik weet dat zij zich niet verplicht voelen om me te vermaken.

9 likes

Ik kreeg inderdaad een boek met allerlei uitleg, maar ik was heel nieuwsgierig en vond het echt reuze interessant. Toen ik op 12-jarige leeftijd aan mijn moeder vroeg hoe een orgasme dan voelt geen verdere voorlichting meer gehad đŸ„Č (ohja haar antwoord: daar kom je vast vanzelf achter)

1 like

Wie wilt daar nu werken? Lijkt me een heel toxisch bedrijf

Met wie was jouw eerste keer seks?

• Relatiepartner
  • Normale vriend/vriendin
  • One night stand
  • Een date
  • Klasgenoot/collega
  • Anders

0 stemmers

Je eerste keer zoenen?

• Relatiepartner
    • Onbekende
    • Een date
    • Klasgenoot/collega
  • iemand die je via via kende
    • Anders

0 stemmers

Je eerste keer voorspel?

• Relatiepartner
    • Onbekende
    • Een date
    • Klasgenoot/collega
  • iemand die je via via kende
    • Anders

0 stemmers

Een jochie in de kusjeskring tijdens carnaval :crazy_face:

5 likes

Ik weet wel dat onze werkgever op de computer een controle tracker kan installeren als je in een underperformance track zit, als laatste optie om je de laan uit te sturen. Maar dat is wel nadat je leidinggevende al heeft aangegeven dat je niet goed bezig bent en je meerdere keren progressiedialogen hebt gehad waarbij je geen progressie gemaakt hebt.

Haha omg ja de kusjeskring. Hier ook wat afgelebberd met Carnaval.

1 like

Ik heb een zakelijke lease, maar met toevoeging van privĂ©. Mag gewoon privĂ© rijden ook en door een knopje onder m’n stuur houdt ie bij hoeveel dat is en wordt dat maandelijks verrekend als het boven bepaalde km’s komt.

3 likes

Als ik moet file parkeren wil ik dat de auto’s / stoep aan bestuurderskant zijn anders kan ik het niet :joy:

3 likes

Ohh en als je zakelijk rijdt moet je eerst het knopje indrukken ofzo? Wist niet dat dat kon joh. Ik heb ook lease gehad, met een aantal privé kilometers, maar geen hond die zin had om dat te gaan narekenen dus kwam in praktijk neer op onbeperkt rijden. Mocht ook gewoon tanken in het buitenland, topdeal was dat :heart:

1 like

Jup. Maar in de praktijk kom ik nooit boven de km’s die ik krijg hoor. Ben er in 2019 zelfs nog mee naar Praag gereden en daarmee kwam ik er zelfs niet bovenuit. Inderdaad gratis tanken in binnen- en buitenland en geen gezeur voor alleen maar de bijtelling per maand, ideaal.

2 likes

Wil hem niet ingewikkelder maken, maar wij hebben een deelauto

3 likes

oh ik zou dat echt geheid een keer vergeten als je 's ochtends vroeg naar de klant moet oid. Nee, ik reed ook amper. Wel een paar keer wintersport, en een kampeervakantie in Noorwegen ermee gehad, was echt heerlijk. Maar goed, ik laat nu mijn leasebudget uitkeren, dat levert ook een leuk bedrag per maand op.

Oh trouwens, misschien herinner ik me het helemaal verkeerd hoor, maar jij zou toch zo’n klassieke, groene mini cooper van iemand overkopen? Heb je daar ooit nog in gereden?

Ik probeerde het laatst uit te leggen aan iemand die het niet kende maar dat lukte toch niet zo goed.

Weet jij wat een kusjeskring is?
  • ja
  • nee

0 stemmers

En heb je wel eens meegedaan aan een kusjeskring?
  • ja
  • nee

0 stemmers

Je eet vanavond een vega gerecht met een gehakt vleesvervanger jij koopt:

afbeelding

afbeelding

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers