Stel je persoonlijke vraag #26

Ohh en als je zakelijk rijdt moet je eerst het knopje indrukken ofzo? Wist niet dat dat kon joh. Ik heb ook lease gehad, met een aantal privé kilometers, maar geen hond die zin had om dat te gaan narekenen dus kwam in praktijk neer op onbeperkt rijden. Mocht ook gewoon tanken in het buitenland, topdeal was dat :heart:

1 like

Jup. Maar in de praktijk kom ik nooit boven de km’s die ik krijg hoor. Ben er in 2019 zelfs nog mee naar Praag gereden en daarmee kwam ik er zelfs niet bovenuit. Inderdaad gratis tanken in binnen- en buitenland en geen gezeur voor alleen maar de bijtelling per maand, ideaal.

2 likes

Wil hem niet ingewikkelder maken, maar wij hebben een deelauto

3 likes

oh ik zou dat echt geheid een keer vergeten als je 's ochtends vroeg naar de klant moet oid. Nee, ik reed ook amper. Wel een paar keer wintersport, en een kampeervakantie in Noorwegen ermee gehad, was echt heerlijk. Maar goed, ik laat nu mijn leasebudget uitkeren, dat levert ook een leuk bedrag per maand op.

Oh trouwens, misschien herinner ik me het helemaal verkeerd hoor, maar jij zou toch zo’n klassieke, groene mini cooper van iemand overkopen? Heb je daar ooit nog in gereden?

Ik probeerde het laatst uit te leggen aan iemand die het niet kende maar dat lukte toch niet zo goed.

Weet jij wat een kusjeskring is?
  • ja
  • nee

0 stemmers

En heb je wel eens meegedaan aan een kusjeskring?
  • ja
  • nee

0 stemmers

Je eet vanavond een vega gerecht met een gehakt vleesvervanger jij koopt:

afbeelding

afbeelding

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

Stel je voor je woont ergens en je hebt geen logeerkamer. Je schoonmoeder komt langs en moet blijven slapen. Wie slaapt waar? Logeerbed geen optie.

• Partner en ik in bed, schoonmoeder op de bank
  • Partner en ik op de bank, schoonmoeder in het bed

0 stemmers

Ik mis de optie schoonmoeder in hotel

90 likes

Hahahaha mag niet!’

1 like

Bel wel een taxi voor d’r

13 likes

Ik zou denk eerder een luchtbed opblazen haha

4 likes

Het is een schakelaar, dus doordeweeks staat ie gewoon op zakelijks en in het weekend zet ik hem over op privé. Is even wennen, maar gaat automatisch nu wel.

Ha wow, das echt heel erg lang terug hahah. Die mini was van m’n oma (zij had hem nieuw gekocht in 1989), heb ik overgekocht in 2010 en tot 2014 in gereden en toen verkocht helaas.

3 likes

Je haalt na een lange dag je pizza uit de oven en hij flikkert met de bovenkant op de grond, wat doe je?

• HEEL ERG BALEN maar ik flikker 'm wel weg
  • 10 seconden regel toch? Ik eet 'm hoe dan ook op
  • Twijfel - Misschien alleen de korst ofzo

0 stemmers

Omg jaaa Egbert en Jozefien :joy: :ok_hand:

Vanaf 1.55 egbeeert, egbeeert, egbeeert

6 likes

Wie hier weet ZEKER dat ze gewenst kinderloos blijven? (Ongelukjes daargelaten maar met geen kinderwens dus)

• Ik!

0 stemmers

1 like

Deze pizza ziet er sws matig (die bodem) uit dus laat maar zitten.
Heeeeel misschien nog wel als het een andere was.

3 likes

Deze pizza is gewoon een voorbeeldfoto hahah kies een pizza naar wens

4 likes

Hahaha ja sorry ik had al het vermoeden en ik geef gewoon ook een veel te specifiek antwoord. Nu ik nog eens kijk denk ik ook iel die tegels (ook al is dat de vraag niet) 🥲

Als je je schaamstreek waxt/laat waxen/ooit hebt gewaxt, hoe snel had je weer stoppels na de eerste keer?

• 1-3 dagen
  • 4-6 dagen
  • 1-1,5 week
  • 1,5-2 weken
  • Langer dan 2 weken
  • Weet ik niet meer
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

En als je het waxen een poosje volgehouden hebt, hoe snel heb/had je uiteindelijk weer stoppels?

• 1-3 dagen
  • 4-6 dagen
  • 1-1,5 week
  • 1,5-2 weken
  • 2-3 weken
  • Langer dan 3 weken
  • Ik heb het niet lang genoeg volgehouden om hier achter te komen
  • Weet ik niet meer/nog niet
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Wat zou je nog opeten?

1 like