Stel je persoonlijke vraag #26

Stel je voor je woont ergens en je hebt geen logeerkamer. Je schoonmoeder komt langs en moet blijven slapen. Wie slaapt waar? Logeerbed geen optie.

• Partner en ik in bed, schoonmoeder op de bank
  • Partner en ik op de bank, schoonmoeder in het bed

0 stemmers

Ik mis de optie schoonmoeder in hotel

90 likes

Hahahaha mag niet!’

1 like

Bel wel een taxi voor d’r

13 likes

Ik zou denk eerder een luchtbed opblazen haha

4 likes

Het is een schakelaar, dus doordeweeks staat ie gewoon op zakelijks en in het weekend zet ik hem over op privé. Is even wennen, maar gaat automatisch nu wel.

Ha wow, das echt heel erg lang terug hahah. Die mini was van m’n oma (zij had hem nieuw gekocht in 1989), heb ik overgekocht in 2010 en tot 2014 in gereden en toen verkocht helaas.

3 likes

Je haalt na een lange dag je pizza uit de oven en hij flikkert met de bovenkant op de grond, wat doe je?

• HEEL ERG BALEN maar ik flikker 'm wel weg
  • 10 seconden regel toch? Ik eet 'm hoe dan ook op
  • Twijfel - Misschien alleen de korst ofzo

0 stemmers

Omg jaaa Egbert en Jozefien :joy: :ok_hand:

Vanaf 1.55 egbeeert, egbeeert, egbeeert

6 likes

Wie hier weet ZEKER dat ze gewenst kinderloos blijven? (Ongelukjes daargelaten maar met geen kinderwens dus)

• Ik!

0 stemmers

1 like

Deze pizza ziet er sws matig (die bodem) uit dus laat maar zitten.
Heeeeel misschien nog wel als het een andere was.

3 likes

Deze pizza is gewoon een voorbeeldfoto hahah kies een pizza naar wens

4 likes

Hahaha ja sorry ik had al het vermoeden en ik geef gewoon ook een veel te specifiek antwoord. Nu ik nog eens kijk denk ik ook iel die tegels (ook al is dat de vraag niet) 🥲

Als je je schaamstreek waxt/laat waxen/ooit hebt gewaxt, hoe snel had je weer stoppels na de eerste keer?

• 1-3 dagen
  • 4-6 dagen
  • 1-1,5 week
  • 1,5-2 weken
  • Langer dan 2 weken
  • Weet ik niet meer
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

En als je het waxen een poosje volgehouden hebt, hoe snel heb/had je uiteindelijk weer stoppels?

• 1-3 dagen
  • 4-6 dagen
  • 1-1,5 week
  • 1,5-2 weken
  • 2-3 weken
  • Langer dan 3 weken
  • Ik heb het niet lang genoeg volgehouden om hier achter te komen
  • Weet ik niet meer/nog niet
  • Verkeerd gestemd

0 stemmers

Wat zou je nog opeten?

1 like

Ik vergeet nooit meer dat een toerist haar ijsje liet vallen op het leidseplein en het bolletje zo weer op het hoorntje schepte en door ging met eten :nauseated_face::nauseated_face:

10 likes

Ja mijn ervaring is anders. Er was altijd iets met het gras, dat gesproeid moest worden. Was dood, moest bemest worden weeeeetikhet. Dit en dat gesnoeid. Die en die boom eruit. Dat ik echt denk pfff. En ik zag dat bij vriendinnetjes ook. Maar jouw ervaring klinkt iig een stuk beter! Ligt ook wel aan de soort tuin. De buren van mn ouders hebben een mega verwilderde tuin, hoef je weinig aan te doen maar is echt een bepaalde stijl. En bij een vriendin hadden ze een mega mega vijver en die ouders waren dus echt zoveel tijd ermee kwijt om alles perfect te houden.

Ik was laatst op wandeldate en de jongen vroeg “wandel jij altijd zo snel?” maar dat was m’n normale tempo hahaha :sweat_smile:

8 likes

Als je dat hoorntje oppakt is er niks wat je eet wat op straat heeft gelegen, alleen wel een stuk minder ijs lol.

Alleen niet meer de moeite waard om dat dan nog op te eten, zonder ijs

Net zoals een pizza zonder toppings

Ik vind zo’n verwilderde tuin ook juist wat hebben, mn ouders niet. Oh rozenstruik, die hebben mn ouders ook. Was ook altijd zo’n gedoe imo. Als ik nu een hele grote tuin zou krijgen zou ik wel echt ff goed na moeten denken over wat het minst onderhoud vergt. Wat ik wel altijd doodzonde vind is als mensen hun grote tuin vol gooien met gigantische tegels of grint. :cry:

1 like