Stel je persoonlijke vraag #26

Jaa vroeger filmde mn vrienden en ik elkaar tijdens het uitgaan. En dan de volgende dag helemaal stuk gaan. Als we weer mogen uitgaan leg ik weer alles vast

2 likes

:sob: Ik mis het zo erg

2 likes

Heb echt veel zin in halloumi nu.

3 likes

Dit programma is ook van PowNed, dus dan weet je sowieso al wat voor volk er wordt uitgenodigd. Ongehoord Nederland vibes dus (“de publieke omroep is zo links, wij mogen nergens wat zeggen” en dan janken terwijl ze overal hun mening al verkondigen).

Als jij een dagje op een shopping spree gaat, hoeveel spreek je dan af met jezelf om maximum uit te geven? Het plan is dus om best wel wat te kopen, bijvoorbeeld voor het nieuwe seizoen.

  • Geen budget, ik geef uit wat ik wil
  • Max 50
  • Max 100
  • Max 150
  • Max 200
  • Max 250
  • Max 300
  • Max 350
  • Max 400
  • Max 450
  • Max 500
  • Max 550
  • Max 600
  • Max 650
  • Max 700
  • Max 750
  • Max 800
  • Max 850
  • Max 900
  • 900+

0 stemmers

ligt er ook aan hoeveel ik heb natuurlijk

23 likes

Geen budget klinkt alsof ik onbeperkt uitgeef, maar ik heb echt een hekel aan kleding shoppen en vind nooit wat leuk dus als ik een keer iets vind koop ik het ook gewoon. Maar in de praktijk kom ik waarschijnlijk thuis met een paar sokken.

53 likes

Ik geef mezelf kleedgeld, zodat ik geld heb voor kwaliteit en fair fashion, dus het bedrag dat op die rekening staat :woman_shrugging:t3:

Is nu 75 euro per maand en daar gaat alles vanaf.

9 likes

Handig!

2 likes

Ik koop geen nieuwe kleding en in de kringloop moet je aardig je best doen om aan een flink bedrag te komen haha, dus meestal denk ik niet na over budget. Wel voor de platenzaak of boekwinkel soms trouwens, dan bedenk ik meestal dat ik max. €50,- uit wil geven.

4 likes

Same, “shopping spree” is echt mijn nachtmerrie, ik poets nog liever de haren uit mijn doucheputje.

17 likes

Ik haat winkelen nu ook al geruime tijd. Maar vroegahh toen ik nog kleedgeld kreeg en op de middelbare school zat in het zuiden van het land ging ik bijna elke twee maanden wel een keer met vriendinnen naar Rotterdam om naar de Primark te gaan. Dan namen we de eerste trein op een zaterdag zodat we er nog voor openingstijd waren en de eerste waren die naar binnen konden. Daarna thuis gingen we een modeshow lopen voor onze ouders om trots onze zooi te laten zien.

5 likes

Hangt er vanaf wat ik ga kopen (3 shirtjes is een ander budget dan winterjas en spijkerbroek), en wat ik allemaal nog meer met mijn geld moet doen die maand. Meestal als ik echt een dag ga winkelen koop ik gewoon alles waar ik zin in heb en als ik dan met 5 tasjes ofzo loop denk ik ohja ik zit nu op zoveel euro, dit koop ik niet meer, want dan wordt het totaalbedrag te groot.
Goeie ouwe tijd dit, want ik heb sinds corona bijna niks meer gekocht. Nu ben ik rijk

3 likes

Als je ervoor kon kiezen om niet meer ongesteld te zijn, zou je dat doen? (Geen effect op vruchtbaarheid).

  • Ja duh
  • Nee ik vind ongesteld zijn fijn
  • Ik word sowieso al niet ongesteld

0 stemmers

Als jij ongesteld wordt, is dat meestal op hetzelfde moment van de dag?

  • Nee altijd anders
  • Meestal in de ochtend
  • Meestal in de middag
  • Meestal in de avond
  • Meestal in de nacht
  • Nvt

0 stemmers

Omg ik vroeg mij al af of ‘broeks’ zeggen ipv ‘broeken’ iets West-Vlaams was omdat m’n stage-begeleider het altijd zegt en nu jij het ook zegt lijkt het van wel dus? Vind het echt cute klinken haha

1 like

Het is altijd als ik ga plassen 's ochtends. Ik denk wel eens. Stel ik zou een hele dag niet plassen, dan ben ik gewoon die hele dag nog niet ongesteld. Het is nóóit midden op de dag of 's avonds of 's nachts.

1 like

En wanneer je menstruatie weer stopt?

  • Valt geen pijl OP te trekken
  • Meestal 's ochtends
  • Meestal 's middags
  • Meestal 's nachts
  • Meestal 's avonds

0 stemmers

1 like

Op te trekken :nerd_face:

1 like

Ja vond het al raar klinken haha.

1 like

wat random vragen,

Op dit moment verdien je:

  • meer dan ooit tevoren
  • minder dan je altijd had gehoopt
  • meer dan je ooit had gedacht

0 stemmers

welke natuurramp zou je Niet mee willen maken?

  • tornado
  • tsunami
  • aardbeving
  • overstroming
  • meteorietinslag

0 stemmers

wat doe je het liefst?

  • werken
  • reizen
  • socializen
  • slapen
  • eten
  • chillen/niksen

0 stemmers

welke feestdag vindt je het leukst?

  • Koningsdag
  • Bevrijdinsdag
  • Carnaval
  • Halloween
  • Kerst

0 stemmers