Stel je persoonlijke vraag #26

Er lag altijd wel zo’n blikje aan elkaar gekoekte snoepjes die je met grof geweld van elkaar moest halen en waar je je tanden op brak. Wel weer zin in nu

55 likes

Hoe reageren die mensen dan? Want je mag op het terras gewoon roken, toch? Nu twijfel ik of het mag of niet hahaha zo lang niet op een terras gezeten :sweat_smile:

Raar om je partner te betalen ervoor (kan het niet als belonen zien). Maar dat je dat als rokende partner aanneemt vind ik misschien nog wel gekker. Okok ik stop als je me €3000 geeft. Ik vind het scheve verhoudingen.

1 like

nouja opzich, ik kreeg ook mijn rijbewijs als ik tot mijn 18e niet rookte.

Dacht ik ook aan. Vind ik ook dom. Maar als kind nog wel anders als je in je puberhoofd zit. En dan is het nog om te voorkomen dat je gaat roken, niet dat je dat al doet.

1 like

Haha, ik was toen zo een zuur mens ook. Afvallen, stoppen met roken, beginnen met sporten (wat ik ook nog steeds haat) liet echt mijn persoonlijkheid stralen. Eerste x dat ik magere kwark at was ik ook gewoon boos en heb ik nog een rant geplaatst waarom mensen deden alsof dit lekker was hahaha. Voelde me echt verraden.

55 likes

Ik ben daar ook nog steeds boos om.

3 likes

Ja mag gewoon idd. Meeste mensen snappen dat het niet lekker is met je eten en roken 'm snel op. Soms krijg je een snauw, maar da’s ook prima.

1 like

Ahww dat vind ik sneu! Toen mijn vader het voorstelde dacht ik ok, prima, als jij mijn rijbewijs wilt betalen? Mijn broertje en ik hebben nooit enige interesse in roken getoond, en doen dat nu nog steeds niet, dus ik vond het prima.

Ohhh nu ik er over nadenk herinner ik me dat mijn broertje zijn hele puberteit super veel sneaky geblowd heeft. Wat een smiecht.

1 like

Een vriendin heeft wel eens een ““cheesecake”” gemaakt met roggebrood en magere kwark. Hmm, ja, wat een genot, maak je me echt blij mee.

34 likes

Ja maar zoveel van die dingen vallen zo tegen! Kan een hele lijst opnoemen

• Koffie met amandelmelk (dit gaat gewoon schiften in je koffie?!)
  • Hummus :nauseated_face:
  • Verse gember
  • Rauwe bleekselderij
  • Eiwitrepen van de B&F, echt ziek droog en niet te vreten

hoe vinden mensen dit oprecht super lekker?

11 likes

Vind ik eigenlijk ook een beetje gek, maar je hebt als ouder-kind wel een heel andere relatie en machtsverhouding ook natuurlijk dan als partner dus vind dat toch wel anders.

Dit vind ik ergens wel schattig, ik voelde me als kind echt rijk met 20 gulden

1 like

Ik ben niet op dieet en ik drink/eet alles vrijwillig en vind alles lekker. Behalve die laatste die ken ik niet (en snap ik niet waarom je dat zou eten als je op dieet bent).

1 like

Oh ja ik ben ook niet op dieet, maar ik at die eiwitrepen toen ik nog veel bokste om zo het spierherstel te versnellen. Al zijn er ook best veel mensen die die dingen eten ter vervanging van een snack, omdat ze veel eiwitten bevatten en dus erg vullen. Al zou ik dan toch liever een gekookt eitje eten…

Gaat bij jou amandelmelk niet schiften in de koffie dan? Misschien doe ik dan iets verkeerd

1 like

Ah zo, ja ik eet ook wel eens van die reepjes omdat ik veel sport, maar ik heb hele lekkere van Trek.

Ik maakte alleen cappuccino met amandelmelk en dat werkt goed! Ik ben nu over op haver trouwens, vanwege het milieu en dat is niet zo zoet als amandelmelk. Misschien werkt dat beter?

1 like

Oeh dan ga ik eens kijken naar die van Trek, want die van Body&Fit vind ik echt niet lekker haha

Oh dan ga ik eens havermelk proberen! Meestal doe ik mn melk in mn opschuimer, dus dan ga ik eerst even zoeken of dat wel kan met havermelk, maar thanks voor de tip!

1 like

Clif bar (builder variant is high protein en al hun dingen zijn vegan) zijn mijn favoriet.

5 likes

Never forget de ‘healthy bananenkoekjes’ van een vriendin zonder suiker, zonder ei en vooral zonder smaak. Of nou ja, alsof ik op karton zat te kauwen. Wat doen mensen zichzelf aan ook.

13 likes

Of overal dadels instoppen omdat het dan “gezond zoet” wordt. Nee GOOR!

9 likes