Stel je persoonlijke vraag #26

Ja, dat! Kijk, ik struggle ook wel met gewicht en eet ook heus wel roggebrood en magere kwark en alles. Maar niet als alternatief voor iets lekkers!

1 like

Ja pff dit valt me elke x weer tegen als ik denk iets gezonds te maken wat ik op pinterest heb gevonden.

Ligt aan je definitie van moord denk ik. Ik ken iemand die in het leger zat en toen iemand heeft gedood. Zelf vind ik dat moord maar kan me voorstellen dat niet iedereen het ermee eens is.

1 like

Oh pff dit vind ik ook echt asociaal. Lijkt ook uit wat je schrijft alsof ze het na die ene tik van jou gewoon vaker heeft gedaan, heel raar hoor.

Ja wat je betaalt! Dus dan die 360 of hier in de poll 400.

Ik wil eigenlijk een appartementje met aparte slaapkamer dus ben een beetje gaan zoeken, en ik mag morgen ergens kijken maar de huur is 1000 :grimacing: in een leuke buurt in Amsterdam, eigenlijk een buitenkans maar vind het ergens ook zoooooveel geld. En een paar vriendinnen die al tig jaar een koopwoning hebben in Zaandam of die een koopwoning met hun partner hebben vinden het allemaal te duur dus nu ga ik weer twijfelen terwijl ik eerst zo blij was :weary:

1 like

Kan nog steeds janken om een keer dat ik chocolademousse zou gaan eten bij iemand. Was het fucking avocado met cacaopoeder. Gadverdamme

41 likes

Ik was er zelf 1 lol

1 like

1000 in een leuke buurt in Amsterdam is in deze markt een buitenkansje. Laat je niks wijsmaken door mensen die echt geen idee hebben van hoe het nu is en lekker veilig in hun op tijd gekochte jaren 90-nachtmerrie in Zaandam zitten.

33 likes

Momenteel woon ik in een studio-achtige plek, keuken wel apart maar dus 1 woon/slaapkamer. Dit is wel sociale huur dus mocht ik opeens minder inkomen hebben dan kan ik altijd toeslagen aanvragen. Maar ik ben de plek ook wel een beetje ontgroeid, ben zo klaar met in m’n woonkamer slapen. M’n andere opties zijn eigenlijk

1. Naar Zaandam verhuizen :rofl: wat meer M2 voor hetzelfde geld of iets minder
  2. Woning gaan delen (kom ik uit op 800 per maand, of wat minder als ik met m’n vriend samen ga wonen maar dat wil ik niet)
  3. Wachten op nieuwbouwprojecten en me daar inschrijven en dan hopen dat ik het word

En ja ik kan het (nu) betalen en dan ook gwn leuke dingen doen en een deel sparen

@KipTokTok @FISSA
Ook dankjewel voor jullie reacties!

Ik ga morgen lekker kijken met m’n vader en moet het maandag laten weten

10 likes

Veel succes alvast!

1 like

i feel personally attacked

1 like

Het mooie van huren is dat je het na een jaar ook kan opzeggen! Als het jou mooi lijkt, vooral doen. Dan kan je het jaar daarna lekker in een groot huis in Zaandam gaan wonen :smiley:

3 likes

Het doet me ook echt denken aan m’n ouders die toen ik ging studeren echt niet konden geloven dat kamers zo duur waren en dat er “vast wel ergens een zolderkamertje vrij is” haha

8 likes

Hebben die vrienden wel eens naar de huidige huizenmarkt gekeken? Voor een aparte slaapkamer erbij vind ik het nog meevallen.

1 like

Humus is oprecht ongeveer mijn lievelingseten, zo fucking lekker

2 likes

Sorry ongevraagd advies maar niet alle havermelk schuimt op. Mijn favoriet is absoluut de barista van Oatly maar ja niet de goedkoopste.
En ik vind die dus heerlijk in combinatie met een beetje honing (en koffie).

4 likes

Juist fijn advies! Dan bespaar ik mezelf een miskoop hahaha.

1 like

Ik heb het idee dat het halve forum dit heeft: Ben je anti crypto currency?

• Ja ik haat alles hieraan, ga weg met je bitcoin
  • Ik vind het gewoon stom
  • NMSMVPE
  • Ik vind het interessant/leuk/nuttig
  • Ik zit zelf in de crypto’s
  • Ik weet niet wat dit is

0 stemmers

Waarom verandert iedereen z’n stem naar NMSMVPE :joy: je mening mag er zijn sgat

3 likes

Wel echt even omschakelen van amandelmelk, ik waarschuw je maar vast haha ik vond havermelk echt naar karton smaken.

1 like

Ik haat het niet maar heb er ook niet veel mee.

1 like