‘gewoon stom’?
Nee want ik vind het niet stom.
Ik vind amandelmelk juist waterig en havermelk (zeker die Barista) romiger.
Wel al vaker gehoord van dat karton.
Gewoon nee? Ik ben niet anti maar ik vind het ook niet leuk of interessant
dan NMSMVPE lijkt me? volgens mij als ik het zo typ gaat 'ie naar het woordenboek
edit: oh toch niet
het is veel geld helaas, maar het zou voor mij ook echt ervan afhangen in welke staat het appartement is. En tja ook natuurlijk in verhouding tot je inkomen. Maar helaas veel vrienden van mij zijn minstens de helft van hun inkomen kwijt aan woonkosten inderdaad.
Ik vind dit ook altijd zo een non-discussie. Ja, ik zou in Schubbekutteveen in een Villa kunnen wonen ipv in een appartement in het centrum, maar dat wil ik helemaal niet. Ja, samen lasten delen is goedkoper, maar ik vind het gegeven dat je dat nog niet wilt vele malen belangrijker en dat deze huurwoning in een leuke buurt in Amsterdam is nog wel echt het geld waard dan hoor. Hangt gewoon af van je andere lasten en inkomen.
Iedereen heeft andere woonwensen, inkomens etc, vind het altijd zo dom als mensen daarover oordelen.
Als het nu een krot is waar je een emmer hebt als wc a l a, maar anders jouw lefe.
“Tweewekelijks”
- Twee keer per week
- Eens in de twee weken
0 stemmers
Natuurlijk is het veel geld, maar goedkoper ga je het in Amsterdam niet vinden. Voor Amsterdamse begrippen is dit een buitenkansje. En ik zou zelf geen koophuis in Zaandam willen hoor.
Wat is er mis met Zaandam?
Ik vind ‘ik zit in de crypto’ een beetje overdreven klinken voor wat ik ermee doe haha, maar ik heb wel crypto dus heb er toch maar op gestemd.
Maar ben er absoluut niet dagelijks mee bezig ofzo, ik heb 3 jaar geleden op een redelijk moment voor een paar honderd euro wat gekocht (op aanraden van m’n neef die er volgens mij inmiddels wel fucking veel geld mee heeft verdiend). En sindsdien kijk ik gemiddeld 1x per week oid even hoe het ermee staat.
Ik vind dat voor particulier echt mee vallen! Ik zit iets onder de €700 voor particulier in amsterdam centrum, maar ik zit er al 15 jaar in. Mijn buren die er korter in zitten betalen rond de €1400
Helemaal als het in een leuke buurt is en een leuk formaat appartement is dan is het echt een goede deal!
Met welke hand scroll jij op je telefoon? Met “ik ben” bedoel ik natuurlijk je dominante hand en niet je politieke voorkeur haha
- Ik ben rechts en scroll met rechts
- Ik ben rechts en ik scroll met links
- Ik ben links en scroll met links
- Ik ben links en ik scroll met rechts
0 stemmers
Beide
Dat mogen ze mijn inziens niet eens meer kaas noemen. Net gezouten plastic
Ik kwam er achter dat ik voornamelijk met links scroll doordat ik nu telkens onbedoeld hartjes uitdeel
Haha ja door die posts moest ik er ook aan denken!
Absoluut! Lekker knus 2 kamer woning met moeder en dochter
Dit heb ik sinds de nieuwe update ook telkens. Zo irritant.
Even nieuwsgierig: wat is het verband tussen crypto en het milieu?