Ik vind een vaccinatieplicht sowieso geen goed idee, maar eerlijk gezegd denk ik ook dat zoiets bij bepaalde mensen averechts werkt. Ik heb ook al mensen gehad die na het veranderen van de donorwet zeiden: Ik was orgaandonor maar nu niet meer want NIEMAND mag mij verplichten om mijn organen af te staan. Dat is natuurlijk niet eens hoe het werkt, want dat is geen verplichting… Als iets verplicht is willen sommige mensen het bij voorbaat al niet. Zo lang ze een vrije keuze hebben zijn ze denk ik sneller geneigd het alsnog te doen.
- Altijd
- Meestal
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Als de partner van mijn (denkbeeldige) huisgenoot elke dag over de vloer is omdat hij/zij in hetzelfde gebouw woont, vind ik dat:
- Irritant
- Boeit mij nul
0 stemmers
Als diezelfde partner soms de deur van je appartement open laat staan omdat hij/zij wat gaat halen bij hen thuis (in hetzelde gebouw) en niet wil aanbellen als hij/zij terugkomt, vind ik dat:
- Wel kunnen
- Niet kunnen
0 stemmers
Ja ik ga ook lekker kort door de bocht hoor.
Vind een boete wel ver gaan, maar kan me voorstellen dat een land dat wel doet mocht de vaccinatiebereidheid te laag liggen
Ik probeerde net met rechts te scrollen, ik ben links en scroll ook met links. Ik had serieus moeite ermee lol.
Als je een cadeautje voor iemand hebt gekocht waar je enthousiast over bent, vind je het dan moeilijk geheim te houden wat het is?
- Ja
- Nee geen probleem
0 stemmers
Ligt er wel een beetje aan hoe het geregeld is. Als die partner bijv. Elk weekend zijn/haar kinderen heeft zou ik dat wel echt balen vinden.
Vind je dat als iemand kind/kinderen heeft hij/zij dat van tevoren moeten aangeven aan de persoon die ze gaan daten?
- Ja zeker
- Nee dat kan ook wel later
0 stemmers
Ik wilde ooit zo’n gast daten, die er helemaal serieus instond maar ik moest er wel zelf achterkomen dat hij 2 kinderen had. Echt wtf.
En heb je ooit iemand gedate die kinderen had?
- Nee
- Ja in het verleden
- Ja op dit moment
0 stemmers
Ik vind dit een beetje een twijfelgeval, dit is wel iets wat ik vroeg zou willen weten, maar ik kan me ook voorstellen dat je het niet van tevoren via de app vertelt en juist liever face to face zegt. Anderzijds zijn er natuurlijk ook genoeg mensen wie überhaupt niet met je op date willen als je een kind hebt.
Ik ben binnengerold toen zn kinderen al 18+ waren, dus heb ze leren kennen met een biertje in de kroeg
Ja het ligt er wel aan hoe het geregeld is inderdaad, co-ouderschap of 2x per maand een weekend verschilt nogal in hoeveel impact het heeft op je leven. Daarnaast lijkt het me met kleine kindjes (<5 jaar) makkelijker dan met wat grotere kinderen.
Maar eerlijk gezegd zou ik iemand wel echt heel leuk moeten vinden om te daten met iemand met kinderen. Allereerst is er een reden dat ik zelf nog geen kinderen heb en dat is dat ik dat nu eigenlijk nog niet zie zitten omdat ik nog lekker wil genieten van mijn vrijheid en doen waar ik zelf zin in heb zonder rekening te moeten houden met de beperkingen die kinderen met zich meebrengen. Daarnaast lijkt kinderen krijgen me heel bijzonder en zou ik het stiekem ook minder leuk vinden dat iemand dat al een keer meegemaakt heeft met iemand anders en dat er dus ook altijd een ex in the picture zal zijn.
Mooie visie vind ik
Ik vind een man die kinderen heeft en zijn kinderen maar om het weekend ziet juist een afknapper. Het heeft dan weliswaar minder impact op mijn leven, maar als je wil dat andermans kinderen geen impact hebben op jou moet je misschien niet daten met iemand die al een kind heeft. Beetje (erg) kort door de bocht, maar nu co-ouderschap de standaard is vind ik het vreemd dat je het prima vindt om je kind zo weinig te zien.
Maar dat zijn ook die van mezelf
Alleen die waar ik nu mee ben al m’n exen ook inmiddels nu zonder mij?
Zou je een relatie aangaan met iemand die bij Defensie werkt (en ook echt uitgezonden kan worden)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je een relatie aangaan met een internationaal vrachtwagenchauffeur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik las het meer als vaccinatieplicht dat je een vaccinatiebewijs dan wel paspoort moet laten zien om aan bepaalde evenementen te willen meedoen. Of bijv vliegreizen etc. Dus ik ben an sich niet voor een vaccinatieplicht ten alle tijden, maar wel als je deel wilt nemen aan dit soort dingen.
Snapte ik wel, maar had eerst perongeluk 4 gestemd, dan maar het beste er van maken haha
Allebei niet. Niet om de baan maar omdat de mannen die zulke banen hebben niet mijn type zijn haha
Daarom geef ik ook al aan dat ik liever niet zou daten met iemand met kinderen. Verder kan ik me ook niet goed voorstellen dat iemand geen co-ouderschap zouden willen, maar als men een andere regeling treft waar beide partijen blij mee zijn dan vind ik het niet aan mij om daar een mening over te hebben.