Stel je persoonlijke vraag #26

Is het niet

True, er wordt wel vaak te makkelijk over gedaan. Had ik eerst ook, want ā€œminder gedoeā€, ā€œgeen gezeikā€, ā€œmeer me-timeā€
Maar er komt veel meer onzekerheid en stress bij. Dat went wel na een keer, maar het blijft op de achtergrond.
Als dat gevoel dan zo op de achtergrond is en er gebeurt wat dan komt het ook 200 keer zo hard aan

De American Apparel disco pants
  • Had ik
  • Had ik niet
  • Had ik niet maar wilde ik
  • Vond ik stom
  • Wat is dit?

0 stemmers

Wil ik nog steeds!

4 likes

Die wou ik zo graag. Mja te dik

@anon50301661 @Vaiana Hij bestaat sinds kort weer. AA is Los Angeles Apparel geworden en de broek staat dus nu weer op de website (vandaar deze poll want :dizzy:memories :dizzy:): RSAAH300 - The Disco Pant – Los Angeles Apparel

7 likes

Beide eigenlijk. Ik vind een samenhangende feed leuk. Maar dan wel dat elke foto iets toevoegd. Dus niet van die losse qoute nonsens ertussen voor een mooie aestetic ofzo.

9 likes

In mijn tijdlijn zie ik toch alleen maar losse foto’s. Ik heb wel eens accounts gevolgd met een feed die er op de homepage leuk uit zag, maar die losse foto’s likete ik nooit, want in mijn tijdlijn waren ze helemaal niet zo leuk.
En ik vind ook niks op insta zo oninteressant als een grote foto verdeeld over 6 insta foto’s. Dat je dan opeens een witte foto in je feed hebt met een klein stukje arm ofzo erop, omdat dat 1/6 van het geheel is

13 likes

Basic hoodies wil ik wel eens in meerdere kleuren kopen, laatst nog 2 dezelfde gekocht in oudroze en lila.

1 like

Ik doe ook alle socials van mijn werk, de post zelf is het belangrijkst en moet goed zijn maar de feed moet - in mijn ogen - wel mooi bij elkaar passen. Ik kan soms uren schuiven met posts omdat ik de gehele feed net niet sterk genoeg of rommelig vind, die balans is soms lastig.

Wel mega leuk om te doen!

5 likes

Hebben jullie als bedrijf wel een soort ā€˜huisstijl’? Dat maakt het dan misschien alsnog een samenhangende feed wanneer je op de pagina zelf kijkt.

Het is wel echt chill dat je lekker vaak me time hebt en veel kan afspreken met vriendinnen zonder rekening te hoeven houden met de ander. Aan de andere kant ben je ook vaak alleen op belangrijke momenten en dagen dat je dat liever niet zou willen zijn. Dus het heeft zijn plus- en minpunten

1 like

Klinkt goed! Ik heb ook een standaard volgorde van type posts die ik afwissel, vind dat wel heel fijn werken.

1 like

Dan kun je preview goed gebruiken! Dat is een app waarmee je met foto’s kunt schuiven en ze daarna kunt inplannen, dan kun je al zien hoe jouw feed eruit komt te zien. Je zou eventueel ook een preset kunnen maken in Lightroom en vervolgens bij iedere foto die preset kunnen gebruiken, dan hebben ze allemaal een beetje dezelfde tint.

Een ex van mij was militair. Hij moest in de week altijd in de kazerne blijven slapen (of dat maakte hij mij toch wijs) en in het weekend had zijn moeder dan weer veel aandacht nodig want ze had haar zoon ook een hele week moeten missen. Er bleef niet veel tijd over voor mij dus het heeft niet lang geduurd.

Mijn nonkel was zelfstandig vrachtwagenchauffeur in de benelux, als ik zie wat voor dagen die mens had dat was niet normaal. Elke dag kwam hij maar thuis tussen 21u en 22u en de wekker ging om 4u om terug te vertrekken.

2 likes

Ik heb zelf om alle foto’s een zelfde kleur rand en dezelfde filter en dan ziet het er vaak al heel nice en fancy uit.
Niet perfect, maar wel goed genoeg

1 like

Wat koop je het vaakst buiten de deur bij een restaurant? (dus niet boodschappen)

• Lunch
  • Avondeten
  • Ontbijt
  • Warme dranken (koffie etc)

0 stemmers

Op dit moment zou ik een man met kinderen niet daten, omdat het niet in mijn levensfase (21 jaar, studerend, pre corona het hele weekend volgepland met sociale activiteiten) past. Maar als ik over een jaar of 10 nog single ben, sta ik er denk ik wel voor open.

1 like

Eigenlijk taart. Maar soms is dat m’n lunch.

2 likes

OkĆ© nou ik heb het vandaag bezichtigd en het was zooooo nice :smiling_face_with_three_hearts: Net m’n documenten opgestuurd voor een credit check en hoop dat alles in orde is omdat ik ook per 1 mei van baan ga wisselen :flushed:. Wordt dan wel even heel snel alles regelen want moet dan binnen een week of twee verhuizen!!

Any studenten in Amsterdam die een kleine studio willen huren (wel met aparte keuken en gangetje en je kunt huurtoeslag aanvragen) Hit Me Up ik mag mensen voordragen voor m’n oude woning!

46 likes