JA en daar kwam ik na een maand achter toen ik na het logeren z’n telefoon aan wilde geven en de screensaver van hem en (blijkbaar) zijn kind zag was ook de laatste date
Zou je een relatie kunnen aangaan (pré-corona) met iemand die aan de andere kant van de wereld woont?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je een relatie kunnen aangaan met iemand die werkloos is, er van uit gaand dat deze persoon geen student meer is of geen gezondheidsproblemen heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je een relatie kunnen aangaan met iemand die in het verleden (lang geleden) eenmalig klant geweest is van een prostituee?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oooh wat super fijn! Gefeliciteerd!
Mee eens. Ik vind werk sowieso een overdreven verheven ding. Ik heb veel liever iemand met idealen en dromen en misschien (een tijdje) geen baan dan iemand die elke dag trouw naar zijn werk gaat alleen omdat dat moet.
mijn vriend en ik zijn allebei meer dan een halfjaar werkloos geweest (horeca+corona) dus ja je doet er zo weinig aan helaas
Oooh lekker! Met dank aan het Groningentopic
Ik heb ja gestemd op relatie met iemand aan de andere kant van de wereld omdat dat mijn huidige relatie is en ben voor hem verhuisd.
Maar ik zou dat echt never nooit een 2e keer doen.
Ik ben twee jaar terug van tandartspraktijk overgestapt, want bij de eerste praktijk vond ik de tandarts niet aardig, hij liep altijd maar te zeuren over ingrepen die hij wilde doen en het was nooit goed. Bij mijn nieuwe praktijk is iedereen ontzettend vriendelijk en heel voorzichtig met of iets pijn doet, ik ben echt heel blij dat ik ben overgestapt.
Mijn mondhygienist is zo’n ontzettend leuke man, ik zou echt zo vrienden met hem kunnen zijn. Als ik weer eens niet goed heb geflost dan zegt hij dat natuurlijk wel, maar op een vriendelijke opbouwende manier + motivational speech (“Ik weet dat je dit gedisciplineerd genoeg bent om dit te kunnen! Dat zit in je!”)
Hij geeft ook altijd complimentjes over mijn haar terwijl hij zelf zo kaal als een biljartbal is.
Ja het kan echt zoveel verschil maken. Ik ben ook overgestapt (al 2 keer de afgelopen 5 jaar) want de eerste waar ik bij zat was ook altijd zo naar, zowel de assistente als de baliemedewerker als de tandarts zelf als de mondhygiëniste. Ze keken me altijd met zo’n hooghartige blik aan allemaal, lazen me 2 keer per jaar de les over hoe ik poetste (teruggetrokken tandvlees omdat ik eerder in m’n leven te hard gepoetst had), voelde me altijd een aansteller en teveel daar. Altijd slecht te bereiken ook, stond altijd te wachten aan die balie voor een nieuwe afspraak omdat die Miep altijd privé gesprekken zat te voeren op haar werkplek, naja gewoon om te janken.
Waar ik nu zit zijn ze vet geruststellend, blijven maar benadrukken dat het het belangrijkste is dat ik me oké voel als ik in die stoel lig (‘gaat het? zal ik ff wachten nog voor ik verder ga? je doet het supergoed hoor’) zoveel fijner dit. Ik hoef hier niet eens naar de mondhygiëniste terwijl ze bij die vorige altijd zo aan het snauwen waren dat het één grote bende was in mijn mond.
Sommige tandartsen doen het ook zelf, bij de mondhygiëniste maken ze je tanden extra goed schoon, dus ze verwijderen tandsteen en tandplak etc. Bij mijn vorige tandarts deed hij dit zelf, maar nu maak ik los een afspraak bij de mondhygiëniste. Ik ga 2x per jaar naar beiden, maar ik heb ook een beugel dus ik vind dat wel prettig. Als de beugel eruit is doe ik 1x per jaar.
Mijn tandarts heeft op een gegeven moment gewoon gezegd dat het goed was als ik een keer naar de mondhygiënist zou gaan. Die zit daar in hetzelfde gebouw dus dat ging heel makkelijk allemaal.
Mijn mondhygieniste gaat altijd als een malle in mijn tandvlees prikken en dan zegt ze ja het bloed. Vind je het gek als je dat met zulk grof geweld zit te doen?! En altijd van die bitchy sneren er over. Het doet ook altijd mega pijn terwijl als ik thuis poets en stook ik nergens last van heb En als ik bij de tandarts ben is er ook nooit wat aan de hand die vent kijkt 2 minuten en dan is het tot over een half jaar!
Ja ik ga daar ook altijd heen met precies 0 klachten en kom terug met een pijnlijke smoel
Maar ik heb zo’n saai gebit waar de tandarts nooit iets mee kan, dus hij stuurt me daar vast heen om nog een beetje aan me te kunnen verdienen.
Ik had dit met de internationale variant, na 7 jaar sprak ik vloeiend Duits inclusief woordgrappen. Dus dan maakte iemand een grap, ik ging daar overheen met een foute woordgrap en dan was het: hahahahaha, dat zeg je fout!!!
Echt jongens
Ze hebben ook allemaal een eigen mening die beter is (ja generalisatie door 1 ervaring).
Zo stookte ik altijd ipv flos, maar één iemand die ik dan een tijdje terug had was van nee stoken kan je beter niet doen maar flossen. Dus ik dacht van hmm oké de vorige keer was het stoken? (maar ik heb een lastig plekje tussen kiezen in dus ik dacht ze zal het wel weten). En de laatste keer had ik ineens gaatjes, toen was het van ja moet je beter stoken!! Niet flossen!
Ugh ja hallo luister ik een keer naar die ene gaat het helemaal kut.
Ja daar verdenk ik mijn tandarts ook van! Mijn verzekering dekt alles dus het boeit mij niet heel erg hoeveel hij in rekening dekt. Maar ik ben na de laatste afspraak wel gaan kijken naar een andere tandarts. Ik kon 2 dagen amper eten omdat de mond hygiëniste zo aan het raggen was.
Wow, 31% is nog nooit bij de mondhygiënist geweest! Dat vind ik echt veel, dacht dat dat een standaard 1x per jaar ding was.
Ik ben 2 jaar geleden pas voor het eerst geweest! Daarvoor nooit over gesproken door m’n tandarts. En nu ga ik alleen als ik nog geld van m’n aanvullende pakket over heb