Af Schuwelijk
Ik ben speciaal naar een “Lieve Tandarts” gegaan (blijkbaar bestaat dat) en zit nog steeds bijna iedere keer te huilen in de stoel om hoe kut ik alles vind en de mondhygiëniste is ook onaardig. Wat wel lief was is dat de tandarts zei dat hij laatst nog een hele grote stoere vrachtwagenchauffeur in de stoel had die ook moest huilen, maar achteraf denk ik dat dat gewoon een verhaaltje is dat hij altijd ophangt bij bange kinderen. Hielp wel lol
Ja morgen op de markt!
Ik herken deze verhalen helemaal niet, ik had echt een hele aardige tandarts, hij was heel gezellig en ook nog knap. En toen ik na 3 jaar een paar maanden in Nederland was heeft hij nog een keer controle gedaan en gaatjes gevuld terwijl ze dat normaal niet doen omdat ik niet ben ingeschreven.
Ik gun jullie allemaal zo’n aardige tandarts, maar hij zat wel in Woerden. You win some, you lose some…
ff meerkeuze maken voor alle carrièretijgers onder ons die dit dagelijks gebruiken
Agile/scrum/lean is toch niet kantoorjargon? Dat zijn gewoon werkwijzen.
Oh… nou dan moet ik mn stemmen misschien aanpassen want ik zeg het vaak, maar bedoel dan ook de werkwijzen
geen van alle gelukkig!
Ik mis de optie ‘geen van allemaal’. Maar goed ik werk dan ook niet in het bedrijfsleven, dat zal schelen.
Haha ik hoor ze allemaal wekelijks. Fuck mijn leven
Ik vind Bila denk ik de allerergste, die mag van mij onder het rijtje havercapu en lawa
Ik vind gesalu het ergste.
Ik ken deze niet.
Herkenbaar!
Bij sommige woorden weet ik zo snel niet een goed NL woord, bijv. stakeholders of alignment (staan toevallig niet op deze lijst) = betrokkkenen en afstemming?
In andere gevallen maak ik me wel schuldig aan wat Japke.D vaak omschrijft (uitdrukkingen verbasteren, wollig)
Gezellig samen lunchen…
Ohja, die is veel erger ja
Wat is stavuzu dan?
Stand van zaken
Geen idee. Ik ben nog niet zo goed met kakker straattaal.
Is een afkorting nog wel een afkorting als niemand hem begrijpt
Ik heb echt jaren gedacht dat ‘bila’ iets van ons bedrijf was en dat verder helemaal nergens werd gebruikt