Stel je persoonlijke vraag #27

Wanneer ben jij het meest productief op een dag?

• 05.00 - 07.00
  • 07.00 - 09.00
  • 09.00 - 11.00
  • 11.00 - 13.00
  • 13.00 - 15.00
  • 15.00 - 17.00
  • 17.00 - 19.00
  • 19.00 - 21.00
  • 21.00 - 23.00
  • 23.00 - 01.00
  • 01.00 - 03.00
  • 03.00 - 05.00

0 stemmers

1 like

En wanneer ben jij het minst productief op een dag?

• 05.00 - 07.00
  • 07.00 - 09.00
  • 09.00 - 11.00
  • 11.00 - 13.00
  • 13.00 - 15.00
  • 15.00 - 17.00
  • 17.00 - 19.00
  • 19.00 - 21.00
  • 21.00 - 23.00

0 stemmers

Verschilt wel tussen een werkdag of als ik vrij ben. Werkdag is 7-9 en als ik vrij ben 9-11

2 likes

Nav de vakantiepolls hierboven:

Ben je wel eens in een all inclusief hotel verbleven?

• Ja, een keer en nooit meer
  • Ja, een keer en wil wel vaker
  • Ja, al vaker
  • Nee, maar wil ik wel
  • Nee en wil ik ook niet

0 stemmers

Ja 1x naar een hele luxe in Mexico geweest. Was echt een topvakantie! Overdag lekker met een huurauto weg en dan in avond weer goed eten en cocktails proeven. Priiiima. Het was ook geen groot opgezet massahotel, wel ruimtelijk allemaal en de andere toeristen waren ook ok.
Enige minpunt waren de “entertainmentshows” maar op zich was dat ook goed irritainment :joy:
Ik zou het niet voor de volle prijs boeken maar wel voor weer een goede aanbieding en dan nog een keer naar zo’n luxe op een plek waar je overdag gewoon op pad kan.

3 likes

Vlak voordat ik weg ga

4 likes

Ja vroeger met m’n ouders naar Turkije en Griekenland, maar zou het zelf nu nooit boeken

Ik heb zelf die Suitsuit schildpadkoffer (Caretta heet ie geloof ik?) en ik ben daar wel heel tevreden over. Fijne stevige koffer, heb ze expres ik (fel) oranje en groen, zodat ze opvallen en je koffer niet zo gauw verwisseld wordt haha

Toen ik net samen was met mijn vriend dachten we van elkaar dat dit onze ideale vakantie was. Daar kwamen we gelukkig op tijd achter voordat we boekten want ik had het zeker een nachtmerrie gevonden.

1 like

Zelfs op jouw leeftijd lijkt me dat dodelijk saai na een uur.

2 likes

Ja tis ook heerlijk!! Moet je wel een luxe boeken en niet zo’n pauperplek waar men dus die handdoekjes legt, maar je hebt hartstikke mooie resorts waar ze lekkere cocktails hebben en prima diner. Beetje eten, zwemmen, lezen, sporten, heerlak

17 likes

Een verpakking met 3 ijsjes

• Dit vind ik normaal
  • Wtf waarom

0 stemmers

Mijn vriend en ik hebben ons daar ooit wel vermaakt op de kermis (botsauto’s). :sunglasses: Maar voor de rest

Oh ik vind dit dus heerlijk, ik ben de eerste keer dat ik dit deed niet eens het resort af geweest haha. Ze hadden een eigen strand, dus ik wisselde tussen het strand, zwembad, eten, lezen, dutten en cocktails drinken. En er was een wellness dus ook nog massages gehad, zo’n stoombad. Ik ga dan alleen en niet zo lang, na 6 dagen heb ik het wel gezien maar ik kom dan helemaal tot rust

Gelukkig waren het altijd kleine hotels waar niet echt handdoeken werden gelegd, want dat zou ik wel irritant vinden en daardoor niet tot rust komen haha

10 likes

Als kind in Turkije in een hotel waar ook 150 glijbanen erbij zaten :heart_eyes:. Was echt de droom en lijkt me ook wel relaxed als ouder. Ik en mijn broer waren om 9 uur sochtends vertrokken, lunchte wanneer we zin hadden en zagen onze ouders wel weer als het etenstijd was. Mijn ouders gingen dan gewoon op pad zonder dat ze zich druk hoefde te maken om ons.

Je hebt verder ook wel rustigere all inclusive hotels op plekken waar je echt niet alleen aan het zwembad hoeft te liggen of waar veel Nederlanders zitten.

5 likes

Ik had me door mn nicht laten overhalen om dit in Turkije te doen, ik dacht “stapel boeken mee, cocktails en lekker chillen”. Boy was I wrong: hele hotel vol Britten, zwembadentertainment dat belachelijk luid was, van die animators die 10 keer op een dag kwamen vragen of we mee wilden doen (NEE!). Op een dag gingen we mee met een uitstap naar een aantal mooie plekken, in een open jeep. Zat ik daar klaar met mn (dure) fototoestel, bleek er eerst een mega watergevecht tussen al die jeeps te zijn (betalen per refill). En ik vroeg eens aan de bar een glas rosé, aan een jonge barman die duidelijk zijn eerste dag had. Die keek me nogal vertwijfeld aan, nam een fles rode en een fles witte wijn en deed dit samen in 1 glas. Ik was zo verbouwereerd dat ik het heb meegenomen. Later kwam hij nog heel verlegen vragen of het lekker was.

34 likes

Ben er 4x geweest en ik vind het heeeerlijk. Ik ga alleen, neem een stapel boeken en ereader mee. Offline spotify lijsten en ik lig 8 volle dagen in de zon te genieten. Ik sta supervroeg op, lees 10 boeken, maak sudoku puzzels en hoef met niemand rekening te houden! Als ik echt iets wil zien doe ik dat eerder in de vorm ban een citytrip en dan hoef ik ook niet per se alleen. Als het kan ga ik in sept weer ergens all in chillen :heart:. Ga wel steeds ergens anders heen, maar voel nergens behoefte een excursie te doen.

45 likes

Dit klinkt als een droom

3 likes

Ten zeerste aan te raden

1 like

Wat vind jij van Kip-in-de-hoed?

• Lekker! Nu je t zegt maar weer eens maken
  • Niet lekker, er zit geen groenten in?!
  • Kip in de wat?

0 stemmers

Het is het lievelingsrecept van mijn vriend.

Edit: shitt weer perongeluk anoniem

1 like