Stel je persoonlijke vraag #27

Ik had me door mn nicht laten overhalen om dit in Turkije te doen, ik dacht “stapel boeken mee, cocktails en lekker chillen”. Boy was I wrong: hele hotel vol Britten, zwembadentertainment dat belachelijk luid was, van die animators die 10 keer op een dag kwamen vragen of we mee wilden doen (NEE!). Op een dag gingen we mee met een uitstap naar een aantal mooie plekken, in een open jeep. Zat ik daar klaar met mn (dure) fototoestel, bleek er eerst een mega watergevecht tussen al die jeeps te zijn (betalen per refill). En ik vroeg eens aan de bar een glas rosé, aan een jonge barman die duidelijk zijn eerste dag had. Die keek me nogal vertwijfeld aan, nam een fles rode en een fles witte wijn en deed dit samen in 1 glas. Ik was zo verbouwereerd dat ik het heb meegenomen. Later kwam hij nog heel verlegen vragen of het lekker was.

34 likes

Ben er 4x geweest en ik vind het heeeerlijk. Ik ga alleen, neem een stapel boeken en ereader mee. Offline spotify lijsten en ik lig 8 volle dagen in de zon te genieten. Ik sta supervroeg op, lees 10 boeken, maak sudoku puzzels en hoef met niemand rekening te houden! Als ik echt iets wil zien doe ik dat eerder in de vorm ban een citytrip en dan hoef ik ook niet per se alleen. Als het kan ga ik in sept weer ergens all in chillen :heart:. Ga wel steeds ergens anders heen, maar voel nergens behoefte een excursie te doen.

45 likes

Dit klinkt als een droom

3 likes

Ten zeerste aan te raden

1 like

Wat vind jij van Kip-in-de-hoed?

• Lekker! Nu je t zegt maar weer eens maken
  • Niet lekker, er zit geen groenten in?!
  • Kip in de wat?

0 stemmers

Het is het lievelingsrecept van mijn vriend.

Edit: shitt weer perongeluk anoniem

1 like

Ik vind het jammere dat je dan een buffet hebt met 1000 keuzes en ik met keuze stress die alles een beetje wil opscheppen waardoor alles zo door elkaar elk 1 hap niet echt smaakt, en je het na 4 dagen alsnog wel gezien hebt. Ook ‘moet’ ik voor mijn gevoel dan daar eten want je betaald er toch voor, terwijl je vaak in zo’n dorpje veel lekkerder eettentjes hebt. En ik kan het niet zo goed handelen als men alles voor je doet en lomp veel eten klaar staat enzo, voel me een soort bezwaard/schuldig in zo’n omgeving. Maar ja het is ook wel weer genieten dat je al het eten wat je wilt altijd voorhanden hebt, haat/liefde met alle inclusive denk ik.

1 like

Dit klinkt fantastisch, als je het all-inclusive hotel vervangt door een lief pensionnetje.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ik weiger mij te identificeren met Peter Rudolf.

0 stemmers

1 like

Welke pitten van je fornuis gebruik je het meeste?

• De kleinste
  • De middelste
  • De grootste
  • De wokbrander
  • ik heb nog een ander soort pit, en die gebruik ik het meest, namelijk
  • ik heb geen fornuis

0 stemmers

Ik wil dit echt heel graag eens maken, lijkt me vies lekker

2 likes

Omg zo lekker, heb dit al zeker 4 jaar niet meer op

2 likes

Ik heb er maar 2 dus allebei :slightly_frowning_face:

Was inderdaad heel schattig hoe ie kwam vragen of het lekker was, nadien was hij ook altijd heel lief aan de bar :relaxed:.

1 like

Ja ‘vies lekker’ is het voor mij ook. Haha het is zo’n bizarre combi van zoet met hartig en scherp met romig? Maar wel echt comfort food. Kende het niet voordat mijn vriend het aan me opdrong haha

Hebben wij dezelfde vriend? Maar nu ik erover nadenk hebben we het te lang niet op. Ga het meteen even in de groep gooien

1 like

Ik wil dit nu ook een keer proberen! Ging even googlen naar meer recepten

Dit belooft wat! :thumbsup:

22 likes

Heb inductie, dus alles is qua grootte gelijk.
Vermogen is wel iets afwijkend maar dat is niet heel veel

Ik ging tussen m’n 13e en 18e altijd samen met m’n moeder een week in de meivakantie, All inclusief.

M’n moeder ging dan gewoon vroeg op, ontbijten en dan ging ze op pad culturele saaie dingen doen en zag ik haar ‘s avonds weer. En ik misbruikte m’n lengte en antibabyface om de Griekse/Spaanse barmannen te overtuigen mij drank te serveren en dan vanaf de namiddag langzaamaan teut worden met de andere jongeren. Vond m’n mams ook prima haha zolang ik een beetje rustig deed. En overdag lekker de hele zwemmen en spelletjes doen en chillen. Savonds met al m’n tijdelijke vrienden meedoen met de shows.

Heeeelijk hoor.
Als ik ooit een tiener adopteer ga ik dit ook doen.

33 likes

Ik heb ook inductie maar wel allemaal verschillende groottes? :thinking:

2 likes

Volgens mij wel

Dit was tevens in mijn “blonde” periode (ik kocht toen altijd een coupé soleil setje van de Hema met zo’n kapje waar je dan haren doorheen trok om een ~speels effect~ te verkrijgen, waardoor ik heel mooi felgeel met bruin haar had, subtiel)

Echt al m’n eerste seksuele firsts hebben ook plaatsgevonden in All inclusive hotels :heart::heart:

Passend wel.

23 likes