Ik voel altijd zo’n energieboost rond een uur of 21-22u, als ik dan aan een taak begin kan ik rustig door tot 03-04u. Ik baal echt dat het leven zo afgestemd is op een ochtendritme Mochten kantoorbanen in nachtshift bestaan, ik deed het.
Tijdens onze honeymoon in de Dominicaanse Republiek hadden we de eerste 5 dagen een belachelijk luxe all inclusive resort geboekt en dat was fantastisch! We vlogen 1 dag na de bruiloft dus het was echt heerlijk om 5 dagen heeeeelemaal niets te hoeven. We hebben vooral heel erg veel cocktails gedronken die dagen haha! We vonden het zo chill, maar we hebben verder zo veel mogelijk afstand gehouden van de andere vakantiegangers. Waren veel van die typische rijke Amerikanen en Russen.
Nou door al die berichten krijg ik helemaal zin in all inclusive
Hahha ik ook ik vond preston palace ook heel leuk! De hele middag gezwommen, toen gegeten en gezopen in zo’n pub, spelletjes gespeeld en bingo gedaan, lekker geslapen in een hotelbed en de volgende ochtend vet ontbijten en weer 2,5 uur terugrijden haha
Gebruiken jullie;
Spf voor je lichaam?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heet is
0 stemmers
Spf voor je gezicht?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heet is
0 stemmers
Spf lippenbalsem?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heel heet is
0 stemmers
Spf spray voor in je haren?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heel heet is
0 stemmers
Ik ben wel ooit in preston palace geweest, maar kan me er echt weinig vam herinneren. Ik vond het vast wel leuk, want ‘gratis’ zuipen
Maar ff lekker in turkije aan een zwembad liggen en de hele dag cocktails drinken lijkt me ook heerlijk
Niet voor het haar, maar wel dan hoeden en petten. En lippen nu niet ivm mondkapje.
Ik ben zelf niet die doelgroep, maar er zijn volgens mij genoeg dingen die je sowieso wel kunt doen hoor!
Ik weet van Joris en de Draak dat die stoeltjes eerst vrij krap waren waardoor het voor sommige mensen niet ging, maar verder valt het volgens mij heel erg mee, zeker bij de ‘niet achtbaan’ attracties.
Dingen als de droomvlucht, carnaval festival, fata morgana kan allemaal gewoon denk ik.
Er is trouwens iemand die hier over geblogd heeft en ervaringen deelt, misschien heb je daar iets aan? De Efteling & Overgewicht | Overgewicht & Pretparken
spf lippenbalsem eigenlijk alleen op wintersport haha (of ik moet ergens zijn waar het echt heel zonnig en heet is en ik niet kan ontvluchten aan de zon maar die plekken vermijd ik als de pest)
Ik ben met vrienden het laatst naar Movie Park Germany geweest in 2018. Ik denk dat ik toen ook al wel 130 kg woog. Ik paste wel overal in, maar ze moesten bij een achtbaan met twee personen de beugel aandrukken omdat 'ie anders niet akkoord gaf en de achtbaan niet kon gaan rijden.
Dat was an sich al beschamend genoeg dat ik sindsdien dus ook nooit meer naar een pretpark ben geweest (en je zou zeggen een goede stimulans om eindelijk eens af te vallen, maar helaas). Ik weet niet hoe het met andere pretparken zit, maar ik durf het uit schaamte dus niet meer aan.
Ja als ik het goed lees zijn alleen de Baron en Joris en de Draak lastig (en dat is natuurlijk ook heel rot hoor, maar het zijn gelukkig wel maar twee attracties in het hele park) en is het met de rest zoals de Python, Vliegende Hollander en al het andere geen probleem.
Deze persoon zegt er ook bij waar je zelf gewoon de beugels dicht kan doen, ik denk ook om wat @Insouciance zegt. Dat lijkt me ook fijne informatie om te weten.
Dus ik hoop dat dit je gerust stelt (en misschien nog wel meer mensen).
In Florida staan buiten de attracties ook stoelen om te testen hoe ze zitten.
Waar heb jij allemaal wat van gegeten?
- Massimo ijs
- Humble & crumble cookies
- Belicio cheats
- Van Stapele koekmakerij
- Van der Linde ijs
- De drie graefjes
- Ijssalon de hoop
- Niks
0 stemmers
Ik vind het echt zo vies plakkerig voelen. Echt balen dat ik in de zomer (of eigenlijk wanneer de zon ook echt goed schijnt) ik me in moet smeren omdat ik binnen no time een kreeft ben. Maar echt vind het zo vies. (Net als bodylotion)
Ik heb nu een baan op mijn niveau en voel me soms al een oplichter. Kun je nagaan hoe dramatisch het wordt als ik boven mijn kunnen ga werken.
Haha ja joh ik heb ook wel eens in overleggen dat ik uitzoom en denk wat doe ik hier, ik snap er niks van en kan dit niet
Maar dan kom ik meestal snel weer terug op aarde door te denken dat ik het prima kan.
Meh, ik vind lichaamszonnebrand zo naar en ik ga gelukkig niet vaak naar buiten. Verder zoek ik nog wel een fijne spf voor mn haar, maar ben te lui
De twee voorste, maar ik heb een keramisch fornuis waarbij je de grootte kunt aanpassen naar het formaat van de pan dus niet per se altijd de kleinste en/of grootste
Ach meid, wat zonde! Je hoeft helemaal niet slank of mooi te zijn om voor jezelf te zorgen, jij bent wie je bent en het is zo belangrijk dat dat goed genoeg voor jezelf is! Lekker gaan scrubben hoor, ik ben ook dik en ik ben ook niet knap maar ik doe dat ook gewoon, voel ik me lekker bij. Je goed voelen lijkt me toch het belangrijkst, of je nou dik of dun bent of alles er tussenin.
En wat goed dat je hiervoor hulp zoekt!
Heb jij een magnetron?
- Ja
- Nee, maar wil ik wel
- Nee, hoef ik ook niet
- Nee, wel een combimagnetron
- Anders?
0 stemmers