Wow huh, je vader was dus 60 toen hij met je moeder van 19 ging? Vind dat wel heeel heftig hoor. En inderdaad, voor de kinderen lijkt me dat ook niet fijn.
Wat moet ze met deze reactie
Hahaha dit vond ik zo lelijk, dus ik liet me liever vrijwillig compleet onderregenen. Vervolgens zat je dan de hele dag met zo’n natte spijkerbroek aan je benen geplakt.
En deze is alweer een tijdje geleden, wat is leuker?
- Een kat
- Een hond
0 stemmers
Mijn moeder kreeg haar eerste drie kinderen voor haar dertigste. Op haar 33 was ze gescheiden en twee jaar later ontmoette ze mijn stiefvader zonder kinderen. Op haar 40 en 42e kreeg ze mijn halfbroer en -zus bij. Ze zei laatst dat ze haar beslissing niet helemaal doordacht heeft.
Ik scheel nu 20 jaar met mijn siblings
Aaah eigenlijk zielig dat harde geluid. Mijn hond zou een paniekaanval krijgen als we dit zouden doen
@Schorem op -20 kan je je kleden. Op 40 graden niet.
De kat kwam net alsnog binnen, dus mijn moeder en ik hebben een poging gewaagd. Er was vooral verbazing. Op de ‘zijn jullie wel helemaal goed?’ manier.
Awwwwww
Ik scheel ook bijna 10 jaar maar wel dezelfde ouders. Ze waren niet oud toen ze mij kregen, eerder aan de jonge kant bij de eerste.
Kijk jij films bedoelt voor kinderen zoals Disney en andere animatiefilms?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was er op dat moment niet bij haha maar mijn oma en tantes hebben dat gehad.
Mijn moeder is nummer 10 van de 12 dus tegen de tijd dat oma met die lichting bezig was waren de oudere zussen/dochters ook al bezig.
Mijn moeder scheelt ook minder met een aantal van mijn neven/nichten (sommige nog geen 5 jaar) Terwijl ik als jongste kleinkind met hun ruim 30 jaar scheel
Hahah ah gos nu zie ik zo een schattig kleutertje voor mij die door iedereen nonkel wordt genoemd. En die de zorgen van de kleuterklas met zich mee draagt omdat hij de nonkel is en iedereen advies en zo gaat geven.
Ik vind wel altijd gezellig bij ons met zoveel. Enige wat soms ‘raar’ is dat ik vooral de oudere wat minder goed ken. Komt ook deels doordat ik hier in NL woon en bijna iedereen in het buitenland. Maar toch als je elkaar dan ziet (ik had 1 neef voor het laatst bijv als kind gezien) voelt het wel gelijk goed als familie.
Ja is zeker leuk! Ik ben nr 18 van de kleinkinderen (de jongste) Mijn ooms en tantes waren met 12, zijn helaas een aantal al overleden. En dan hebben mijn oudere neven en nichten ook allemaal weer kinderen. Dus als we met een groep bij elkaar zijn dan is het gelijk heel veel
Enige ‘nadeel’ met zoveel zijn is dat je dus meer mensen verliest. Aantal broers en zussen van mijn moeder zijn best jong overleden.
Ik ken een vrouw die op haar 50+ buikpijn had en naar de dokter ging, die zei; mevrouw u gaat nu bevallen van een tweeling. Ze had al een dochter van 20. Ze had wel symptomen maar dacht dat het door de overgang kwam.
Hier een vergelijkbare situatie maar dan met minder leeftijdsverschil (steeds 4 jaar ertussen). Als ik nieuwe mensen leer kennen en ze vragen naar mijn broers dan kirjg ik zo vaak te horen ‘oh wel veel leeftijdsverschil hè’. Ja, ik denk dat mijn moeder zich de miskramen liever had bespaard maar zo werkt het niet. Echt een ondoordachte opmerking.
Woooow dan schrik je je toch ook de tering!
Ik ken ook iemand die er pas achter kwam op moment van bevallen maar die was ergens midden 20, schrik je je ook de tering. Maar 50+ en een tweeling haha echt dubbel shock!
De moeder van een vriendin van mij was ongewenst zwanger geraakt toen die vriendin en ik rond de 20 waren. Haar moeder dacht dat ze al in de overgang was en ze hadden blijkbaar geen bescherming meer gebruikt.
Jaa echt schrikken. Maar gelukkig een hele nuchtere familie en alles gaat helemaal goed met het jongetje (andere kindje helaas dood geboren), De vrouw had al wat overgewicht waardoor het ook niet opviel/ dacht dat ze gewoon wat opgeblazen was door overgang. Ze had die dag gewoon nog gewerkt en snachts inneens bevallen.
Vriendin van mijn zusje indd ook in de 20 en met buikpijn al een aantal keer naar de dokter geweest maar die luisterde en zei; ja onrustige darmen dus medicijnen daarvoor meergegeven etc. Hoe het kan he. Ik ben nu zelf zwanger maar ik voel zoveel en zie zoveel veranderen aan mijn lichaam dat ik me dat totaal niet kan voorstellen.