Stel je persoonlijke vraag #27

Als we dan toch gaan mierenneuken. Tomaten zijn fruit.

7 likes

Dat kan toch best?
Ik heb zelf ja gestemd omdat ik inderdaad peulvruchten uit blik eet en tomaten, maar peulvruchten zijn gedroogd ook heel populair en niet iedereen houdt van tomatensaus. Augurken lust ik wel graag maar heb ik zelf nooit in huis, en maĆÆs zou verboden moeten worden :stuck_out_tongue:

1 like

Dit is echt mijn favo groente uit pot :heart:

30 likes

Ik zag dat programma over water in nl met Menno bentveld, en daarin lieten ze het riool in Amsterdam zien en dat die doekjes een groot probleem zijn met opstoppingen in het riool. Dat het ook echt totaal kan overstromen door die doekjes. Zie ook : Vochtige doekjes verstoppen ons riool: 'Je ziet hele bossen hangen' | Hart van Nederland
Dat je eigen wc het aankan zegt niet alles natuurlijk… Plus dat er ook gewoon plastic in kan zitten.

Ik vind het sowieso niet nodig om ze te gebruiken.

10 likes

Witte bonen in tomatensaus

• Gewoon lekker
  • Vies lekker
  • Bah
  • Wel okĆ©

0 stemmers

Vind ik dus superlekker, maar ik heb het idee dat veel mensen dat niet vinden. Of een beetje van meh als het moet.

4 likes

Zo lekker op een geroosterde boterham!

5 likes

Ik eet het graag met aardappel!
Misschien ook heel random haha
En ik doe er nog wel extra dingen in (niet direct uit de pot)

2 likes

Als je perongeluk tijdens het scrollen op een emoji klikt. Welke emoji is dat dan (of welke het vaakst)

• :sob:
  • :laughing:
  • :angry:
  • :hugs:
  • :heart:

0 stemmers

Alleen als onderdeel van een Engels ontbijtje.

4 likes

Daarover verschillen de meningen.

Hoeveel kost een rondvaartboot?

Je hebt een tweepersoonsbed, waar lig je dan? (bedoel waar je dan ā€˜start’ met slapen)

• Links
  • Rechts
  • Midden

0 stemmers

En als je partner niet bij je slaapt, waar lig je dan?

• Eigen kant
  • Kant partner
  • Midden

0 stemmers

1 like

Haha zoveel vragen, als je een bak met geld wint waarom bedenk je dan dat de beste bestemming daarvoor een rondvaartboot is :laughing:

13 likes

Ja lekker! Doe ik ook wel eens. En ik had hier eens, volgens mij was het van @oprah, bij het vies lekker eten topic een combi ontdekt. Aardappelpuree, witte bonen in tomatensaus en dan met vissticks door elkaar prakken. Enige conclusie was idd vies lekker.

3 likes

Er komen zo mooi 2 dingen samen, maar ik koop altijd die voorgesneden champignon mix als ik de Knorr burritos eet :drooling_face: en dan aanvullen met vega kip en paprika oid.

En naast de genoemde tomaten en peulvruchten komen m’n artisjokken ook uit blik. Ga die toch niet per stuk koken/pellen/wat doen ze er eigenlijk mee?

3 likes

Oeh ik weet niet of ik dat aan kan haha (als de puree uit een zakje komt dan en ik ben geen prakker) Wel echt super makkelijke maaltijd!

Ik doe meestal aardappel in dunne stukjes/plakjes en bakken in de pan met olie, knoflook, ui en een beetje tomatenpuree. Dan wordt het een soort krokante purƩe en dat dan met witte bonen (daar doe ik meestal ook nog wat smaak bij).
En eigenlijk vind ik het niet eens vies lekker maar gewoon normaal lekker haha

2 likes

Ik gebruik het nooit maar dacht dat het normaal was om die in de prullenbak te doen? Het kan anders toch opstroppen in de leidingen?

3 likes

Augurken uit pot :grin: voor op de hamburger haha

1 like

Ik heb de vraag verkeerd geĆÆnterpreteerd denk ik :joy: mijn broertje en zusje en ik hebben dezelfde ouders, masr zusje is 13 jaar jonger dan ik ben, maar dat is dus geen tweede leg denk ik. Het was nog vroeg vanmorgen haha sorry

Kapucijnders zijn de liefde van mn leven :heart_eyes:

3 likes