Stel je persoonlijke vraag #27

Ze zeggen van niet maar ik betwijfel het wel soms

Ik scheel 8 en 10 jaar met mijn broer en zus, dus zou prima kunnen dat ik niet helemaal verwacht was haha. Maar dat gaan ze toch niet toegeven.

2 likes

Toen mijn ouders naar de dokter gingen en die zei dat m’n moeder zwanger was zei m’n vader dat het ā€œniet gepland maar wel welkom wasā€ :sweat_smile: m’n moeder was toen wel al 32 en ik ben de oudste van 2 dus snap het wel ofzo als in, zij vonden het niet erg dat ik een ā€˜ongelukje’ was en ik ook niet haha

3 likes

Als 16-jarige had ik niet liever gewild dat mijn ouders nog een kindje zouden krijgen. Zelfs nu zou ik het nog leuk vinden :stuck_out_tongue: Helaas is het nooit gebeurd.

2 likes

Hier ook, haha. Maar mijn ouders noemden mij een ā€˜verrassing’ :sparkles::sparkles:niet gepland maar welkom :sparkles::sparkles:

6 likes

Wat heftig dat een kindje is overleden!

Jaa ik dacht ook altijd van nou dat merk je toch. Maar degene die ik ken heb ik in die periode veel gezien en ze is al die tijd heel slank geweest. Enige verandering die ze zelf merkte was dat ze wat vollere borsten had gekregen maar daar was ze heel blij mee dus dacht ze het zal wel.

@Harmon wow dat is ook heftig zeg! Denk je dat er iets heel anders is surprise het is geen food baby!

2 likes

Heeft Lula of een andere moderator ooit een post van jou verplaatst?

• Nee
  • Ja
  • Ja, maar alleen omdat ik op iemand had gereageerd wiens post verkeerd stond

0 stemmers

Gebruik jij Siri op je iPhone of ander Apple-apparaat?

• Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Dankjewel voor je uitleg! Sorry als het rude overkwam, was heel nieuwsgierig en lees het nu terug en bedenk dat het misschien niet zo netjes was om te vragen.

Dat van je opa en oma is wel heel apart ja haha!

1 like

Ik vraag Siri wel eens om iemand te bellen als mijn telefoon nog op slot staat ofzo :joy:

1 like

Als mijn vriend en ik kinderen krijgen zit er ook een behoorlijk leeftijdsverschil tussen zijn andere kinderen, maar daar was ie vrij vroeg mee. En ik kan er ook vrij weinig aan doen dat ik verliefd ben geworden. Maja als we er überhaupt aan gaan beginnen

@lentex ik zag dat je ā€œandersā€ had opgegeven bij de vraag over de tweede leg en ik ben benieuwd wat je ermee bedoelde kan je dat toelichten?

Ik vind het trouwens best gek idee dat onze vaders nog steeds vrouwen kunnen bevruchten, dus dat we niet weten of er ooit nog een kind aan komt.

Ik heb geen idee of ik een ongelukje ben geweest, maar het kan wel. Ik weet wel dat mijn moeder vlak na mijn geboorte (ik ben haar derde kind) zo’n ringetje heeft laten plaatsen(?) om niet meer zwanger te kunnen worden, dus ze zag nog een kind na mij in ieder geval echt niet meer zitten :joy:

2 likes

Ik voel me aangevallen :rage:

Natte billendoekjes/vochtig toiletpapier gooi je na gebruik in de:

• Prullenbak
  • Wc
  • Anders

0 stemmers

1 like

Haha hoezo? Aanleiding is dat ik gister Rio keek want als ik supermoe ben kijk ik graag makkelijke dingen en een vriendin had die nog nooit gezien. Kan soms echt gewoon zin hebben in een disneyfilm. Bij Rio 2 viel ik in slaap dus die heb ik vanochtend afgekeken :joy:

2 likes

Als je iets gaat maken met een pakje of zakje, welk merk kies je dan?

• Honig
  • Knorr
  • Huismerk
  • Anders
  • Zou hier nooit voor kiezen

0 stemmers

Als je dan niets maakt met pakjes en zakjes, koop je dan wel eens iets van de onderstaande lijst?

• Stokbrood
  • Kruidenboter
  • Sambal
  • Wraps
  • Pitabroodjes
  • Knoflooksaus
  • Aioli
  • Pindakaas
  • Chocoladepasta
  • Anders namelijk
  • Nee niks ik maak alles zelluf

0 stemmers

Welke van de onderstaande groentes koop jij wel eens?

• Tomaten
  • Uien
  • Wortelen
  • Witlof
  • Komkommers
  • Sperziebonen
  • Champignons
  • Bloemkool
  • Spruiten
  • Paprika’s

0 stemmers

En koop je wel eens potjes/blikken groente?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd wat je dan koopt in blik en wat je er dan mee maakt. Oh enne denk jij dat andijvie aansluit bij de lijst met vergeten groenten?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ziedit artikel van het AD over het verschil tussen de top tien gekochte groenten van jongeren <40 jaar en de ouderen >60 jaar. Wel een grappig verschil!

Top 10 meest verkochte groenten van consumenten jonger dan 40 jaar

1. Tomaten
  2. Paprika’s
  3. Uien
  4. Komkommers
  5. Wortelen
  6. Roerbak-/wok-/stoofgroenten
  7. Champignons
  8. Gemengde sla
  9. Broccoli
  10. Sperziebonen

Top 10 meest verkochte groenten consumenten ouder dan 60 jaar

1. Tomaten
  2. Uien
  3. Wortelen
  4. Witlof
  5. Komkommers
  6. Sperziebonen
  7. Champignons
  8. Bloemkool
    9.Spruiten
  9. Paprika’s

Lijk jij dan meer op de ouderen met je boodschappenlijst of op de jongeren?

• Ouderen
  • Jongeren

0 stemmers

1 like

Ik gebruik dat niet :neutral_face:

1 like

Ik koop sinds december elke maand een staatslot en heb elke keer weer het voorgevoel dat ik nu echt!!!’ Maar echt!!! Ga winnen!! Win ook altijd, maar dan echt 15-20 euries. Vandaar de vraag:

Ken je iemand die via de Staatsloterij rijk geworden is?

• Ja
  • Nee
  • Ik denk het?

0 stemmers

Zo ja, hoe dichtbij staat diegene bij jou?

• Ik zelf!!!
  • Mijn partner
  • Een vriend/vriendin
  • Mijn ouder(s)
  • Broer/zus
  • Verdere familie (oom/nicht/opa)

0 stemmers

1 like

Tomaten uit blik.

3 likes

Billendoekjes in de prullenbak, vochtig toiletpapier in het toilet (staat op de verpakking ook dat die in het toilet mag)

6 likes