Ze keek me aan met een blik van “wtf ben jij nu weer aan het doen” en sliep toen verder. Hoe zouden ze moeten reageren dan?
Oké m’n kat liep straal langs me, keek even geïrriteerd op en ging toen in z’n mand liggen en kijkt me nu doods aan.
Heb t 30 seconden gedaan ongeveer
Jammer
Ja sommige honden (vooral als meerdere mensen t doen en ook de naam roepen en vrolijk doen) kijken helemaal trots van OMG iedereen houdt van me OMG ik ben speciaal en geliefd
Heel schattig
Ik heb dat filmpje ook gezien, was zo leuk
Oh ja bij honden geloof ik wel dat ze zo blij worden, katten geven natuurlijk geen fuck.
Misschien heb ik katten er zelf bij bedacht, maar misschien zijn er magische katten die er wel van genieten.
Werd niet in dank afgenomen, kat rende weg en geeft nu een dodelijke blik.
Weer t bewijs dat honden leuker zijn dan katten👏
Geïnteresseerd en verbaast, ze rent naar ons toe met haar oortjes zo van huh voor mij? en nu wil ze de hele tijd aandacht…
Fotoooo!!
Een hond neem ik aan? Of heb jij die ene magische kat?
Joh tegenwoordig kun je zelfs je knoopje weer herstellen. Vraag me af hoeveel mannen dat doen per jaar zou het cbs hier cijfers over hebben?
Nee dit is sws een mythisch wezen, geloof er niks van.
Foto
Ik ga kapot
Hij/zij vertrouwt de boel even niet lijkt het haha
Of wel blij?
Hahahah nee echt zo’n blik van wtf doe je, stop.
Hebben jou ouders een tweede leg gehad?
(dus er moet een behoorlijk tijd tussen de tweede en eerste leg zitten)
- Ja, vader
- Ja, moeder
- Nee
- Anders
0 stemmers
Haha nee echt een kat (ragdoll) zal zo nog eens proberen. Inmiddels heeft ze haar knuffeltje weer in haar drinkbak gegooid. Raar beest
Heel schattig enzo maar ik kan alleen maar denken: dit moet toch qua geluid vergelijkbaar zijn met vuurwerk en daar zijn honden over het algemeen niet blij mee
(Ik heb geen hond en weet er niet heel veel vanaf dus misschien schat ik het helemaal verkeerd in hoor)
Wow huh, je vader was dus 60 toen hij met je moeder van 19 ging? Vind dat wel heeel heftig hoor. En inderdaad, voor de kinderen lijkt me dat ook niet fijn.