Stel je persoonlijke vraag #27

Ja is zeker leuk! Ik ben nr 18 van de kleinkinderen (de jongste) Mijn ooms en tantes waren met 12, zijn helaas een aantal al overleden. En dan hebben mijn oudere neven en nichten ook allemaal weer kinderen. Dus als we met een groep bij elkaar zijn dan is het gelijk heel veel :joy:

Enige ‘nadeel’ met zoveel zijn is dat je dus meer mensen verliest. Aantal broers en zussen van mijn moeder zijn best jong overleden.

1 like

Ik ken een vrouw die op haar 50+ buikpijn had en naar de dokter ging, die zei; mevrouw u gaat nu bevallen van een tweeling. Ze had al een dochter van 20. Ze had wel symptomen maar dacht dat het door de overgang kwam.

13 likes

Hier een vergelijkbare situatie maar dan met minder leeftijdsverschil (steeds 4 jaar ertussen). Als ik nieuwe mensen leer kennen en ze vragen naar mijn broers dan kirjg ik zo vaak te horen ‘oh wel veel leeftijdsverschil hè’. Ja, ik denk dat mijn moeder zich de miskramen liever had bespaard maar zo werkt het niet. Echt een ondoordachte opmerking.

7 likes

Woooow dan schrik je je toch ook de tering!

Ik ken ook iemand die er pas achter kwam op moment van bevallen maar die was ergens midden 20, schrik je je ook de tering. Maar 50+ en een tweeling haha echt dubbel shock!

De moeder van een vriendin van mij was ongewenst zwanger geraakt toen die vriendin en ik rond de 20 waren. Haar moeder dacht dat ze al in de overgang was en ze hadden blijkbaar geen bescherming meer gebruikt.

2 likes

Jaa echt schrikken. Maar gelukkig een hele nuchtere familie en alles gaat helemaal goed met het jongetje (andere kindje helaas dood geboren), De vrouw had al wat overgewicht waardoor het ook niet opviel/ dacht dat ze gewoon wat opgeblazen was door overgang. Ze had die dag gewoon nog gewerkt en snachts inneens bevallen.

Vriendin van mijn zusje indd ook in de 20 en met buikpijn al een aantal keer naar de dokter geweest maar die luisterde en zei; ja onrustige darmen dus medicijnen daarvoor meergegeven etc. Hoe het kan he. Ik ben nu zelf zwanger maar ik voel zoveel en zie zoveel veranderen aan mijn lichaam dat ik me dat totaal niet kan voorstellen.

2 likes

Haha beter dan die stinkgeur (natte hond noem ik dat) als mensen hun natte jas niet uithingen en m zo in hun kluisje propte :nauseated_face:

6 likes

Ze zeggen van niet maar ik betwijfel het wel soms

Ik scheel 8 en 10 jaar met mijn broer en zus, dus zou prima kunnen dat ik niet helemaal verwacht was haha. Maar dat gaan ze toch niet toegeven.

2 likes

Toen mijn ouders naar de dokter gingen en die zei dat m’n moeder zwanger was zei m’n vader dat het “niet gepland maar wel welkom was” :sweat_smile: m’n moeder was toen wel al 32 en ik ben de oudste van 2 dus snap het wel ofzo als in, zij vonden het niet erg dat ik een ‘ongelukje’ was en ik ook niet haha

3 likes

Als 16-jarige had ik niet liever gewild dat mijn ouders nog een kindje zouden krijgen. Zelfs nu zou ik het nog leuk vinden :stuck_out_tongue: Helaas is het nooit gebeurd.

2 likes

Hier ook, haha. Maar mijn ouders noemden mij een ‘verrassing’ :sparkles::sparkles:niet gepland maar welkom :sparkles::sparkles:

6 likes

Wat heftig dat een kindje is overleden!

Jaa ik dacht ook altijd van nou dat merk je toch. Maar degene die ik ken heb ik in die periode veel gezien en ze is al die tijd heel slank geweest. Enige verandering die ze zelf merkte was dat ze wat vollere borsten had gekregen maar daar was ze heel blij mee dus dacht ze het zal wel.

@Harmon wow dat is ook heftig zeg! Denk je dat er iets heel anders is surprise het is geen food baby!

2 likes

Heeft Lula of een andere moderator ooit een post van jou verplaatst?

• Nee
  • Ja
  • Ja, maar alleen omdat ik op iemand had gereageerd wiens post verkeerd stond

0 stemmers

Gebruik jij Siri op je iPhone of ander Apple-apparaat?

• Nee nooit
  • Ja regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Dankjewel voor je uitleg! Sorry als het rude overkwam, was heel nieuwsgierig en lees het nu terug en bedenk dat het misschien niet zo netjes was om te vragen.

Dat van je opa en oma is wel heel apart ja haha!

1 like

Ik vraag Siri wel eens om iemand te bellen als mijn telefoon nog op slot staat ofzo :joy:

1 like

Als mijn vriend en ik kinderen krijgen zit er ook een behoorlijk leeftijdsverschil tussen zijn andere kinderen, maar daar was ie vrij vroeg mee. En ik kan er ook vrij weinig aan doen dat ik verliefd ben geworden. Maja als we er Ăźberhaupt aan gaan beginnen

@lentex ik zag dat je “anders” had opgegeven bij de vraag over de tweede leg en ik ben benieuwd wat je ermee bedoelde kan je dat toelichten?

Ik vind het trouwens best gek idee dat onze vaders nog steeds vrouwen kunnen bevruchten, dus dat we niet weten of er ooit nog een kind aan komt.

Ik heb geen idee of ik een ongelukje ben geweest, maar het kan wel. Ik weet wel dat mijn moeder vlak na mijn geboorte (ik ben haar derde kind) zo’n ringetje heeft laten plaatsen(?) om niet meer zwanger te kunnen worden, dus ze zag nog een kind na mij in ieder geval echt niet meer zitten :joy:

2 likes

Ik voel me aangevallen :rage: