Stel je persoonlijke vraag #27

Ja mijn achternaam ben ik ook niet zo blij mee, maar die zou ik niet wijzigen. Alleen mijn voornamen

1 like

Zou jij er trots op zijn als je veel van de wereld ziet in je leven? Alsin veel reizen.

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Heb een lange, opvallende, buitenlandse achternaam die nooit goed wordt uitgesproken. Ik heb er een soort haat/liefde verhouding mee. Het is een mooie naam, maar erg onhandig met bv telefonische dingen of formulieren invullen (vooral zo’n formulier met hokjes, dat past dus nooit!). Het zorgt ook altijd voor gesprekken als mensen mijn achternaam horen. Het is ook allemaal zo onhandig want, al ben ik zelf half buitenlands, mijn roots hebben dan weer niks met mijn buitenlandse achternaam te maken dus het is altijd verwarring alom.
Ik zat er toevallig laatst nog een aan te denken om misschien toch maar eens mijn naam te gaan verbasteren in situaties waar het niet per se toe doet wat mijn echte naam is. De naam bestaat uit 3 losse woorden, en ik denk dat ik misschien alleen het 1e deel af en toe ga gebruiken, en dan in een Nederlands verbasterde uitspraak.

2 likes

Ik vind dit altijd bij films en series er zijn zoveel rare en zieke series in mijn ogen. Waarin mensen vermoord woorden of gemarteld op gruwelijke wijzen of andere mensonterende dingen die echt niet kunnen, en dat daar dan zoveel mensen ter entertainment in hun vrije tijd naar gaan zitten kijken met een zak chips. :thinking:

4 likes

Ik ben even benieuwd of er nou stiekem ook nog mannen op dit forum zitten of niet. Dusss, anoniem:

  • Ik ben vrouw en ik post mee op het forum
  • Ik ben vrouw en ik lurk alleen
  • Ik ben man en ik post mee op het forum
  • Ik ben man en ik lurk alleen
  • Ik ben nonbinair/anders/zeg ik liever niet en ik post mee op het forum
  • Ik ben nonbinair/anders/zeg ik liever niet en ik lurk alleen

0 stemmers

1 like

Dan moet je 'm juist niet anoniem doen :grimacing:

5 likes

Vreesde dat als het niet anoniem is niemand gaat ‘toegeven’ dat hij man is.

1 like

Confronterend :sweat_smile:

1 like

Als het wel anoniem is, gaan er sowieso mensen trollen door te zeggen dat ze een man zijn. Dus tenzij mannen foto’s van zichzelf gaan plaatsen zullen we het nooit zeker weten.

1 like

Waarom is dat iets om trots op te zijn? Dat je het leuk vindt om te reizen kan ik inkomen maar zie niet echt om welke redenen je daar trots op zou moeten zijn.

11 likes

Even een hersenspinsel over autorijden

Rijd jij over het algemeen te hard op de snelweg?
  • Ja, tot 5 km/h
  • Ja, tot 10 km/h
  • Ja, tot 15 km/h
  • Ja, tot 20 km/h
  • Ja, harder dan 20 km/h
  • Nee, ik houd me aan de maximum snelheid
  • Nee, ik rijd 5 km/h zachter dan de maximum snelheid
  • Nee, ik rijd 10 km/h zachter dan de maximum snelheid
  • Nee, ik rijd nog zachter dan 10 km/h
  • Ik heb (nog) geen rijbewijs/anders

0 stemmers

Moest jij je met rijles aan de maximum snelheid houden?
  • Ja, met autorijles
  • Ja, met motorrijles
  • Ja, met andere voertuigen
  • Nee, met autorijles
  • Nee, met motorrijles
  • Nee, met andere voertuigen
  • Ik heb (nog) geen rijbewijs/anders

0 stemmers

Als het druk is op de weg (en je niet regelmatig van baan wisselt) op welke baan rijd jij dan meestal?
  • Links
  • Midden
  • Rechts
  • Ik heb (nog) geen rijbewijs/anders

0 stemmers

Vind jij autorijden leuk?
  • Ja
  • Nee
  • Mwah, niet per se leuk en niet per se stom
  • Ik heb (nog) geen rijbewijs/anders

0 stemmers

Vind rijden in Nederland vooral saai, niet heel vervelend want je gaat vaak naar een leuke plek toe maar in het buitenland zie je tenminste nog wat moois onderweg.

2 likes

Ik ben echt dol op autorijden. Door medicijnen al sinds december niet mogen rijden. Kijk echt uit naar de dag dat het weer kan haha.

2 likes

Mijn rij-instructeur lette wel op de max. snelheid maar hij was op de snelweg etc. wel meer van mee met het verkeer (aka iets te hard) dan 99 op de rechterbaan achter een vrachtwagen.

En love autorijden, ik ga binnenkort een weer een keer op het circuit rijden!! (Zou graag m’n licentie halen maar dat is niet te betalen)

7 likes

Ik luister best veel true crime podcasts maar dat is meer uit interesse dan uit plezier. Veel podcasts worden ook in overleg met familie gemaakt omdat de dader bijv nog niet is gevonden of omdat de vermiste persoon nog niet is gevonden. En ze op die manier heel veel mensen kunnen bereiken.

1 like

Ik rij wel alleen veel harder als het rustig is op de weg en het geen radarcontrole is. Maar dat is wel logisch denk ik. Oh en probeer dan max 30 te hard ivm dat je anders je rijbewijs kwijt bent. Alleen als de hele weg leeg is… zo jammer dat we niet de snelweg regels van Duitsland hebben.

1 like

Ik mis het dus echt dat ik tot 2 a 3 jaar geleden vrij veel voor mijn werk naar Duitsland/België/Luxemburg moest. Heerlijk muziek op en lekker door niet plat landschap rijden. Koffietje onderweg en een beetje rond koekeloeren. Heerlijk.

Heb ook al besloten dat ik waarschijnlijk in september ofzo zelf lekker een weekend weg ga en dat ik sowieso met de auto ga.

1 like

In die context begrijp ik jou weer! Die yt-ers kijk/ luister ik ook nooit. Dat voelt iets te laten we gezellig over moord doen aan. Wat natuurlijk niet gezellig is.

4 likes

Ja als je flitsmeister hebt kun je zien hoe hard je echt rijdt volgens mij (alsnog een schatting natuurlijk)

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #27 (Deel 8).