Stel je persoonlijke vraag #27

Ik had een bovenlader in mn oude huisje omdat er weinig ruimte was bij aansluiting

1 like

Zo’n smalle bovenlader is heel handig als je weinig ruimte hebt want hij is dus smal. Ik ken best veel mensen die er een hebben!

3 likes

Oh wist helemaal niet dat je twee soorten had! Zo’n ‘Amerikaanse’ bovenlader hebben mn schoonouders (niet Amerikaans maar ook niet Europees). Ik vond het altijd al zo’n kutding, heel weinig standen en wast ook niet goed schoon vind ik. Blij met mn fancy voorladertje van degelijke Duitse kwaliteit. :pray:t2:

1 like

Als het echt moet en maar kort duurt zou ik het wel even doen maar als het niet van levensbelang is denk ik dat het wel kut is. Miss ff appje doen? Of ken je ze niet?

En het po al sinds 8 februari :sweat_smile::see_no_evil:

3 likes

Bij mijn machine duurt dat echt maar een paar minuten en al mijn buren zijn van mijn leeftijd, dus er wonen geen kinderen. Andere mensen hier doen dat ook wel eens, dus ik doe het ook soms.

Ligt er voor mij beetje aan wat voor mensen het zijn. Jonge mensen die laat opblijven? Dan kan het wel. Bij oudere mensen zou ik het denk ik niet doen.

Mijn onderbuurman is altijd tot een uur of 2 op en draait soms ook nog muziek na 22:00, dus als het zo uitkomt zet ik best na 22:00 nog een was aan.

De miniwasmachine van jouw foto ziet er nog best luxe uit, mijne was echt heel basic, maar ik was er als student zo blij mee. Heel handig voor ondergoed, topjes en blouses. Vullen met warm water, instellen hoeveel minuten hij moest draaien en hoe hard en gaan met die banaan. Het uitknijpen was wel een crime haha.

5 likes

Ik wist niet dat dit bestond, lijkt op een blender haha

8 likes

Hahah ja als ik het aan mensen uit moest leggen noemde ik het ook een grote blender.

2 likes

Denk dat je ze daarna wel leert kennen en niet op een leuke manier :frowning_face_with_open_mouth:

Ja die van het plaatje is best groot volgens mij, maar volgens mij werkt dat wel hetzelfde (dat je hem zelf moet vullen met water)

1 like

Ligt eraan hoe gehorig je huis + wasmachine is en waar de wasmachine staat. Toen ik nog in een ouder appartement woonde, deed ik het niet. Die wasmachine liep ook bijna weg bij het centrifugeren. Nu doe ik het ook wel eens na 22 uur, maar qua lawaai valt het wel mee. Ik heb er zelf geen last van als ik slaap. En ik denk ook niet dat m’n buren het horen. En de wasmachine staat niet boven hun slaapkamer :upside_down_face:

Wat is je favoriete vorm van OV?

• Bus
  • Trein
  • Tram
  • Metro
  • Waterbus

0 stemmers

En je minst favoriete?

• Bus
  • Trein
  • Tram
  • Metro
  • Waterbus

0 stemmers

Je vergeet taxi

7 likes

In Nederland de trein, in het buitenland hou ik echt van metro’s :heart_eyes:

1 like

Is niet het leukste ooit nee, je bent toch snel 5 min met 1 student bezig maar gelukkig is het grootste gedeelte zonder al te veel opmerkingen!

Wat een geniale uitvinding!

1 like

Ik ben 1 keer in een waterbus geweest in Rotterdam en dat vond ik vooral koud en nat :cold_face: bestaat ook niet in de buurt van waar ik woon dus weet er ook weinig van eigenlijk.

Bedoel je niet watertaxi? In een waterbus zit je gewoon droog en warm