Stel je persoonlijke vraag #27

Ik gebruik mijn crocs om bij mijn kippen te gaan (lekker makkelijk in- en uitstappen), in de tuin te werken en om mijn vloer te dweilen (wel andere dan die voor bij de kippen en de tuin, ja heb 2 paar).

1 like

Ja, want ik vind het zelf dan best een raar iets om een cadeautje niet open te maken. En iemand te bedanken terwijl je natuurlijk niet exact weet waarvoor

image
Ik vind dit heel leuk, maar weet niet of dit als sandalen telt?

12 likes

Blauwe met bontje erin :rofl:

3 likes

Ik vraag het gewoon. ‘Wil je dat ik de envelop openmaak?’ want als je geld krijgt gaat het (in principe) natuurlijk helemaal niet om het exacte bedrag maar meer het gebaar. als jij weet dat daar geld in zit, zou je daar ook gewoon je dankbaarheid voor kunnen laten merken.

2 likes

ik probeer op m’n lijn te letten, maar heb ontzettend veel zin in… PIZZA!

  • Ik heb zin in pizza dus ik bestel

  • ik heb zin in in pizza maar ik weerhoud me

0 stemmers

3 likes

Hmm, maar het is dan toch geld? Dan maakt het toch niet uit welk bedrag je krijgt en kan je toch bedanken voor het feit dat je geld krijgt? Snap niet zo goed dat je dan moet kijken hoeveel het is.

1 like

Gewoon doen joh, die ene keer pizza gaat het verschil niet maken voor het lijnen en het is ook nog eens goed voor je humeur

3 likes

OKE IK HEB PIZZA BESTELD

11 likes

Maar wat voor pizza

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie

Ja subs die met persoonlijke interesses te maken hebben (sneakers, kleding maken, mcu algemeen maar ook aparte subs van de series, andere series, muziek (npr van tinydesk, hiphop subs), imadethis (diys, zie je soms heel leuke dingen voorbij komen), subs over natuur/kamperen/bikepacken, analoge foto’s, spiders being bro’s, microdosen, vegan recepten etc etc)
Je kunt over bijna alles wat je interessant vind wel een subreddit vinden, niet elke subreddit is even interessant maar je komt er gaandeweg wel achter.
En er zijn dan nog een paar van die algemene leuke reddits zoals askreddit of kidsfallingover of een van mn favo’s https://www.reddit.com/r/DivorcedBirds/, gatekeeping vind ik ook grappig thanks to @Zemraluani die dat ooit postte. Er is echt zoveel, als je googled ‘funny subreddits to follow’ krijg je echt heel veel van dat soort aanbevelingen.
Ohja en oldpeoplefacebook is echt mn lievelings ook, hahaa

3 likes
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je al door een mug geprikt afgelopen tijd?

2 likes

Nee maar door deze vraag zal het vast vannacht gebeuren

3 likes

Nou ik zag net hier de eerst in huis vliegen gdvrdmm. Ik ben altijd de sjaak hier thuis dus ik verwacht mijn eerste ook binnen nu en snel.

1 like

Ja in m’n reet :thumbsup:

Ze weten de beste plekjes altijd wel te vinden bij mij

1 like

Het gaat ook niet om het bedrag natuurlijk, maar weet niet, vind het gewoon een gek principe om het niet open te maken

Ken jij in je directe omgeving mensen met long COVID (dus langdurige klachten)?

  • Nee
  • Ja eentje
  • Meerdere

0 stemmers

Sorry het was laat en ik was niet meer zo scherp:

  • Ik heb zelf long covid

0 stemmers

Waar is de optie ikzelf ? 🥲

6 likes

Bij de action?

  • Koop ik wat precies wat ik nodig heb
  • Koop ik meestal meer dan waar ik voor kwam
  • Koop ik standaard meer dan waar ik voor kwam

0 stemmers

Oh toen ons uitje vorig jaar soms action was vond ik mn vriend daar zo vreselijk in. Echt precies kopen waar we voor kwamen. Zo saai. Veel te praktisch.