Stel je persoonlijke vraag #27

De combinatie pandemie en depressief zijn waardoor je alleen maar doelloos op de bank wil zitten helpt wel met je schermtijd drastisch verhogen :smirk:

Nee maar Reddit is wel anders dan een forum, het is niet dat als je je abonneert op een subreddit dat je dan ook meteen daar actief bent. Het betekent gewoon dat op je homepage er alleen maar posts van die pagina’s voorbij komen. En dan ook echt alleen maar dat, het is niet zoals op Facebook dat je ook dingen er tussen hebt waar andere mensen op reageren enzo. Ik plaats verder nooit een reactie of post of Reddit, scroll er alleen maar doorheen

2 likes

r/nietdespeld en r/nottheonion zijn ook aanraders

2 likes

Nee maar het hele ziekenhuis hangt vol met briefjes van FNV :face_vomiting:

Nee want ik ben ooit lid geweest van de vakbond en toen ik ze ooit nodig had hebben ze compleet in de kou laten staan. Plus tijdens een reorganisatie op werk zat er ook een vertegenwoordiger van de vakbond in de plaatsingscommissie. Ik heb nog nooit zo’n afschuwelijk persoon mee gemaakt die zulke onbeschofte en gemene vragen stelde en opmerkingen maakte. Zo idioot dat meerdere re collega’s huilend het gesprek uit kwamen en mijn werkgever (zeg maar de ‘tegenpartij’) meer voor onze belangen opkwam dan de vakbond. En ook vanuit de or heel veel tegenwerking van hen gehad. No way dat ik die daarna nog ging sponseren met toch een behoorlijk duur lidmaatschap.

6 likes
  • Mentos
  • Mentos drop
  • Mentos fruit
  • Mentos choco
  • Pleur op met je mottenballen

0 stemmers

Altijd gezellig!

Minder gezellig

Ik zou graag bij een vakbond zitten. Alleen ben ik het geen van de vakbonden echt eens.
Er was een vakbond opgericht voor jongeren, maar die had te weinig leden om aan de onderhandelingstafel re komen zitten.

1 like

Ik heb een rechtsbijstandverzekering waar werkconflicten ook onder vallen

1 like

Dit telt niet echt als persoon, maar als kind heb ik Pardoes een kaartje gestuurd waarin ik vertelde dat ik mijn spreekbeurt over de Efteling wilde doen en toen kreeg ik een kant-en-klare spreekbeurt opgestuurd :sunglasses:

30 likes

Als jij als cadeau een envelopje krijgt met geld van bezoek. Open je dit in hun bijzijn?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik had dat net en vind het zo ongemakkelijk. Dus heb t dicht gelaten maar had het idee dat zij verwachtte dat ik het wel ging openmaken

2 likes

Meestal zit dat in een kaart verstopt en dan lees ik de kaart met een pokerface en dank je wel! Altijd een beetje ongemakkelijk haha.

30 likes

Dit idd, maar eigenlijk wil ik de kaart ook helemaal niet in iemands bijzijn lezen? Maar voelt lullig om niet te doen dus deze situatie blijft zich maar voordoen

Sokken in sandalen

• Kan gewoon
  • Kan nooit / not done
  • Kan gewoon tenzij je een oude man bent
  • Mwah
  • Geen mening
  • Ligt aan de sandalen/sokken
  • Kan alleen als je een oude man bent

0 stemmers

• Draag ik zelf ook
  • Draag ik zelf niet

0 stemmers

Ik zou zeggen: kan alleen als je een oude man bent

2 likes

Heb 'm toegevoegd haha

1 like

Op een casual dagje draag ik weleens Birkenstocks met sok, ik vind het eigenlijk best tof maar het is wel pure luiheid

2 likes

Alleen op de camping, ik ga er niet mee naar werk ofzo

1 like

Haha ik vind dat ook wel leuk. Alleen hoezo luiheid want sokken aandoen is toch een extra handeling?

1 like

Luiheid van fatsoenlijke schoenen aandoen die wel bij een fris weertje passen :wink:

3 likes