Ik heb vorig jaar met mijn vriend in een heel duur hotel geslapen en zelfs daar werden bedjes gereserveerd we hebben toen geklaagd bij het hotel en toen hebben de hele middag gratis gegeten en gedronken.
Ik kijk erg tegen jou op
Ik heb een inductie met bridge functie, dus dan worden twee pitten samen een en daar heb ik een teppan yaki (gladde bakplaat) op staan, dus ik gooi daar heel veel op.
Ja, all inclusief is voor ons best ideaal gezien ik ââbijkom-tijdââ nodig heb en dan is all-in daarvoor goed geschikt. We liggen echter niet hele dag bij zwembad/strand (zijn we de types niet voor), maar we (ik) zijn sowieso van de actieve vakantie (en drinken geen alcohol dus lijkt echt een mis match met all in haha) maar is het niet!
We huren een auto en kunnen vanaf resort dan dagtrips doen en minder keuze-stress omdat je bij je resort dan weer aansluit voor lunch of avondeten.
En heerlijk om dan in alle vroegte te gaan hardlopen (en zwemmen in zee) en dan aansluiten bij ontbijt waarbij altijd wel goed fruit geserveerd word enzo.
We kiezen wel voor hotels only adult en zonder entertainment en einde van seizoen want dan is het het rustigst.
Het was best altijd een goede optie voor ons (zeker bij Sardinie heb ik er goede herinneringen aan), inmiddels vliegen we niet meer (kost teveel stress/spanning) en kamperen we liever en kook ik zelf want at te weinig (sensorisch overprikkeling probleem) als ik niet zelf kan koken en dan val je af met vakantie en dat werd te idioot en voelde all inn toch als geldverspilling (geen alcohol of frisdrank en weinig eten = alles waar je voor betaald en dan geen gebruik van maken).
Ik wil gewoon nog een keer naar het UshuĂŻa-hotel met @Daytona. Heb daar het beste ontbijt ooit gehad en er hing zoân prettige sfeer ook. Moet hen ook eens mailen om te vragen naar hun huisparfum.
Onze plaat heeft 4 pitten en die hebben allemaal dezelfde grote qua markering. Die je overigens pas ziet als die aanstaat. Verder is de plaat volledig zwart
Deze hebben wij
https://www.aeg.nl/kitchen/cooking/hobs/induction-hob/ipe84531ib/
Ik voel altijd zoân energieboost rond een uur of 21-22u, als ik dan aan een taak begin kan ik rustig door tot 03-04u. Ik baal echt dat het leven zo afgestemd is op een ochtendritme Mochten kantoorbanen in nachtshift bestaan, ik deed het.
Tijdens onze honeymoon in de Dominicaanse Republiek hadden we de eerste 5 dagen een belachelijk luxe all inclusive resort geboekt en dat was fantastisch! We vlogen 1 dag na de bruiloft dus het was echt heerlijk om 5 dagen heeeeelemaal niets te hoeven. We hebben vooral heel erg veel cocktails gedronken die dagen haha! We vonden het zo chill, maar we hebben verder zo veel mogelijk afstand gehouden van de andere vakantiegangers. Waren veel van die typische rijke Amerikanen en Russen.
Nou door al die berichten krijg ik helemaal zin in all inclusive
Hahha ik ook ik vond preston palace ook heel leuk! De hele middag gezwommen, toen gegeten en gezopen in zoân pub, spelletjes gespeeld en bingo gedaan, lekker geslapen in een hotelbed en de volgende ochtend vet ontbijten en weer 2,5 uur terugrijden haha
Gebruiken jullie;
Spf voor je lichaam?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heet is
0 stemmers
Spf voor je gezicht?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heet is
0 stemmers
Spf lippenbalsem?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heel heet is
0 stemmers
Spf spray voor in je haren?
- Ja altijd
- Nooit
- Alleen als het echt heel heet is
0 stemmers
Ik ben wel ooit in preston palace geweest, maar kan me er echt weinig vam herinneren. Ik vond het vast wel leuk, want âgratisâ zuipen
Maar ff lekker in turkije aan een zwembad liggen en de hele dag cocktails drinken lijkt me ook heerlijk
Niet voor het haar, maar wel dan hoeden en petten. En lippen nu niet ivm mondkapje.
Ik ben zelf niet die doelgroep, maar er zijn volgens mij genoeg dingen die je sowieso wel kunt doen hoor!
Ik weet van Joris en de Draak dat die stoeltjes eerst vrij krap waren waardoor het voor sommige mensen niet ging, maar verder valt het volgens mij heel erg mee, zeker bij de âniet achtbaanâ attracties.
Dingen als de droomvlucht, carnaval festival, fata morgana kan allemaal gewoon denk ik.
Er is trouwens iemand die hier over geblogd heeft en ervaringen deelt, misschien heb je daar iets aan? De Efteling & Overgewicht | Overgewicht & Pretparken
spf lippenbalsem eigenlijk alleen op wintersport haha (of ik moet ergens zijn waar het echt heel zonnig en heet is en ik niet kan ontvluchten aan de zon maar die plekken vermijd ik als de pest)
Ik ben met vrienden het laatst naar Movie Park Germany geweest in 2018. Ik denk dat ik toen ook al wel 130 kg woog. Ik paste wel overal in, maar ze moesten bij een achtbaan met twee personen de beugel aandrukken omdat 'ie anders niet akkoord gaf en de achtbaan niet kon gaan rijden.
Dat was an sich al beschamend genoeg dat ik sindsdien dus ook nooit meer naar een pretpark ben geweest (en je zou zeggen een goede stimulans om eindelijk eens af te vallen, maar helaas). Ik weet niet hoe het met andere pretparken zit, maar ik durf het uit schaamte dus niet meer aan.
Ja als ik het goed lees zijn alleen de Baron en Joris en de Draak lastig (en dat is natuurlijk ook heel rot hoor, maar het zijn gelukkig wel maar twee attracties in het hele park) en is het met de rest zoals de Python, Vliegende Hollander en al het andere geen probleem.
Deze persoon zegt er ook bij waar je zelf gewoon de beugels dicht kan doen, ik denk ook om wat @Insouciance zegt. Dat lijkt me ook fijne informatie om te weten.
Dus ik hoop dat dit je gerust stelt (en misschien nog wel meer mensen).
In Florida staan buiten de attracties ook stoelen om te testen hoe ze zitten.
Waar heb jij allemaal wat van gegeten?
- Massimo ijs
- Humble & crumble cookies
- Belicio cheats
- Van Stapele koekmakerij
- Van der Linde ijs
- De drie graefjes
- Ijssalon de hoop
- Niks
0 stemmers
Ik vind het echt zo vies plakkerig voelen. Echt balen dat ik in de zomer (of eigenlijk wanneer de zon ook echt goed schijnt) ik me in moet smeren omdat ik binnen no time een kreeft ben. Maar echt vind het zo vies. (Net als bodylotion)