Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb nu een baan op mijn niveau en voel me soms al een oplichter. Kun je nagaan hoe dramatisch het wordt als ik boven mijn kunnen ga werken.

14 likes

Haha ja joh ik heb ook wel eens in overleggen dat ik uitzoom en denk wat doe ik hier, ik snap er niks van en kan dit niet
Maar dan kom ik meestal snel weer terug op aarde door te denken dat ik het prima kan.

Meh, ik vind lichaamszonnebrand zo naar en ik ga gelukkig niet vaak naar buiten. Verder zoek ik nog wel een fijne spf voor mn haar, maar ben te lui

De twee voorste, maar ik heb een keramisch fornuis waarbij je de grootte kunt aanpassen naar het formaat van de pan dus niet per se altijd de kleinste en/of grootste

Ach meid, wat zonde! Je hoeft helemaal niet slank of mooi te zijn om voor jezelf te zorgen, jij bent wie je bent en het is zo belangrijk dat dat goed genoeg voor jezelf is! Lekker gaan scrubben hoor, ik ben ook dik en ik ben ook niet knap maar ik doe dat ook gewoon, voel ik me lekker bij. Je goed voelen lijkt me toch het belangrijkst, of je nou dik of dun bent of alles er tussenin.
En wat goed dat je hiervoor hulp zoekt!

17 likes

Heb jij een magnetron?

• Ja
  • Nee, maar wil ik wel
  • Nee, hoef ik ook niet
  • Nee, wel een combimagnetron
  • Anders?

0 stemmers

En vind ik vet handig! Al gebruik ik hem vooral om melk te verwarmen voor stamppot :joy: Maar chocolade smelten vind ik ook makkelijk, dingen even snel ontdooien. Ideaal

1 like

Nee, eigenlijk geen ruimte voor in mijn keuken en ik moet zeggen dat ik hem in de ruim 3 jaar dat ik hier nu woon bijna nooit gemist heb. Dingen opwarmen doe ik in de pan of de oven, duurt soms iets langer maar vind ik niet vervelend. Als ik écht een magnetron nodig heb ga ik even langs m’n onderburen, die hebben een combi in plaats van een oven, maar dat is in totaal denk ik twee keer gebeurd. Ben vooral blij dat mijn appartement een gewone oven heeft in plaats van een combi haha

4 likes

Ik zou echt niet zonder kunnen leven, het wordt het eerste wat ik koop als ik uit huis ga denk ik haha. Gebruik het elke dag voor havermout, om dingen op te warmen, mug cake enz.

Ligt aan de persoon! Vriendin A had een zeer zware bevalling maar wou mij graag binnen een week zien. De ander een normale en had na 2 maanden ruimte voor bezoek.

4 likes

Ik vond het heel leuk om in de kraamweek zelf al bezoek te krijgen van goede vriendinnen.

1 like

Nou ik zou gewoon vragen wanneer zij het wil?

61 likes

Haha ja precies. Ik vond het na een week al prima ook al had ik een zware bevalling, maar genoeg mensen die het pas na 2 maanden willen. Vooral in deze tijd met corona. Gewoon vragen.

3 likes

Ik app meestal na een week hoe het gaat en dat we ernaar uitkijken de baby te ontmoeten en of ze voor de week erop ofzo er al aan toen zijn bezoek te ontvangen of nog even in de bubbel willen blijven.

1 like

Had jij vroeger zo’n apparaat of een variant van een andere bank?

• Ja, echt vet
  • Ja, maar vond er niks aan
  • Nee, wou ik wel
  • Nee, wou ik ook niet
  • Wat is dit

0 stemmers

2 likes

Toevallig heb ik een vriendin die vorige week is bevallen, ze vroeg zelf al of ik hem wilde ontmoeten en heb toen gezegd dat ik graag hoor wanneer ze daar klaar voor is, maar nu twijfel ik of ik het niet te veel bij haar heb gelegd? Nouja ik hoor het wel. Ik vind eigenlijk ook dat de ouders daar altijd in moeten geven wanneer het zou kunnen, maar ik snap ook dat ze niet zelf initiatief gaan nemen

1 like

Laatst is voor het eerst een vriendin van mij bevallen. Ik feliciteerde haar toen, 4-7 dagen later vroeg ik weer hoe het met haar en de baby ging. Toen nodigde zij me zelf uit. Ik ga daar niet om vragen, laat dat wel vanuit de moeder komen en wanneer zij dat fijn vindt, krijgen al genoeg bezoek en gedoe denk ik.

Ik had de voorloper hierop:

Vet stoer dat je dan met je pasje de spaarpot opennkon maken.

43 likes

Maar nemen mensen dan echt een pan eten mee? Het lijkt me ideaal, maar ik kan me niet voorstellen dat mijn vriendinnen dit zouden doen en dan moet je ook weer rekening houden met wat de partner wel en niet lust enzo

Alles is toch mooi meegenomen? Toen mijn moeder net overleden was heeft de vader van een vriendin van mij een heleboel eten gebracht, echt niet alles is meteen opgegaan en maar het is fijn om te weten dat er iets is wat je kan opwarmen als je geen zin/tijd hebt om te koken…

7 likes