Stel je persoonlijke vraag #27

Ik neem regelmatig een bakje bolognesesaus, curry of een ovenschaal lasagne oid mee. Wordt altijd goed ontvangen! Geen idee of de partner het lust, daar houd ik geen rekening mee.

7 likes

ik kreeg bv een voorgebakken lasagna zodat je alleen nog de schaal in de oven hoeft te doen om op te warmen
of een thuisbezorgdbon, ook altijd goed

2 likes

Ik kreeg van een vriendin thuisbezorgd cadeaubonnen, echt ideaal en heel lekker! En voor de gezondere maaltijden zorgde m’n moeder.

1 like

Oh my… huisparfum, dit klinkt als mijn nachtmerrie. Ik word ziek van parfums, dus als ik op vakantie in mijn hotel zou aankomen en het bleek dat het daar ‘lekker’ ruikt, dat zou echt mijn hel zijn.
Ik check daarom ook altijd uitgebreid reviews vantevoren op zoek naar opmerkingen zoals die van jou. Als er ergens staat: “het rook er lekker”, dan weet ik genoeg.

Maar verder wel leuk dat je zelf zo’n prettige ervaring had daardoor :relaxed:

9 likes

Ik kreeg ook een pan soep of een ovenschotel ofzo. Was daar zo blij mee! Ideaal want op te warmen wanneer je wil. Als goede vriendin weet je denk ik wel of de kraamvrouw bepaalde allergieen heeft waar je rekening mee kan houden, of veggie eet ofzo? Partner moet dan maar meeeten :p.

Over het bezoek bij de nieuwe ouders leggen: ik zou hierin ook gewoon vragen wat ze zelf willen. Ik vind het bijvoorbeeld fijn als mensen zelf initiatief nemen om de baby te bezoeken of even te gaan wandelen. Ik wil die mensen heel graag zien, maar heb zelf weinig ruimte in mijn hoofd om hen te vragen om af te spreken, dus ook dat is persoonlijk.

2 likes

Die code komt me wel heel bekend voor of denk ik dat alleen maar? Haha heb geen idee wat de code was. Volgens mij ging dat ding wel snel stuk

Edit wow de modernere variant is echt vet

25 likes

Eigenlijk vind ik dit allemaal zonde van het plastic. Hoe lang gebruik je zo’n ding nou echt?

4 likes

Omg ik wil die. Heb nooit geen geld maar goed.

@Vaiana ik vind dit ding dan minder zonde van het plastic dan al t andere speelgoed. Hiermee kan je je kind nog gewoon wat dingen leren.

12 likes

ik gebruik mn penniemaat pincode nog steeds overal waar ik een pincode zelf moet kiezen :cool:

16 likes

True. Is gewoon mijn haat aan schreeuwerig, plastic speelgoed :joy:

Haha ja die heeft toch maar gewoon te eten wat de pot schaft :stuck_out_tongue: Als je zo volwassen bent om een baby te krijgen, ben je ook maar zo volwassen om de voorgeschotelde maaltijd op te eten haha

13 likes

Kan jij een stropdas knopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Loveisafourletterword om aan toe te voegen volgens mij heeft Joris en de Draak sowieso een achtbaankarretje buiten de rij staan zodat je zou kunnen passen als je wil.

1 like

Tijd voor polls over tv-persoonlijkheden

Martien Meiland

• speelt op televisie een typetje en is in het echte leven (heel) anders
  • laat zijn/haar ware zelf zien op televisie

0 stemmers

Britt Dekker

0 stemmers

Paul de Leeuw

0 stemmers

Gordon

0 stemmers

Patty Brard

0 stemmers

Eva Jinek

0 stemmers

Anouk

0 stemmers

Fred van Leer

0 stemmers

Roy Donders

0 stemmers

5 likes

Wat een grappige poll! Ben wel benieuwd wat je zelf in zou vullen

2 likes

Zal hem ook even invullen met mijn ideeën haha!

1 like

anders: weet ik veel

6 likes

Anders. Een combi oven. Een oven met magnetronfunctie

4 likes

Dat bedoelde ik met een combimagnetron haha, dat is een oven en magnetron in een.

1 like

M’n ouders hebben een combimagnetron. Dat is een magnetron qua uiterlijk, met een draaiplateau etc. En ja je kunt er wel een cake in bakken met 1 ovenfunctie. Ik heb een oven, gewoon een inbouw oven met allerlei verschillende oven functies en er zit dan een glazen bakplaat bij voor de magnetron functie. Nouja, in mijn ogen is het wel echt heel verschillend.

4 likes